Jump to content

Missie 'Cecar Viapaldo' lukt niet

Recommended Posts

Geplaatst:

Bij de missie 'Cecar Viapaldo' van Sweet, ga ik naar die meeting, en als ik dan ga 'hoppen' duurt het ontieglijk lang voordat mijn score hoger wordt, terwijl die van mijn tegenstander bijna 2x zo hoog is de hele tijd. Ik weet wel 100% zeker dat ik het goed doe. Is dit een fout van het spel?

Geplaatst:

Ik denk trouwens dat het geen fout is. Je moet gewoon precies op het juiste moment op de knop drukken anders krijg je niet meer punten. Bij de Ps2 kreeg ik een soort van vibratie als ik eentje goed had gedaan en die vibratie werd steeds heftiger naarmate ik meerdere juiste combo's achter elkaar ging doen.

Geplaatst:

Heb ik ook héél vaak last van gehad. Maar mij is het toch gewoon gelukt zonder de savegame hoor ;). Je moet gewoon even een week ofzo wat anders gaan doen, en dan in een keer die missie weer spelen. Daardoor wil het wel lukken. Zo is het mij ook gelukt. Anders kun je hier ook nog een Savegame aanvragen ;).

Succes.

• 5 weken later...
  • 2 weken later...
Geplaatst:

ik heb nu hetzelfde probleem

sukkel der al altijd mee, nochtans eerst zegtem GOOD

ik blijf zo doorgaan en dan alles BAD

maar k doe hetzelfde

heb ook al savegame gedownload, maar da heeft men spel verneukt, en ik mag nu alles opnieuw doen, dus nu zit ik weer aan die missie

lol, help?

Geplaatst:

Tip1: Kijk niet naar de opmerkingen boven zoals Good of Bad etc. etc., kijk alleen naar de pijlen, focus daarop.

Tip2: Druk die pijl in als die in de circel is.

Succes ^_^

Geplaatst:

doe ik, maar dan op het einde, heeft de tegenstander veel meer

maar nochtans, die missie op het strand dat je moet dansen met de DJ lukte me wel perfect

???

Geplaatst:

Dat komt omdat het dansen een andere besturing gebruikt dan lowriders. Om wagens te laten 'hoppen', gebruik je de volgende toetsen:

• Num8 - Voorwielen omhoog
  • Num2 - Achterwielen omhoog
  • Num4 - Linkerkant omhoog
  • Num6 - Rechterkant omhoog

Dit valt uiteraard te combineren door meerdere toetsen tegelijk te gebruiken.

Geplaatst:

die gebruik ik, want in het begin krijg ik telkens GOOD enzo, ook la zit ik der beetje naast

maar in het midden begint het allemaal BAD te worden, en dan zit ik in het midden van het cirkeltje

laat maar, zal wel blijven oefenen

grtz

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

ik snap cecar viapoldo ook niet al ga k hoppen staan er ook van die pijltjes... wat moet je dan doen? kan iemand me helpen ik snap er niks van !! moet je ook nog iets met hoppen doen ( met 2 ) ?

Bewerkt: door mmarrc
Geplaatst: (bewerkt)

wat bedoelen ze bij wikiGTA met pc - numpad ? ik snap het nog steeds niet !!!

wat moet je doen met die pijltjes en dat rondje? al wil je het pleass uitleggen :puh:

Welk(e) wiel(en) PC - Numpad

Pijltje omhoog Voorwielen 8

Pijltje omlaag Achterwielen 2

Pijltje links Linker wielen 4

Pijltje rechts Rechter wielen 6

Pijltje schuin links omhoog Linker voorwiel 8 & 4

Pijltje schuin rechts omhoog Rechter voorwiel 8 & 6

Pijltje schuin links omlaag Linker achterwiel 4 & 2

Pijltje schuin rechts omlaag Rechter achterwiel 6 & 2

Bewerkt: door mmarrc

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...