Jump to content

print works


_Night-Men_

Recommended Posts

via de bike trick glitch kan je op verschillende hidden interiors komen

hier kan je zien hoe de bike trick glitch werkt:

- Via apartment 3C kan je dan de Greasy Chopper aan de binnenkant bekijken

- Via VCPD headquarters kan je dan Auntie Poulets haar huisje aan de binnenkant bekijken

maar het hidden interior van de printworks is volgens mij alleen te bereiken met een mod (dit weet ik niet zeker misschien is er ook een manier om in de printworks te komen zonder mod)

extra uitleg bike trick glitch:

-parkeer je motor met de voorkant richting een gebouw

-zorg ervoor dat de voorlichten van de motor binnen in het gebouw nog zichtbaar zijn

-ren in het gebouw naar de voorlichten van de motor en druk op het knopje voor instappen (of in dit geval opstappen)

-hierdoor zal je op de motor springen dwars door de muur heen en kan je dus in verschillende "hemels" terecht komen

(bekijk de link om te zien waar je je motor moet neerzetten)

Link to comment
Delen op andere websites

kun je ook in de printworks komen?

Om het begrijpelijk te maken, je kunt wel naar binnen lopen, maar niet in de ruimte waar de scènes zich afspelen, met mods is het echter wel mogelijk om binnen te komen, zoals hierboven is beschreven.

Link to comment
Delen op andere websites

kun je ook in de printworks komen?

Om het begrijpelijk te maken, je kunt wel naar binnen lopen, maar niet in de ruimte waar de scènes zich afspelen, met mods is het echter wel mogelijk om binnen te komen, zoals hierboven is beschreven.

Dat is geen mod, dat is een glitch. En er zijn veel manieren om in het interior van printworks te komen. Je moet een beetje oefenen maar het is niet onmogelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

kun je ook in de printworks komen?

Om het begrijpelijk te maken, je kunt wel naar binnen lopen, maar niet in de ruimte waar de scènes zich afspelen, met mods is het echter wel mogelijk om binnen te komen, zoals hierboven is beschreven.

Dat is geen mod, dat is een glitch. En er zijn veel manieren om in het interior van printworks te komen. Je moet een beetje oefenen maar het is niet onmogelijk.

Het is als nog jammer dat je er niet in komt zonder cheats,mods,wat dan ook :-( .
Link to comment
Delen op andere websites

via de bike trick glitch kan je op verschillende hidden interiors komen

hier kan je zien hoe de bike trick glitch werkt:

- Via apartment 3C kan je dan de Greasy Chopper aan de binnenkant bekijken

- Via VCPD headquarters kan je dan Auntie Poulets haar huisje aan de binnenkant bekijken

maar het hidden interior van de printworks is volgens mij alleen te bereiken met een mod (dit weet ik niet zeker misschien is er ook een manier om in de printworks te komen zonder mod)

extra uitleg bike trick glitch:

-parkeer je motor met de voorkant richting een gebouw

-zorg ervoor dat de voorlichten van de motor binnen in het gebouw nog zichtbaar zijn

-ren in het gebouw naar de voorlichten van de motor en druk op het knopje voor instappen (of in dit geval opstappen)

-hierdoor zal je op de motor springen dwars door de muur heen en kan je dus in verschillende "hemels" terecht komen

(bekijk de link om te zien waar je je motor moet neerzetten)

Bij mij werkt die glitch niet.Niet bij Ocean View,niet bij de VCPD en ook niet bij Malibu.Kortom: Helemaal nergens!

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet er ook niet gaan staan en op de instap-knop drukken, je moet recht voor de motor gaan staan met een afstandje vanaf de muur, nu een aanloop nemen en als je bijna tegen de muur loopt druk je op de instap-knop. Nu zal Tommy op de motor springen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet er ook niet gaan staan en op de instap-knop drukken, je moet recht voor de motor gaan staan met een afstandje vanaf de muur, nu een aanloop nemen en als je bijna tegen de muur loopt druk je op de instap-knop. Nu zal Tommy op de motor springen. ;)

Oke,ik zal het proberen.Zit nu op school,en heb hier geen VC.:puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...