Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi iedereen.

Ik heb voor een film een achtervolging nodig, waarbij ik achtervolgd word door politie zonder sirenes. Dus het zwaailight moet uit. Of de sirene ook uit is maakt niet zo veel uit, maar het ligt moet uit. Hoe kan ik dit het beste (niet zo heel ingewikkeld) doen? Graag jullie hulp/advies.

Geplaatst:

Je kunt denk ik het beste a.d.h.v. SCM modding een script maken dat een politieauto een bepaalde route rijdt met z'n auto. In principe kun je de auto een exacte route laten rijden met een bepaalde snelheid, en dat je er dan gewoon voor gaat rijden.

Het zwaailicht echt doven weet ik niet of dat kan. Ik weet namelijk niet hoe dit licht precies veroorzaakt wordt. Met 2dfx? In de .exe? Er zijn veel mensen die allemaal wat anders zeggen over het modden van voertuigen met sirenes/zwaailichten, maar volgens mij zijn er maar weinig die het serieus geprobeerd hebben. Iemand hier die daar wel mee geexperimenteerd heeft?

Geplaatst:

Ik denk dat het beter is dit om in een multiplayerprogamma op te nemen dan in je gewone SA. Dit is veel makkelijker omdat je zo precies tegen de bestuurder van de politiewagen kan zeggen hoe je wilt dat hij rijdt.

Zwaailichten zelf uit zetten gaat namenlijk moeilijk worden. Dit wordt namenlijk inderdaad door 2dfx (onderandere) bepaalt, maar deze zit niet in de .exe. Wat ik wel weet, is dat de zwaailichten niet afhankelijk zijn van het model van de auto zelf. Wat je dus ook nog bijvoorbeeld zou kunnen proberen, is om het middelpunt van de wagen te verlagen in de Vehicle.ide of de Hanling.ide. (ik weet niet zeker welke het was) zodat de sirenes in de wagen zelf zitten en ze je niet ziet. Maar ik denk dat het makkelijker is als je een vriend op bijvoorbeeld SA:MP vraagt je te achtervolgen zonder sirenes. :bier:

Geplaatst:
Ik denk dat het beter is dit om in een multiplayerprogamma op te nemen dan in je gewone SA. Dit is veel makkelijker omdat je zo precies tegen de bestuurder van de politiewagen kan zeggen hoe je wilt dat hij rijdt.

Zwaailichten zelf uit zetten gaat namenlijk moeilijk worden. Dit wordt namenlijk inderdaad door 2dfx (onderandere) bepaalt, maar deze zit niet in de .exe. Wat ik wel weet, is dat de zwaailichten niet afhankelijk zijn van het model van de auto zelf. Wat je dus ook nog bijvoorbeeld zou kunnen proberen, is om het middelpunt van de wagen te verlagen in de Vehicle.ide of de Hanling.ide. (ik weet niet zeker welke het was) zodat de sirenes in de wagen zelf zitten en ze je niet ziet. Maar ik denk dat het makkelijker is als je een vriend op bijvoorbeeld SA:MP vraagt je te achtervolgen zonder sirenes. :bier:

Bedankt. We wouden het eerst ook in sa-mp opnemen, maar het is een vrij lange achtervolging, waardoor het raar lijkt als er geen auto's langs komen. Ik zal kijken of ik de sirenes in de auto kan zetten, bedankt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...