Jump to content

GTA IV. Promotion Yugioh Cards


Nissan

Recommended Posts

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Nissan

    7

  • Big Playahh

    4

  • Dvt

    2

  • freestyla

    2

staat vol fouten die kaarten:

Klopt niet van dimitri die word ni baas van de russians want da is diene petrovic. Dimitri doet zijn vriend faustin dood omdat deze de zoon van petrovic had laten dood doen. daardoor gaat dimitri dus voor petrovic werken.

Zelfde met dat elizabeta gearresteerd is waar haalde da. De flikke zaten achter haar aan zei ze in de laatste missie maar ik heb geen arrestatie gezien.

en als afsluiter nico heeft 2 redenen om naar LC te gaan hij vlucht namelijk ook weg voor bulgarin

wie deze kaarten heeft gemaakt heeft zeker de cutscenes overgeslagen. maak ze maar opnieuw :D

Bewerkt: door freestyla
Link to comment
Delen op andere websites

staat vol fouten die kaarten:

Klopt niet van dimitri die word ni baas van de russians want da is diene petrovic. Dimitri doet zijn vriend faustin dood omdat deze de zoon van petrovic had laten dood doen. daardoor gaat dimitri dus voor petrovic werken.

Zelfde met dat elizabeta gearresteerd is waar haalde da. De flikke zaten achter haar aan zei ze in de laatste missie maar ik heb geen arrestatie gezien.

en als afsluiter nico heeft 2 redenen om naar LC te gaan hij vlucht namelijk ook weg voor bulgarin

wie deze kaarten heeft gemaakt heeft zeker de cutscenes overgeslagen. maak ze maar opnieuw :D

misschien staan in zijn kaarten fouten, maar jou zinnen kloppen ook voor geen meter :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

staat vol fouten die kaarten:

Klopt niet van dimitri die word ni baas van de russians want da is diene petrovic. Dimitri doet zijn vriend faustin dood omdat deze de zoon van petrovic had laten dood doen. daardoor gaat dimitri dus voor petrovic werken.

Zelfde met dat elizabeta gearresteerd is waar haalde da. De flikke zaten achter haar aan zei ze in de laatste missie maar ik heb geen arrestatie gezien.

en als afsluiter nico heeft 2 redenen om naar LC te gaan hij vlucht namelijk ook weg voor bulgarin

wie deze kaarten heeft gemaakt heeft zeker de cutscenes overgeslagen. maak ze maar opnieuw :D

Als ik ga tellen, heb jij in je reactie meer spel- en zinsopbouwende fouten gemaakt dan hij in zijn kaarten... :duh: Vervelend dat je enthousiaste creativiteit zo baggetaliseerd, vriend.

Hardstikke leuk bedacht, man! :schater: Heb ervan genoten en wacht met smart op meer! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

staat vol fouten die kaarten:

Klopt niet van dimitri die word ni baas van de russians want da is diene petrovic. Dimitri doet zijn vriend faustin dood omdat deze de zoon van petrovic had laten dood doen. daardoor gaat dimitri dus voor petrovic werken.

Zelfde met dat elizabeta gearresteerd is waar haalde da. De flikke zaten achter haar aan zei ze in de laatste missie maar ik heb geen arrestatie gezien.

en als afsluiter nico heeft 2 redenen om naar LC te gaan hij vlucht namelijk ook weg voor bulgarin

wie deze kaarten heeft gemaakt heeft zeker de cutscenes overgeslagen. maak ze maar opnieuw :D

Als ik ga tellen, heb jij in je reactie meer spel- en zinsopbouwende fouten gemaakt dan hij in zijn kaarten... :duh: Vervelend dat je enthousiaste creativiteit zo baggetaliseerd, vriend.

Hardstikke leuk bedacht, man! :schater: Heb ervan genoten en wacht met smart op meer! :tu:

Ik baggetaliseer niets der staat tog joke bij het topic dus moogde der tog mee lache :D

K probeer de maker ni af te breke ze asge da peist :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik baggetaliseer niets der staat tog joke bij het topic dus moogde der tog mee lache :D

K probeer de maker ni af te breke ze asge da peist :sigaar:

Probeer je gangster te praten ofzo?

Praat/Type gewoon ABN ( Algemeen Beschaafd Nederlands ) dat stelt iedereen op prijs, en het is duidelijker

Link to comment
Delen op andere websites

Straks thuis zal ik weer wat nieuwe kaarten maken. Stuur in de tussentijd wat GTA IV screen's of artwork waarvan ik een kaart moet schrijven.

Schrijf er ook bij watb voor soort kaart het is: Effect, Ritual enz.

schrijf ook de ATK en DEF punten bij. Dan zal ik kijken wat ik er mee kan doen

GREETZ. C-G

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...