Jump to content

Job: roman taxi ritten

delano08

Recommended Posts

Op een gegeven moment kun je voor roman taxi ritten doen is dat alleen om geld te verdienen op is het gewoon een zijmissie

Bewerkt: door Joriz
Topic titel enigzins verduidelijkt
Delen op andere websites

Nee, dit is alleen om geld te krijgen, en niet voor de 100%. Voor elk ritje krijg je $50. Als je weinig geld hebt, kan je deze missies dus gaan doen.

PAS OP VOOR VERDER IN DE STORYLINE (BOHAN), LEES DIT NIET ALS JE NIET IN BOHAN BENT!: Nadat het taxibedrijf is verbrand, en je safehouse ook, dan kan je deze missies niet meer doen. [/font]

Delen op andere websites

Nee, dit is alleen om geld te krijgen, en niet voor de 100%. Voor elk ritje krijg je $50. Als je weinig geld hebt, kan je deze missies dus gaan doen.

PAS OP VOOR VERDER IN DE STORYLINE (BOHAN), LEES DIT NIET ALS JE NIET IN BOHAN BENT!: Nadat het taxibedrijf is verbrand, en je safehouse ook, dan kan je deze missies niet meer doen. [/font]

oke dan weet ik genoeg dankjewel

Delen op andere websites

Wanneer krijg je dan die gratis ritejs van Roman?

Dat had toch met de relatie te maken?

Zoja dan weet ik genoeg.

klopt bouw vriendschap met hem op door activiteiten met hem te doen en na een aantal keer belt hij je op en zecht hij dat je gratis mag reizen met zijn taxi service

Delen op andere websites

mijn guide zegt na 75 %, dan krijg je gratis ritjes...

maar voor de zekerheid zou ik iets meer doen, omdat het na een tijdje omlaag gaat :puh:

Ach ik heb er eigenlijk geen gebruik van gemaakt omdat ik het veel te leuk vind om zelf te scheuren :Y

Ik heb 1 keer een taxirit gedaan omdat ik wilde weten hoe het eruit zag... Erg leuk om te zien maar zelf crossen is veel leuken.

Althans dat is mijn mening.... :tu:

Delen op andere websites

Roman heeft bij mij alles, behalve missies, op 100% dus ik kan altijd, behalve bij wanted-levels, gratis reizen met zijn taxi-bedrijf. Die chauffeurs zijn wel grappig xD

Delen op andere websites

oke dan weet ik genoeg dankjewel

Aanvulling hierop:

Nadat het taxibedrijf is verbrand, en je safehouse ook, dan kan je deze missies niet meer doen. Tot het moment dat Roman je belt en zegt da hij zijn bedrijf weer op poten heeft gezet. Dan kan je weer met zijn wagens gratis rondgereden worden![/font]

Delen op andere websites

Waar zit dat bedrijf van Roman? Het nieuwe dan kan je daar komen of zegt ie alleen maar dat je een nieuwe hebt. Ik kan wel rondgereden worden maar ik vraag me af of je ook weer z'n bedrijf kan zien.

Delen op andere websites

ik heb al eens 30 procent gehad bij roman had hem wat verwaarloosd :D maar ik kon nog altijd car service gebruiken ! bij de andere personages moest ik wel uitkijken want die hun abilities verdwenen als de procent te laag ging.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...