Jump to content

GTA IV. Promotion Yugioh Cards


Nissan

Recommended Posts

staat vol fouten die kaarten:

Klopt niet van dimitri die word ni baas van de russians want da is diene petrovic. Dimitri doet zijn vriend faustin dood omdat deze de zoon van petrovic had laten dood doen. daardoor gaat dimitri dus voor petrovic werken.

Zelfde met dat elizabeta gearresteerd is waar haalde da. De flikke zaten achter haar aan zei ze in de laatste missie maar ik heb geen arrestatie gezien.

en als afsluiter nico heeft 2 redenen om naar LC te gaan hij vlucht namelijk ook weg voor bulgarin

wie deze kaarten heeft gemaakt heeft zeker de cutscenes overgeslagen. maak ze maar opnieuw :D

Als ik ga tellen, heb jij in je reactie meer spel- en zinsopbouwende fouten gemaakt dan hij in zijn kaarten... :duh: Vervelend dat je enthousiaste creativiteit zo baggetaliseerd, vriend.

Hardstikke leuk bedacht, man! :schater: Heb ervan genoten en wacht met smart op meer! :tu:

Ik baggetaliseer niets der staat tog joke bij het topic dus moogde der tog mee lache :D

K probeer de maker ni af te breke ze asge da peist :sigaar:

heb jij maar 9 vingers ofzo want ik weet echt niet wat jij allemaal typt hoor ik ben trouwens ook niet de enige denkik

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Nissan

    7

  • Big Playahh

    4

  • Dvt

    2

  • freestyla

    2

staat vol fouten die kaarten:

Klopt niet van dimitri die word ni baas van de russians want da is diene petrovic. Dimitri doet zijn vriend faustin dood omdat deze de zoon van petrovic had laten dood doen. daardoor gaat dimitri dus voor petrovic werken.

Zelfde met dat elizabeta gearresteerd is waar haalde da. De flikke zaten achter haar aan zei ze in de laatste missie maar ik heb geen arrestatie gezien.

en als afsluiter nico heeft 2 redenen om naar LC te gaan hij vlucht namelijk ook weg voor bulgarin

wie deze kaarten heeft gemaakt heeft zeker de cutscenes overgeslagen. maak ze maar opnieuw :D

Als ik ga tellen, heb jij in je reactie meer spel- en zinsopbouwende fouten gemaakt dan hij in zijn kaarten... :duh: Vervelend dat je enthousiaste creativiteit zo baggetaliseerd, vriend.

Hardstikke leuk bedacht, man! :schater: Heb ervan genoten en wacht met smart op meer! :tu:

Ik baggetaliseer niets der staat tog joke bij het topic dus moogde der tog mee lache :D

K probeer de maker ni af te breke ze asge da peist :sigaar:

heb jij maar 9 vingers ofzo want ik weet echt niet wat jij allemaal typt hoor ik ben trouwens ook niet de enige denkik

Typ jij met je duimen dan?

Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk best een lollig idee zo n kaarten maar volgens mij zijn ze gewoon zo fake als hell !!!

Dat is toch wat de topicstarter al heeft aangegeven in de titel :tu:

Super gemaakt... Ik ken het spelletje zelf niet (ben meer van de Magic ipv Yugioh) maar leuk gedaan.. Keep up te Good work _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Natuurlijk zijn die kaarten zo fake als maar kan staat toch ook in de titel *Joke*

maar hij heeft ze zelf gemaakt en ik vind het wel vet verzonnen..

@ KronicSmoker187

ik gebruik mijn duimen wel tijdens het typen ja voor de spatiebalk en me overige 8 vingers om alle lettters mee in te typen..

Link to comment
Delen op andere websites

nu nog kaarten van badman en vlad en miss een trap card met een wout erop :puh:

Die van Vlad heb ik al gemaakt. Dat is de kaart genaamd Loan Shark.

Als je artwork hebt van BAdman of een goed screenshot wio ik er best een kaart van maken

Link to comment
Delen op andere websites

nu nog kaarten van badman en vlad en miss een trap card met een wout erop :puh:

Die van Vlad heb ik al gemaakt. Dat is de kaart genaamd Loan Shark.

Als je artwork hebt van BAdman of een goed screenshot wio ik er best een kaart van maken

ik zal eens voor je zoeken

Link to comment
Delen op andere websites

nu nog kaarten van badman en vlad en miss een trap card met een wout erop :puh:

Die van Vlad heb ik al gemaakt. Dat is de kaart genaamd Loan Shark.

Als je artwork hebt van BAdman of een goed screenshot wio ik er best een kaart van maken

ik zal eens voor je zoeken

heb je hier wat aan???

http://hypebeast.com/image/2008/04/rockers...t-auto-iv-1.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

nu nog kaarten van badman en vlad en miss een trap card met een wout erop :puh:

Die van Vlad heb ik al gemaakt. Dat is de kaart genaamd Loan Shark.

Als je artwork hebt van BAdman of een goed screenshot wio ik er best een kaart van maken

ik zal eens voor je zoeken

heb je hier wat aan???

http://hypebeast.com/image/2008/04/rockers...t-auto-iv-1.jpg

Hier kan ik inderdaad wel wat mee. Maar kun je de screen's van elkaar scheiden? Mij lukt dat niet :7

Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk best een lollig idee zo n kaarten maar volgens mij zijn ze gewoon zo fake als hell !!!

Dat is toch wat de topicstarter al heeft aangegeven in de titel :tu:

Super gemaakt... Ik ken het spelletje zelf niet (ben meer van de Magic ipv Yugioh) maar leuk gedaan.. Keep up te Good work _O_

oja sorry lol :schater:0_0:schater::bonk: niet goed gelezen.

Link to comment
Delen op andere websites

staat vol fouten die kaarten:

Klopt niet van dimitri die word ni baas van de russians want da is diene petrovic. Dimitri doet zijn vriend faustin dood omdat deze de zoon van petrovic had laten dood doen. daardoor gaat dimitri dus voor petrovic werken.

Zelfde met dat elizabeta gearresteerd is waar haalde da. De flikke zaten achter haar aan zei ze in de laatste missie maar ik heb geen arrestatie gezien.

en als afsluiter nico heeft 2 redenen om naar LC te gaan hij vlucht namelijk ook weg voor bulgarin

wie deze kaarten heeft gemaakt heeft zeker de cutscenes overgeslagen. maak ze maar opnieuw :D

Als ik ga tellen, heb jij in je reactie meer spel- en zinsopbouwende fouten gemaakt dan hij in zijn kaarten... :duh: Vervelend dat je enthousiaste creativiteit zo baggetaliseerd, vriend.

Hardstikke leuk bedacht, man! :schater: Heb ervan genoten en wacht met smart op meer! :tu:

Ik baggetaliseer niets der staat tog joke bij het topic dus moogde der tog mee lache :D

K probeer de maker ni af te breke ze asge da peist :sigaar:

heb jij maar 9 vingers ofzo want ik weet echt niet wat jij allemaal typt hoor ik ben trouwens ook niet de enige denkik

Typ jij met je duimen dan?

Als je op 'Typles' hebt gezeten, dan weet je dat je de duimen moet gebruiken voor de 'Spatie' ...;)
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...