Jump to content

wie willen we terug zien in de volgende gta ? ?


Tha Real G.

wie willen we terug zien in de volgende gta  

255 leden hebben gestemd

  1. 1. wie willen we terug zien in de volgende gta

    • paul kent (gtaVC,gtaSA)
      11
    • claude (gta3,gtaSA)
      11
    • CJ (gta SA)
      105
    • Tommy (gtaVC)
      91
    • ray (gta3)
      4
    • 8-ball (gta3,gtaPSP)
      46
    • donald love(gta3,gtaPSP)
      5
    • Salvatore Leone (gta3,gtaSA)
      14
    • Catalina (gta3,gtaSA)
      16


Recommended Posts

  • Reacties 212
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tha Real G.

    17

  • Royce Da 5'9''

    10

  • uzzy

    4

  • Typhoon

    3

Het zou leuk zijn als the Orange Grove Families en de Vercetti gang gingen samenwerken ofzo maar het liefste zou ik wat van de San Andreas gans iets terug horen.

En wat me ook leuk lijkt is dat je naar San Andreas kan en naar Liberty city en Vice city en natuurlijk de nieuwe wereld die verzonnen is voor het nieuwe spel kan... maar waarschijnlijk zijn al die steden en staat te groot voor één schijfje... zodat je meerdere schijfjes hebt eentje voor SA en eentje voor VC... Als je dus van LC naar SA wilt kan je het schijfje van LC eruit halen en het schijfje van SA erin doen... en natuurlijk nog een speciaal apparaat hebben zodat de playstation of PC of X-box het spel nog steeds als één geheel houdt... Dát lijkt me nou leuk! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind niet weer CJ want hij speelt in San Andreas al de hoofdhoofrol elk spel moet een nieuwe hoofdrolspeler vind ik dan blijf het afwisselen want anders lijkt het ook dat hij niet meer ouder wordt he?

Ruurd31.. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

dat men met de zoon van tommy gaat spelen.. klinkt niet geheel onmogelijk.. dan zou tommy idd rond de 60 zijn, maar qua vrouwen had ie het voor het uitkiezen: mercedez, Candy Suxxx, een hele stripclub/malibu club vol met andere meiden, keus genoeg zou ik zegge :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 1 maand later...

Een leuke GTA lijkt mij! :Y

Mij lijkt het leuk als iedereen terugkomt, Claude(hoofdpersoon GTA3)moet opdragten doen voor Tommy Vercetti, die in 2004 al een oude man is. CJ al in de 30 die nattuurlijk ruzie heeft met Tommy Vercetti, wat natuurlijk een bloedbad wordt. CJ heeft nog steed The Grove en Tommy Vercetti heeft een andere Gang, genaamd The East Coast Mafia. Claude heeft na 2 jaar de hele Mafia van Salvatore Leone vermoord, behalve dan Tony Capriani. Tony en Claude willen bij CJ horen, de eerste blanken, Cesar Vialpondo, die gast van de Varrios heeft de Varrios verlaten en gaat er ook in. Uiteindelijk komen ze Phil Cassidy tegen, die voor de wapens gaat zorgen(wel een oude vent). Donald Love gaat ook helpen in de wapens. Sweet is er ook nog, hij heeft na een tijd Tommy Vercetti vermoord, op het einde...... CJ en z'n homies gaan weer een mooi leven tegemoet. Maar als Tommy Vercetti dood is beginnen de problemen, de Varrios gaan ermee bemoeien. Na een tijd zijn al de Varrios dood, en een paar Grove Street-leden. Waarom kreeg CJ en Tommy Vercetti ruzie?????Iemand van The East Coast Mafia vermoordde Big Bear(die ken je nog wel van San Andreas). Big Bear was een groot man in drugs. CJ is de enige in Los Santos, San Fierro, Las Venturas, Sin City, Vice City en Liberty City met zijn gang, die nu wel heel groot wordt. Hij heeft ook na een lange tijd alle Gangs uitgeroeid. Da Nang, Yakuza, East Coast Mafia, Royal Mafia, Varrios, Yardies, , en meerdere gangs, de feit is, die gangs hebben samegewerkt om Sweet te vermoorden, dus je wilt wraak. Van al die shit is de Gnag van woozie ten onder gegaan, door de samenwerking van de andere Gangs. Dus Wu Zi Mu leeft nog wel, maar zijn Gang is dood, dus jij hielp hem en hij zit dus in The Grove Street Families!

Grand Theft Auto The Big State

CJ als hoofdpersoon, maar ook iemand van the getaway, kweet het niet een leuke spel, maar die Mark Hammond heeft ook zon zalug(lol)taaltje als Kent Paul(JA, dus NIET Paul Kent)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...