Jump to content

deluxe mod probleem


marnixynaitor

Recommended Posts

als ik een savegame op vice city deluxe heb staan, en ik laad die, dan lopen er geen mensen en rijden er geen auto's.

maar als ik dan new game kies, terwijl de savegame er nog op staat zijn er wel auto's en voetgangers, hoe kan dat en hoe los ik het op zonder de savegame te verwijderen?

Link to comment
Delen op andere websites

Upload de savegamen even hier op het forum, dan kunnen anderen kijken of het aan die savegame ligt. Het bestand kun je vinden in je GTA Vice City User Files map in Mijn Documenten. Je moet dan GTAVCsf*.b hebben, waar * het nummer van het saveslot is. Ik neem aan dat je .b bestanden niet zo kunt uploaden op het forum, dus je moet ze (bijvoorbeeld met WinRar) even in een .zip of .rar archief zetten. Dan kun je het bestand wel uploaden.

Link to comment
Delen op andere websites

Upload de savegamen even hier op het forum, dan kunnen anderen kijken of het aan die savegame ligt. Het bestand kun je vinden in je GTA Vice City User Files map in Mijn Documenten. Je moet dan GTAVCsf*.b hebben, waar * het nummer van het saveslot is. Ik neem aan dat je .b bestanden niet zo kunt uploaden op het forum, dus je moet ze (bijvoorbeeld met WinRar) even in een .zip of .rar archief zetten. Dan kun je het bestand wel uploaden.

Je hoeft het niet hier te uploaden. Je kan je bestand ook gewoon met fileshack uploaden en dan de link hier plaatsen.

Link to comment
Delen op andere websites

als ik een savegame op vice city deluxe heb staan, en ik laad die, dan lopen er geen mensen en rijden er geen auto's.

maar als ik dan new game kies, terwijl de savegame er nog op staat zijn er wel auto's en voetgangers, hoe kan dat en hoe los ik het op zonder de savegame te verwijderen?

Heb je misschien een savegame gedownload?

Vice City moet namelijk helemaal clean zijn als je de Deluxe Mod wilt gebruiken.

Dat staat ook in de ReadMe.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb even geen tijd om die hele modificatie van ongeveer 0.1 gigabyte te downloaden, maar ik vermoed dat deze modificatie (dit baseer ik op basis van de grootte) ook dingen verandert, waardoor je dus een nieuwe savegame moet starten. Een nieuw spel starten lijkt mij dus de oplossing..al is het wel jammer.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb even geen tijd om die hele modificatie van ongeveer 0.1 gigabyte te downloaden, maar ik vermoed dat deze modificatie (dit baseer ik op basis van de grootte) ook dingen verandert, waardoor je dus een nieuwe savegame moet starten. Een nieuw spel starten lijkt mij dus de oplossing..al is het wel jammer.

ja, misschien heb je san wel gelijk

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...