HoutwormNL Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Geplaatst: 27 mei 2008 Je hebt gezocht naar: betreedbaar ziekenhuis Je zoekopdracht heeft geen enkel resultaat opgebracht. Probeer het nogmaals met een nieuwe zoekopdracht. Gebruik de wildcard '*' om mer resultaten te tonen. Voorbeeld: Appel* zoekt naar zowel 'appel' als 'appels'. zoals je ziet:D welk ziekenhuis was dat ook alweer kan het niet vinden Reageren
G-up94 Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Geplaatst: 27 mei 2008 Je hebt gezocht naar: betreedbaar ziekenhuisJe zoekopdracht heeft geen enkel resultaat opgebracht. Probeer het nogmaals met een nieuwe zoekopdracht. Gebruik de wildcard '*' om mer resultaten te tonen. Voorbeeld: Appel* zoekt naar zowel 'appel' als 'appels'. zoals je ziet:D welk ziekenhuis was dat ook alweer kan het niet vinden Ik dacht dat het er een was in het eerste deel dood gaat, maar als je dan spawnt staat er Algoncuin en ik dacht dat die straat Schottler heette, maar dat weet ik niet zeker. Reageren
HoutwormNL Geplaatst: 27 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 mei 2008 (bewerkt) ik ga kijken ik had gehoord van een myth het spookziekenhuis dat alle gasjes daar verdwijnen enzo Bewerkt: 27 mei 2008 door Houtworm1990 Reageren
Mikey cool6 Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Geplaatst: 27 mei 2008 ik ga kijken ik had gehoord van een myth het spookziekenhuisdat alle gasjes daar verdwijnen enzo dit is in online, maar dat is wel vaker niet alleen in ziekenhuizen... maar betreedbaar ziekenhuis is in de wijk Schottler en Westdyke Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Geplaatst: 27 mei 2008 ik ga kijken ik had gehoord van een myth het spookziekenhuisdat alle gasjes daar verdwijnen enzo dit is in online, maar dat is wel vaker niet alleen in ziekenhuizen... maar betreedbaar ziekenhuis is in de wijk Schottler en Westdyke Houdt de maps die je in dit topic kan vinden naast je map die je bij de game geleverd krijgt. Wanneer er op jouw map een ziekenhuis staat, en op de maps uit het topic op dezelfde plaats een rood bolleke, dan is dat een te betreden ziekenhuis! Reageren
HoutwormNL Geplaatst: 27 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 mei 2008 oke dankjewel:D heb de myth ook al het is geen myth maar een glitch HIERVOOR MOET JE CHEATS GEBRUIKEN zo werkt ie ga naar het ziekenhuis inschottler ga voor het ziekenhuis staan op de goeie plek voor de ingang en die deze code CAR 555 0100 als je het op de goeie plek doet spawnt hij in het ziekenhuis ga naar binnen en stap in de auto het hele interieur verdwijnt maar is er nog wel inclusief personen en alles try it out je hebt er weinig aan maar het is wel grappige glitch Greetz Houtworm mythbuster team Reageren
Iscariah Geplaatst: 28 mei 2008 Rapport Geplaatst: 28 mei 2008 (bewerkt) oke dankjewel:D heb de myth ook al het is geen myth maar een glitch HIERVOOR MOET JE CHEATS GEBRUIKENzo werkt ie ga naar het ziekenhuis inschottler ga voor het ziekenhuis staan op de goeie plek voor de ingang en die deze code CAR 555 0100 als je het op de goeie plek doet spawnt hij in het ziekenhuis ga naar binnen en stap in de auto het hele interieur verdwijnt maar is er nog wel inclusief personen en alles try it out je hebt er weinig aan maar het is wel grappige glitch Greetz Houtworm mythbuster team NEE. Cheaten is niet nodig! Men neme 1 handgranaat. Loop nu richting de kamers met patiënten waar je normaal in een gang meteen links gaat om kamers te betreden. Als je bij die gang bent, ga je dit keer naar rechts. Daar is een kamer waar je niet in kan met een rode gloed. (helemaal rechts) Als je dan 1 raam terug gaat die er gewoon naast zit, zal je zien dat voor dat raam een ziekenhuisbedje staat en achter het raam staat ook iets waardoor je niet echt naar binnen kunt kijken. Dát is de juiste plek om straks te springen. Leg nu een handgranaat voor het raam met de rode gloed en maak dat je wegkomt! BOEM! Raam kapot! Probeer nu via dat raam met het ziekenhuisbed naar binnen te springen en loop daarna dwars door de linker muur heen om diezelfde een glitch te krijgen. Loop je het ziekenhuis uit en een endje er vanaf, dan zal alles weer normaal worden. EDIT: Ik heb je post niet zorgvuldig gelezen. Deze glitch is iets extremer. Het intrieur verdwijnt, de mensen worden onzichtbaar en de hele buitenwereld zie je niet meer, behalve die lichtjes van het verkeer die je ziet als je 's nachts veraf bent. Dit werkt in singleplayer en multiplayer. EDIT2: Whoa! Ik heb net jouw glitch geprobeert met een jetmax boot, maar da's wel een hele andere glitch! Ook wel tof... EN je kan de 2 glitches tesamen gebruiken! LOL Mijn glitch houdt ook weer op als je naar het gedeelte van de gang loopt waar je door het raam ben gesprongen. EDIT3: Ik kon het niet laten, dus ik heb even wat plaatjes van de glitches geschoten! Hier eerst 2 plaatjes van de glitch van Houtworm1990, vanuit een Jetmax boot in first-person view: En dan de glitch die ik noemde... Het eerste plaatje laat het gedeelte van de gang zien: Nu een paar plaatjes van de glitch zelf: En bij hetvolgende plaatje kan je door de deur kijken, wat normaal niet kan. Hier zie je de kamer die je ook in de cutscenes van Jon Gravelli[/font] ziet. Deze kamer is niet te betreden en normaal niet te zien. En het laatste plaatje is dezelfde kamer, maar dan van de andere kant: Bewerkt: 28 mei 2008 door Iscariah Reageren
Destilios Geplaatst: 28 mei 2008 Rapport Geplaatst: 28 mei 2008 volgens mij moet je zowiezo wel op een een of andere manier op elke plek van de cutscenes kunnen komen wnt eerst met zon missie dat je Vlad moet doodmaken daar kun je ook in die bar komen maar na en voor die missie niet meer.. ook dat huis van Faustin moet je denk ik wel op een manier inkunnen hoop dat sommige van die plekken ook beschikbaar worden met DLC Reageren
HoutwormNL Geplaatst: 28 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 mei 2008 krijgen we weer een gta IV heaven:p Reageren
Iscariah Geplaatst: 28 mei 2008 Rapport Geplaatst: 28 mei 2008 krijgen we weer een gta IV heaven:p Daar ben ik niet zo zeker van... Loop ik namelijk van dat "ziekenhuisgeraamte" van mijn glitch af, dan sta ik opeens weer op straat. GTA IV respawnt je vrij gauw. Het zelfde idee gebeurt ook mocht je door de grond zakken. 2 of 3 seconden later sta je weer op straat. Gezond en wel. Dus ik ben er niet zo zeker van dat deze "heaven" te ontdekken valt omdat je niet ver zal komen, zonder op straat terug gezet te worden.. Reageren
HoutwormNL Geplaatst: 30 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 dat is jammer heb ik me lang mee vermaakt die heavens zoeken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.