Ironfist Geplaatst: 25 februari 2005 Rapport Geplaatst: 25 februari 2005 Topic title is misschien niet voor iedereen duidelijk: mmorpg: massive multiplayer online role playing game oftwel een online spelletje waar je met duizenden gamers je karakter zo sterk mogelijk maakt of zo rijk mogelijk wordt enzo speel jij er één? zo ja,welke? zo nee,het is een echte aanrader als je je verveelt op het internet ik speel Belikeme en zit er in de best verdienende clan van het hele spel Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 25 februari 2005 Rapport Geplaatst: 25 februari 2005 ik heb eerst runescape gespeeld maar na een tijd werd dat saai nu speel ik niets Reageren
TubS Geplaatst: 25 februari 2005 Rapport Geplaatst: 25 februari 2005 ik heb een jaar of 2 1000ad gespeeld, moeilijk spel opzich, toen ik dat beu was heb ik een half jaar ofzo Mobstar gespeeld, en nu speel ik zulke spellen ni meer Reageren
killarboy Geplaatst: 25 februari 2005 Rapport Geplaatst: 25 februari 2005 (bewerkt) Ik heb een tijdje Barafranca spelen, dat is een soort van mafia-spel. Edit by killarboy: barafranca Bewerkt: 25 februari 2005 door killarboy Reageren
Ironfist Geplaatst: 25 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 25 februari 2005 kunnen jullie aub de links bij je post zetten? (editten is genoeg) ik wil wel eens iets nieuw leren kennen Reageren
Slimm Geplaatst: 26 februari 2005 Rapport Geplaatst: 26 februari 2005 Ach, wie niet? Ik vind het nu allemaal onzin maar MMORPG is toch niet zoiets met "secret link"? Reageren
pinopower Geplaatst: 25 mei 2005 Rapport Geplaatst: 25 mei 2005 ik speel de eerst runescape later kalonline en toen knightonline en later nog R.O.S.E online. Kal,Knight en r.o.s.e online zijn echte mmorpg deze zijn net als wow (world of warcraft) duzz volledig 3d en graties zijn echt aan raders voor meer info pm me dan ff ik weet niet of ik link mag geven. en tussen door wel eens mobstar en bootleggers maar dat begint te vervelen Reageren
Simsfan88 Geplaatst: 25 mei 2005 Rapport Geplaatst: 25 mei 2005 ik speel de eerst runescape later kalonline en toen knightonline en later nog R.O.S.E online.Kal,Knight en r.o.s.e online zijn echte mmorpg deze zijn net als wow (world of warcraft) duzz volledig 3d en graties zijn echt aan raders voor meer info pm me dan ff ik weet niet of ik link mag geven. en tussen door wel eens mobstar en bootleggers maar dat begint te vervelen Rose Online is cool, dat speel ik zowat de hele dag. Mostar en Bootleggers heb ik ook gespeelt.. Maar moet je nou heel dat topic bumpen voor dat alleen te zeggen <_< ? Reageren
Esther Geplaatst: 26 mei 2005 Rapport Geplaatst: 26 mei 2005 Ik zelf speel mmorpg spellen niet, maar mijn broer heeft World of Warcraft, ziet er echt heel mooi uit, en aan mijn broer te zien, is het erg verslavend Ik heb ook iets gehoord over Guild Wars, dat het nog mooier dan World of Warcraft is, alleen voor World of Warcraft moet je betalen en voor Guild Wars niet. Hier heb ik een link van WoW: http://www.pcmedia.nl/cdrom/8743.htm En voor Guild Wars: http://www.dimensionplus.nl/index3.asp?url...k.asp?pid=72999 Moet je maar kijken of dit mooie spellen voor je zijn van de MMORPG genre. Reageren
Timotees Geplaatst: 26 mei 2005 Rapport Geplaatst: 26 mei 2005 ik speelde runescape en nu speel ik darkthrone( beta versie) Reageren
andyman Geplaatst: 26 mei 2005 Rapport Geplaatst: 26 mei 2005 Ik heb runescape gespeeld maar nu niet meer gene tijd meer voor Reageren
Ice Cold Killa Geplaatst: 26 mei 2005 Rapport Geplaatst: 26 mei 2005 Ken iemand Mu-oline: http://www.muonline.com/ heb ik net gehoord van een paar vrienden ik heb het nog niet gespeeld Reageren
Timotees Geplaatst: 26 mei 2005 Rapport Geplaatst: 26 mei 2005 ik ken het niet, maar het ziet er wel cool uit, het lijkt een beetje op pristontale Reageren
Vinewood Geplaatst: 26 mei 2005 Rapport Geplaatst: 26 mei 2005 ik speel ook runescape. best wel leuk Reageren
Ewoud Geplaatst: 27 mei 2005 Rapport Geplaatst: 27 mei 2005 (bewerkt) Mij vriend is op het moment ook bezig met een text based game. Hij is op het moment druk aan alle scripts. Heb een voorproefje mogen zien en zag er mooi uit. Het moraal van het spel is me nog niet helemaal duidelijk omdat hij het een beetje verscholen houdt. Maar zelf heb ik barafranca gespeelt. Bewerkt: 27 mei 2005 door Exabyte Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.