Jump to content

Sleep mode


delano08

Recommended Posts

Hoe zet je sleep mode aan. Ik weet niet of het in het boekje staat want ik had het boekje op tafel laten liggen en de hond vond het wel leuk om het te gaan verscheuren en er was niks meer van over :eten::schater::duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe zet je sleep mode aan. Ik weet niet of het in het boekje staat want ik had het boekje op tafel laten liggen en de hond vond het wel leuk om het te gaan verscheuren en er was niks meer van over :eten::schater::duh:

Via je telefoon ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe zet je sleep mode aan. Ik weet niet of het in het boekje staat want ik had het boekje op tafel laten liggen en de hond vond het wel leuk om het te gaan verscheuren en er was niks meer van over :eten::schater::duh:

Pak je GSM met D-pad omhoog, ga dan naar Options>Sleep Mode> (en aanzetten met je "accept" toets)

Ter controle, als je hierna je GSM weeer pakt met D-pad omhoog, staat er in beeld een tekst wat ongeveer zegt "sleep mode activated....(nog wat)..."

Succes! Speelt een stuk makkelijker, ik maak er veel gebruik van!

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe zet je sleep mode aan. Ik weet niet of het in het boekje staat want ik had het boekje op tafel laten liggen en de hond vond het wel leuk om het te gaan verscheuren en er was niks meer van over :eten::schater::duh:

Pak je GSM met D-pad omhoog, ga dan naar Options>Sleep Mode> (en aanzetten met je "accept" toets)

Ter controle, als je hierna je GSM weeer pakt met D-pad omhoog, staat er in beeld een tekst wat ongeveer zegt "sleep mode activated....(nog wat)..."

Succes! Speelt een stuk makkelijker, ik maak er veel gebruik van!

Oke dankjewel ik had het helemaal niet in de gsm menu gezien :schater::duh:

Link to comment
Delen op andere websites

maar wat kan je ermee dan?

Dan word de storyline uitgezet en kun je de missies niet doen, word je niet gebeld enz.

Ik heb de autosave UIT staan. Dankzij de sleep mode kan ik in alle rust naar mijn safehouse rijden, zonder dat ik gebeld wordt om bijvoorbeeld iemand te vermoorden of om te gaan drinken etc.

Als je wil rondklooien is het ook handig. De keren dat ik vanuit een ziekenhuis de NOOSE afmat onder een vijf sterren wanted, wil ik niet ineens gebeld worden door bijvoorbeeld Kate voor een Date! :schater: Want dat komt dan niet zo goed uit, zeg maar... :N

Link to comment
Delen op andere websites

maar wat kan je ermee dan?

Dan word de storyline uitgezet en kun je de missies niet doen, word je niet gebeld enz.

Ik heb de autosave UIT staan. Dankzij de sleep mode kan ik in alle rust naar mijn safehouse rijden, zonder dat ik gebeld wordt om bijvoorbeeld iemand te vermoorden of om te gaan drinken etc.

Als je wil rondklooien is het ook handig. De keren dat ik vanuit een ziekenhuis de NOOSE afmat onder een vijf sterren wanted, wil ik niet ineens gebeld worden door bijvoorbeeld Kate voor een Date! :schater: Want dat komt dan niet zo goed uit, zeg maar... :N

Dan kan ik morgen eindelijk een keer politie achter me aan krijg zonder dat ik elke keer word opgebeld want dat is echt irritant

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe zet je sleep mode aan. Ik weet niet of het in het boekje staat want ik had het boekje op tafel laten liggen en de hond vond het wel leuk om het te gaan verscheuren en er was niks meer van over :eten::schater::duh:

Da's zonde van je boekje man! Gecondoleerd, daar gaat je € 60,- investering... Had je het net zo goed kunnen downloaden! ;) Maargoed. Ontopic hoef ik niet te gaan, omdat het hierboven al prima uitgelegd is. Suc6 ermee alvast.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...