Jump to content

Draadloos internet verbinding heletijd DNS fout?


leonpwner

Recommended Posts

Bedoel je vanuit mijn modem, naar mijn ps3. 2 verdiepingen verschil? :|

Eh... Beetje lastig, dat begrijp ik dan. Maar sleep je PS3 even 2 verdiepingen lager dan, om het alleen even te testen. Da's alles, testen. Mocht dat ook niet werken, ligt het misschien aan de configuratie van je PS3 en werkt het wel, dan is het je router dus. Vandaar dat ik het je wil laten testen. Om te kijken waar het probleem nou eigenlijk echt ligt.

En als ik met draadje DIRECT van mijn router naar mijn ps3 probeer dan is dat ook goed? ga ik nu lang internetkabel zoeken.

Dat kan je ook proberen, maar lukt dat niet... Dan toch even via de modem. Waarom? Omdat dat echt direct naar Internet is. Dan zit er iig niks tussen wat het tegen zou kunnen houden. Ik weet dat dit waarschijlijk even wat moeite kost, maar als je verbinding wilt hebben moet ik de oorzaak weten aangezien mijn vorige oplossingen dus helaas niet werkte. Wat overigens zuigt, maarja... Die fabrikanten maken zoiets altijd veel te ingewikkeld voor de meeste mensen. Het is zelfs lastig voor de mensen met verstand ervan.

Link to comment
Delen op andere websites

hij doet het, net een potje gespeeld maar dan heb ik geen internet hier meer

daarom weer een beetje geklungel om hier weer te krijgen ;)

als jij geen andere oplossing weet voor draadloos moeten we het hier maar bij laten en doe ik het voortaan wel zo :)

Link to comment
Delen op andere websites

hij doet het, net een potje gespeeld maar dan heb ik geen internet hier meer

daarom weer een beetje geklungel om hier weer te krijgen ;)

als jij geen andere oplossing weet voor draadloos moeten we het hier maar bij laten en doe ik het voortaan wel zo :)

Het wordt nogal moeilijk die oplossing ja... Sorry man. Gelukkig werkt het zo wel. Als je nou slim bent, koop je gewoon een extra lange kabel, boor je een paar gaatjes indien nodig, en trek je die naar boven. Één voordeel heb je wel, met een draadje werkt je verbinding veel vloeiender dan als het met draadloos zou zijn. Daarmee bedoel ik sneller. Op zich is het dus zelfs een betere oplossing. Een PC is makkelijker voor dat soort dingen in te stellen. Bij een console moet ieder dingetje correct zijn, wat heel lastig kan zijn als je niet precies in kan schatten waar de fout ligt. Meestal is de oplossing heel simpel uiteindelijk, maar om die oplossing te vinden en dan vooral van een afstand via een forum is best heel lastig. De procedures die ik je in m'n vorige posts gaf, waren standaard oplossingen. Die werken niet altijd helaas en dat is dus het probleem. Hetzelfde geldt voor helpdesks. Die lijken af en toe ook niets te kunnen, maar ze werken door de telefoon. Net zo moeilijk, als de standaardoplossing niet werkt. Het is niet dat ik je niet wil helpen... Ik zou zeggen, ga lekker gamen nu het eindelijk kan! Online is wel tof. 8) Suc6 of 7!

Link to comment
Delen op andere websites

hij doet het, net een potje gespeeld maar dan heb ik geen internet hier meer

daarom weer een beetje geklungel om hier weer te krijgen ;)

als jij geen andere oplossing weet voor draadloos moeten we het hier maar bij laten en doe ik het voortaan wel zo :)

Het wordt nogal moeilijk die oplossing ja... Sorry man. Gelukkig werkt het zo wel. Als je nou slim bent, koop je gewoon een extra lange kabel, boor je een paar gaatjes indien nodig, en trek je die naar boven. Één voordeel heb je wel, met een draadje werkt je verbinding veel vloeiender dan als het met draadloos zou zijn. Daarmee bedoel ik sneller. Op zich is het dus zelfs een betere oplossing. Een PC is makkelijker voor dat soort dingen in te stellen. Bij een console moet ieder dingetje correct zijn, wat heel lastig kan zijn als je niet precies in kan schatten waar de fout ligt. Meestal is de oplossing heel simpel uiteindelijk, maar om die oplossing te vinden en dan vooral van een afstand via een forum is best heel lastig. De procedures die ik je in m'n vorige posts gaf, waren standaard oplossingen. Die werken niet altijd helaas en dat is dus het probleem. Hetzelfde geldt voor helpdesks. Die lijken af en toe ook niets te kunnen, maar ze werken door de telefoon. Net zo moeilijk, als de standaardoplossing niet werkt. Het is niet dat ik je niet wil helpen... Ik zou zeggen, ga lekker gamen nu het eindelijk kan! Online is wel tof. 8) Suc6 of 7!

ja oke ik denk dat ik dat ga doen :)

bedankt iig voor al je hulp. je hebt je best gedaan

en ik ga nu slapen. heel erg bedankt

ik ga wel zo'n kabeltje kopen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Iscariah, ik heb nu een nieuwe kabel gekocht. en vanaf vanmiddag half 6 bezig geweest, nu net klaar.

en het werkt. ik moest met die kabel helemaal door kasten die vol stonden met spullen

etcetera.

maar het is nu klaar :)

wou het even aan je melden.

nog bedankt eh !

Link to comment
Delen op andere websites

Iscariah, ik heb nu een nieuwe kabel gekocht. en vanaf vanmiddag half 6 bezig geweest, nu net klaar.

en het werkt. ik moest met die kabel helemaal door kasten die vol stonden met spullen

etcetera.

maar het is nu klaar :)

wou het even aan je melden.

nog bedankt eh !

Graag gedaan! :engel: Het kostte even wat moeite, maar je krijgt er iets moois voor terug! Je kan nu beginnen met je rank omhoog te werken online... Als er nog eens iets is post je het tegen die tijd maar weer.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...