Thymen111 Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Geplaatst: 27 mei 2008 Ik kom meerdere malen op verschillende topic Firefighter missies tegen. Wat zijn dit voor missies? En waar kan ik deze vinden? Bedankt Reageren
joppie Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Geplaatst: 27 mei 2008 Bij deze missies moet je branden gaan blussen. Je kunt deze starten als je in een brandweerwagen zit en je drukt op de button die je linksboven is laten zien. 'Press ... button to start the Firefighter missions' Reageren
M4X Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Geplaatst: 27 mei 2008 Om nog even wat toe te voegen op de post van Joppie; Firefighter is een belangrijke subzijmissie. Hij is dus optioneel net als bijvoorbeeld de ambulance- of politiemissies, maar de reward kan wel van grote waarde zijn later in het spel. Nadat je level 15 voltooid hebt ben je namelijk vuurbestendig. Meer informatie over Firefighter en andere subzijmissies kan je vinden op WikiGTA Reageren
Thymen111 Geplaatst: 28 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 mei 2008 bedankt voor jullie reacties. is inmiddels gelukt. heb alle missies uitgespeeld:) hoe kan ik op 100% komen? Reageren
gtaNiNi Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 Die firefighter missie vond ik best lachen om te doen ook met die rennende brandende mannetjes. al rijdt die brandweerwagen lastig omdat ie zo groot is. Maar voor die 100% is bij wikigta de lijst wel te vinden. Moet je al die rampages, jumps doen enzo, best wel veel maar dat maakt het ook wel weer leuk toch. ook die races met die snelle moter en crossmoter op dat veldje bovenin. Naja best veel dus best denk die lijst bij wiki ff kijken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.