Unmountable Tijmen Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Geplaatst: 27 mei 2008 (bewerkt) Zoals de titel ook al zegt: Render + Brushes: Rate's á Comment's? Deze sig heb ik gemaakt voor een ander forum, waar ik Misstique heet . Ik weet het, hij is wel simpel. Bewerkt: 27 mei 2008 door Unmountable Tijmen Reageren
KJF Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Geplaatst: 27 mei 2008 Zoals de titel ook al zegt: Render + Brushes: Rate's á Comment's? Deze sig heb ik gemaakt voor een ander forum, waar ik Misstique heet . een mooie simpele sig, render goed ingeblend. leuke achtergrond. maar toch nog iets te simpel voor hoger dan een 8.5! Reageren
Kloep Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Geplaatst: 27 mei 2008 Ik vind hem redelijk donker, de render is wel goed op de achtergrond geplaatst. De brushes zijn ook erg mooi gedaan, met name de "sterretjes". Deze geef ik een 8/10. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.