Sonny-The-Pilot Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Geplaatst: 27 mei 2008 (bewerkt) Hee, Ik heb een probleem. Als ik een filmpje maak met Flight Simulator '02, (afkorting FS2002) dan kan ik het alleen terug zien in het spel, en niet gewoon als het spel uit staat. Moet ik een progamma ervoor downloaden, of kan ik het ergens bij de bestanden terug vinden? Ik weet dat het een oud spel is, maar het is nog best mooi, en leuk. Alvast bedankt! Bewerkt: 27 mei 2008 door Sonny-The-Pilot Reageren
Robin2130 Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Geplaatst: 27 mei 2008 Fraps is daar een heel handig programmaatje voor. Die kan je hier downloaden. Je kan je filmpjes opslaan in .avi formaat Succes Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 29 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 (bewerkt) Fraps is daar een heel handig programmaatje voor. Die kan je hier downloaden. Je kan je filmpjes opslaan in .avi formaat Succes .Avi formaat? :$ Ik krijg een fout melden als ik het wil opstarten... FRAPS warning X Your NVIDIA Detonator drivers are out of date! There may be performance problems capturing video forom your games. You can download the latest Forceware drivers for free from: http://www.nvidia.com |-------------------| OK | | -------------------- En dan staat er zo'n scherm. Ik snap er niks van Bewerkt: 29 mei 2008 door Sonny-The-Pilot Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 Dat wil zeggen dat je videokaart niet beschikt over de nieuwste drivers en je huidige inmiddels flink verouderd zijn. Het is sowieso belangrijk om altijd de meest recente drivers voor je videokaart geïnstalleerd te hebben, aangezien de boel in je PC daardoor beter functioneert en met elkaar communiceert. Maar goed, wat jij nu moet doen is de meest recente driver voor je videokaart downloaden. Aan je foutmelding te zien beschik je over een Nvidia kaart, wat betekent dat je de drivers voor je videokaart natuurlijk op de site van Nvidia kunt vinden. Mocht je zo even niet weten over welke videokaart beschikt, dan kun je gebruik maken van deze functie die de juiste driver bij jou videokaart zoekt. Rest daarna enkel nog het downloaden en uiteraard het installeren. Reageren
jurgen1 Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 Hee,Ik heb een probleem. Als ik een filmpje maak met Flight Simulator '02, (afkorting FS2002) dan kan ik het alleen terug zien in het spel, en niet gewoon als het spel uit staat. Moet ik een progamma ervoor downloaden, of kan ik het ergens bij de bestanden terug vinden? Ik weet dat het een oud spel is, maar het is nog best mooi, en leuk. Alvast bedankt! Het klopt als je een flight video maakt kun je dat alleen terug zien met fs02 zelf. En ja de bestanden kan je wel terug vinden als bestand in mijn documenten en dan staat er als het goed is een map van je flight simulator. Maar het bestand kan niet door Windows zelf gelezen worden. ik geloof dat er een programma bestaat die dat m kan zetten tot avi Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.