Jump to content

Img tool

Fbi-Crew

Recommended Posts

voor img tool moet ik alleen lezen uit schaken bij de mappen van VC maar als ik dat doe ik doe alle submappen druk op toepassen dan is het uitgevinkt als ik terug kom naar de mpa dan is hij weer aangevinkt wat moet ik doen?

Delen op andere websites

Meestal is het gewoon uitgeschakeld. Je kan dan gewoon dingen vervangen of wijzigen. Als je Vista hebt moet je de bestanden even naar het bureaublad verplaatsen, 'Alleen lezen' uitschakelen, wijzigen en dan weer terug plaatsen. ;)

Delen op andere websites

Meestal is het gewoon uitgeschakeld. Je kan dan gewoon dingen vervangen of wijzigen. Als je Vista hebt moet je de bestanden even naar het bureaublad verplaatsen, 'Alleen lezen' uitschakelen, wijzigen en dan weer terug plaatsen. ;)

Ik heb XP maar het blijf maar aan gaan

Delen op andere websites

Ik heb XP maar het blijf maar aan gaan

Heb ik ook een tijdje last van gehad. Ik heb het toen op een of andere manier opgelost maar ik weet zo snel niet meer hoe. Zoek het vanavond wel op

Delen op andere websites

Zoals ..::GhostRider::.. al min of meer zei, is de kans groot dat je nu gewoon kunt modden. Al een heleboel mensen hebben hetzelfde probleem gehad, maar volgens mij zou je geen problemen meer moeten krijgen als je één keer het kenmerk weghaalt en op Toepassen klikt, ook al spring ie daarna terug.

Probeer dus gewoon eens iets te wijzen met IMG Tool en kijk of het programma uberhaupt nog wel een foutmelding geeft. De kans is groot van niet.

Delen op andere websites

voor img tool moet ik alleen lezen uit schaken bij de mappen van VC maar als ik dat doe ik doe alle submappen druk op toepassen dan is het uitgevinkt als ik terug kom naar de mpa dan is hij weer aangevinkt wat moet ik doen?

Ja,dat probleem heb ik ook.

Staat er bij jou dan een groen vierkantje in het vakje,of een vinkje?

@K.O.: Bij mij wil hij ook niet uit,en ik kan daardoor niet modden.

Misschien helpt bij jou Remove Read Only bij jou.

Bij mij werkte die niet,misschien wel bij jou.;)

Bewerkt: door Bossinkje
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...