Jump to content

Na Jacob


KJF

Recommended Posts

Volgens mij belt hij dan niet voor dat. Hij belt dacht ik alleen om te zeggen dat je zijn zijmissies kan doen en heb je dan geen andere missies meer? (en anders gewoon wachten)

Bewerkt: door G-up94
Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij belt hij dan niet voor dat. Hij belt dacht ik alleen om te zeggen dat je zijn zijmissies kan doen en heb je dan geen andere missies meer? (en anders gewoon wachten)

Ik moet nu een missie starten bij Faustin in zijn "club" maar ik zie nergens een F op de kaart staan

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij belt hij dan niet voor dat. Hij belt dacht ik alleen om te zeggen dat je zijn zijmissies kan doen en heb je dan geen andere missies meer? (en anders gewoon wachten)

Ik moet nu een missie starten bij Faustin in zijn "club" maar ik zie nergens een F op de kaart staan

Heb je niet toevallig de Sleep Mode aanstaan? dan wordt je namelijk niet gebeld omdat de storyline gepauseerd is..

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij belt hij dan niet voor dat. Hij belt dacht ik alleen om te zeggen dat je zijn zijmissies kan doen en heb je dan geen andere missies meer? (en anders gewoon wachten)

Ik moet nu een missie starten bij Faustin in zijn "club" maar ik zie nergens een F op de kaart staan

Bel Faustin zelf dan een keer, mischien neemt hij op en dan kan je hem wel starten en anders kun je ook nog Dimitri proberen, maar bij mij werd ik gebeld of gesmst.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij belt hij dan niet voor dat. Hij belt dacht ik alleen om te zeggen dat je zijn zijmissies kan doen en heb je dan geen andere missies meer? (en anders gewoon wachten)

Ik moet nu een missie starten bij Faustin in zijn "club" maar ik zie nergens een F op de kaart staan

Bel Faustin zelf dan een keer, mischien neemt hij op en dan kan je hem wel starten en anders kun je ook nog Dimitri proberen, maar bij mij werd ik gebeld of gesmst.

Ik heb beide al een paar keer gebeld en de sleep mode staat uit :S

Ik heb het al, ik heb de taxi genomen naar "Faustin" het bleek de cabaret club te zijn :puh:

Bewerkt: door KJF
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...