claud Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Geplaatst: 27 mei 2008 (bewerkt) hey ik heb een mod in mijn spel: mystery scooby mission. maar elke keer als ik dan ergens heen ga ofzo is daar een zwart dinges dat je volgt. meestal bij de kerkhofen alleen hij staat nu in verdant. ik weet niet hoe ik gallary pictures kan zien en toevoegen. dat moet ik weten en ik stuur een pic Bewerkt: 27 mei 2008 door claud
Ghost_Rider Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Geplaatst: 27 mei 2008 (bewerkt) Druk op 'Start' en zoek dna ergens naar 'Gallery'. Selecteer dit en je zult je foto's zien. Maak een pic en zet 'm hier. EDIT: Claud, je had toch de PS2 versie, anders heb ik me vergist.. Bewerkt: 27 mei 2008 door ..::GhostRider::..
joppie Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Geplaatst: 27 mei 2008 Ga naar Mijn Documenten/GTA San Andreas User Files/Gallery, daar kun je ze vinden.
claud Geplaatst: 27 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 mei 2008 Ga naar Mijn Documenten/GTA San Andreas User Files/Gallery, daar kun je ze vinden. hier is hij en mijn fafo mod een caravan over de utillity aanhanger geplaatst is en een merit die over de util van geplaatst is je kan reizen
claud Geplaatst: 27 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 mei 2008 Druk op 'Start' en zoek dna ergens naar 'Gallery'. Selecteer dit en je zult je foto's zien. Maak een pic en zet 'm hier. EDIT: Claud, je had toch de PS2 versie, anders heb ik me vergist.. KIJK wat meer. @..::GhostRider::.. ik heb hem ook op de laptop vista
Unmountable Tijmen Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Geplaatst: 27 mei 2008 Je had je bericht ook kunnen editten . Heb je de mod misschien op de juiste manier geinstalleerd? Anders verwijder de mod eens, en instal hem daarna weer .
claud Geplaatst: 27 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 mei 2008 (bewerkt) Je had je bericht ook kunnen editten .Heb je de mod misschien op de juiste manier geinstalleerd? Anders verwijder de mod eens, en instal hem daarna weer . nee met mod instaler gewerkt komt altijd goed DE MYSTERY MACHINE VOOR nnnnn. Bewerkt: 27 mei 2008 door claud
Bossinkje Geplaatst: 28 mei 2008 Rapport Geplaatst: 28 mei 2008 Misschien hoort dit wel gewoon bij de mod.
_KoE_Mzungu Geplaatst: 28 mei 2008 Rapport Geplaatst: 28 mei 2008 (bewerkt) Hmmm die mystery machine ziet er bekend uit Is dat niet die auto uit Scooby Doo? En jagen Scooby en z'n kornuiten niet altijd op spoken! Lijkt erop alsof dat gewoon bij die mod hoort. Bewerkt: 28 mei 2008 door _KoE_Mzungu
Bossinkje Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 Hmmm die mystery machine ziet er bekend uit Is dat niet die auto uit Scooby Doo? En jagen Scooby en z'n kornuiten niet altijd op spoken! Lijkt erop alsof dat gewoon bij die mod hoort. Ja,daar dacht ik dus ook al aan,na dat busje gezien te hebben.
-Matthijs- Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 Dit probleem lijkt me verder wel opgelost, het is hoogstwaarschijnlijk gewoon een onderdeel van de Scooby Doo mod. Blijf je er ook na de mod nog last van houden, dan kun je hier natuurlijk nog eens aan de bel te trekken.
Recommended Posts