ChristiaanGTA Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Geplaatst: 27 mei 2008 (bewerkt) Heb even een snapmap gemaakt met alle Random Characters Klik Hier om hem te zien. Bewerkt: 27 mei 2008 door ChristiaanGTA Reageren
Destilios Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Geplaatst: 27 mei 2008 Heb even een snapmap gemaakt met alle Random CharactersKlik Hier op hem te zien. ik heb best medelijde met je want die map bestond al.. nu heb je al dat harde werk bijna voor nix gedaan.. Maar mischien zijn er mensen die nog niet wisten dat ie al bestond.. (ik heb geen link naar die map waar ik het over heb) Reageren
ChristiaanGTA Geplaatst: 27 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 mei 2008 Al mn werk valt ook wel weer mee, want ik heb ze allemaal al en had ze gewoon aangekruist op mn plattegrond Reageren
denven Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Geplaatst: 27 mei 2008 Al mn werk valt ook wel weer mee, want ik heb ze allemaal al en had ze gewoon aangekruist op mn plattegrond krijg je toch een duimpje van me Reageren
the max Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Geplaatst: 27 mei 2008 Heb even een snapmap gemaakt met alle Random CharactersKlik Hier om hem te zien. bedankt, wist ik nog niet Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Geplaatst: 27 mei 2008 ik dacht dat er ook een stond op www.whattheydonotwantyoutoknow.com ps:ik heb het wel over die website in gta iv Reageren
Mikey cool6 Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Geplaatst: 27 mei 2008 (bewerkt) ik dacht dat er ook een stond op www.whattheydonotwantyoutoknow.com ps:ik heb het wel over die website in gta iv haha, kopieer die site-naam eens en plak hem in je adres balk...je komt bij het IV site van rockstar uit Bewerkt: 27 mei 2008 door Mikey cool6 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.