Kloep Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2008 Hey, Ik heb net wel iets leuks gevonden en ik kon het niet vinden met de zoekmachine. Maar kijk zelf maar: Voor diegene die het niet weten, WTF betekent What The Fuck. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mikey cool6 Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2008 dit viel mij ook op...maar ik vind het verdacht veel op 'TMF' lijken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaRick1993 Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2008 Hey,Ik heb net wel iets leuks gevonden en ik kon het niet vinden met de zoekmachine. Maar kijk zelf maar: Voor diegene die het niet weten, WTF betekent What The Fuck. Dat heb ik al gezien in een ander topic. Ik weet niet welke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 27 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2008 dit viel mij ook op...maar ik vind het verdacht veel op 'TMF' lijken Ehm... TMF?? Ik zie er tog egt heel duidelijk WTF in. En in welk topic had je dit dan al gezien, ik heb namelijk al gezocht op WTF. Hij vond niks Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mikey cool6 Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2008 (bewerkt) dit viel mij ook op...maar ik vind het verdacht veel op 'TMF' lijken Ehm... TMF?? Ik zie er tog egt heel duidelijk WTF in. En in welk topic had je dit dan al gezien, ik heb namelijk al gezocht op WTF. Hij vond niks ik zie hij LIJKT er verdacht veel op...met die letters enzo... EDIT: hij lijkt inderdaad niet zo heel veel...ik dacht dat dat logo anders was Bewerkt: 27 mei 2008 door Mikey cool6 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Think Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2008 dit viel mij ook op...maar ik vind het verdacht veel op 'TMF' lijken Ehm... TMF?? Ik zie er tog egt heel duidelijk WTF in. En in welk topic had je dit dan al gezien, ik heb namelijk al gezocht op WTF. Hij vond niks ik zie hij LIJKT er verdacht veel op...met die letters enzo... hij lijkt inderdaad niet zo heel veel...ik dacht dat dat logo anders was TMF is toch niet wereldwijd ? Het is toch een Belgische zender ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2008 dit viel mij ook op...maar ik vind het verdacht veel op 'TMF' lijken Ehm... TMF?? Ik zie er tog egt heel duidelijk WTF in. EDIT: HIJ DOELT OP EEN PARODIE OP TMF... En in welk topic had je dit dan al gezien, ik heb namelijk al gezocht op WTF. Hij vond niks Is WTF niet één of ander radioprogramma van één van de zenders, of een tv programma ingame? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mikey cool6 Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2008 dit viel mij ook op...maar ik vind het verdacht veel op 'TMF' lijken Ehm... TMF?? Ik zie er tog egt heel duidelijk WTF in. En in welk topic had je dit dan al gezien, ik heb namelijk al gezocht op WTF. Hij vond niks ik zie hij LIJKT er verdacht veel op...met die letters enzo... hij lijkt inderdaad niet zo heel veel...ik dacht dat dat logo anders was TMF is toch niet wereldwijd ? Het is toch een Belgische zender ? zou best wel eens kunnen...maar ik dacht dat ik had gehoord dat het ook in Amerika is/was... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2008 (bewerkt) dit viel mij ook op...maar ik vind het verdacht veel op 'TMF' lijken Ehm... TMF?? Ik zie er tog egt heel duidelijk WTF in. En in welk topic had je dit dan al gezien, ik heb namelijk al gezocht op WTF. Hij vond niks ik zie hij LIJKT er verdacht veel op...met die letters enzo... hij lijkt inderdaad niet zo heel veel...ik dacht dat dat logo anders was TMF is toch niet wereldwijd ? Het is toch een Belgische zender ? zou best wel eens kunnen...maar ik dacht dat ik had gehoord dat het ook in Amerika is/was... MTV draait sowieso in Amerika, en volgens mij is TMF ook al opgekocht door hetzelfde bedrijf. Maar dat heeft natuurlijk niets met Amerika te maken, want R* North komt uit Engeland. Dus Europese parodieën zijn zeker wel te verwachten. EDIT: Internationale website van moederconcern young music group, bekijk de site Bewerkt: 27 mei 2008 door Jacky-2007 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Iscariah Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2008 dit viel mij ook op...maar ik vind het verdacht veel op 'TMF' lijken Ehm... TMF?? Ik zie er tog egt heel duidelijk WTF in. EDIT: HIJ DOELT OP EEN PARODIE OP TMF... En in welk topic had je dit dan al gezien, ik heb namelijk al gezocht op WTF. Hij vond niks Is WTF niet één of ander radioprogramma van één van de zenders, of een tv programma ingame? Nee, WTF komt alleen in de reclames op de ingame radio voor. WTF is een theaterstuk in Liberty City. Aangezien we de theaters niet kunnen bezoeken, zullen we niet weten wat voor een theaterstuk WTF is. Net als bijv. Banging trashcans for a hour. Daar wordt ook reclame van gemaakt, is ook een theaterstuk en dat kunnen we ook niet bekijken. Toch had ik het wel grappig gevonden, een show waar je allemaal gasten op vuilnisbakken ziet timmeren in de maat van muziek. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dennizzzz Geplaatst: 28 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2008 Waar vind je een taxi met zo'n groot bord erop Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 28 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2008 Die rijden gewoon overal rond Ik heb trouwens nog nooit zelf een gezien met dat bord maar dat zal wel aan mij liggen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jozz Geplaatst: 28 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2008 er is echt wel een topic van hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Goldadon Geplaatst: 28 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2008 die zie je vaak rondrijden hoor , er is niet veel bijzonders aan maar het is wel echte gta humor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Felixio Geplaatst: 28 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2008 Gewoon één van de vele grappen/verwijzingen van Rockstar. Wel leuk, opzich. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.