Jump to content

wie willen we terug zien in de volgende gta ? ?


Tha Real G.

wie willen we terug zien in de volgende gta  

255 leden hebben gestemd

  1. 1. wie willen we terug zien in de volgende gta

    • paul kent (gtaVC,gtaSA)
      11
    • claude (gta3,gtaSA)
      11
    • CJ (gta SA)
      105
    • Tommy (gtaVC)
      91
    • ray (gta3)
      4
    • 8-ball (gta3,gtaPSP)
      46
    • donald love(gta3,gtaPSP)
      5
    • Salvatore Leone (gta3,gtaSA)
      14
    • Catalina (gta3,gtaSA)
      16


Recommended Posts

CJ. Maar die kans is heel erg klein, want ze willen nu met een nieuwe reeks beginnen, daarom ook GTA IV, omdat de Trilogy met GTA III begon.

Bewerkt: door wakkiegeslacht
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 212
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tha Real G.

    17

  • Royce Da 5'9''

    10

  • uzzy

    4

  • Typhoon

    3

Ik zou normaal gesproken op Claude stemmen, maar omdat hij geen stem heeft word het dan niet zo interresant...

Dus heb ik op Tommy gestemt, ik vind hem wel cool, en hij is alleen ik één GTA, Claude al in twee...

Ik geef hem een tweede kans... Als missiegever. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Hij staat helaas niet in de lijst, maar mij lijkt het wel vet om The Truth terug te zien, omdat je in SA altijd heel vette missies van hem kreeg. Ook is het gewoon vet om zo'n wazig personage als hem in het spel te hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

cj moet er weer in ik wil wel weten wat ie uit gaad vreten daar en het lijkt me wel lol als er een missie is dat je hem moet vermoorden ofzo. maar als je metr em samen moet werken vind ik dat ook prima! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

' date='25 Feb 2005, 21:46:03' post='100504']

Ik zou CJ en 8-ball wel terug willen zien. Die waren gewoon vet.

cj en 8ball zouden wel een goed team zijn cj is zeker geweldig en 8ball ken hem niet goed maar ik vind hem ook echt cool

Link to comment
Delen op andere websites

kdacht dat gta IV niet meer met de verhaal lijn zou bemoeien maar andrs lijkt CJ mij wel vet om weer terug te zien, al is het maar in 1 missie en al is het maar dat je hem moet vermoorden

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat je bij GTA IV wel heel groot zal zijn en dat je mischien Tommy daar terug ziet mischien als opdracht gever? want dan zal die wel een oud iemand zijn..

het zou ook wel leuk zijn GTA's tja dat zijn echt van die top spellen dus Tommy zou wel leuk zijn als die dr was.. CJ is de kans klein want toen je de laatste storyline missie deed met GTA San Andreas zei CJ's zus

''we zijn nog niet klaar hier, we hebben nog heel wat te doen in San Fierro en Las Venturas'' volgens mij dus ik denk dat CJ er niet in voorkomt want hij moet controle houden over San Andreas.. en die ene gast van GTA III zal er ook niet in voorkomen denk ik... maar Rockstargames maakt een hele nieuwe GTA denk ik ...

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...