Jump to content

trots


Boesh

Recommended Posts

wat is het toch dom om te zeggen dat het een domme ruil is,

toen ze ruilden was new york nog lang niet zoals nu wat iedereen schijnt te denken en zal het ook nooit zo worden onder nederlandse hand.

Oftewel toen was nieuw amsterdam nog klein en suriname in vergelijking hartstikke groot dus iedereen zou ruilen!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben er eigenlijk wel trots op dat heel veel namen in GTA IV zitten van nederland zijn. Je hebt rotterdam hill en North Holland enz. Zijn dat andere mensen ook opgevallen en zijn er nog meer van zulke namen die met nederland hebben te maken? ^_^
Ik ben er ook trots op.. Reden hiervoor is dat New York / amerika een kolonie van Nederland is geweest. (WIKIPEDIA) Ik ben iets minder trots op het feit dat onze voorvaderen die lap grond hebben geruild met Engeland tegen f-ing Suriname... :schater:
Ach...Edgar Davids, Patrick Kluivert, Clarence Seedorf, Winston Bogarde en nog een aantal voetballers van Surinaamse afkomst had ik niet willen ruilen voor die uit de Verenigde Staten hoor.

Had ze seedorf ff lekker laten houden,
Omdat? Jij vindt dat Van Basten gelijk heeft door Seedorf zo te kleineren? Kom op, wees realistisch, de meest succesvolle Nederlandse voetballer die nog actief is op de bank zetten, Denny Landzaat en Ibrahim Afellay in de basis en Seedorf vervolgens 3 minuten laten invallen; Dat slaat toch helemaal nergens op. Zat Seedorf nu maar bij de selectie, dan had ik wat meer vertrouwen gehad in het komende EK...
Link to comment
Delen op andere websites

Ook is een van de gebieden van new york(zoals bijv Queens, ben de naam kwijt) qua naam gebasseerd op een nederlandse plaats. het was iets met een B. niet de naam zoals het heet in gta IV, maar in het echt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ook is een van de gebieden van new york(zoals bijv Queens, ben de naam kwijt) qua naam gebasseerd op een nederlandse plaats. het was iets met een B. niet de naam zoals het heet in gta IV, maar in het echt.

Brooklyn, DUH. Zo heb je ook Harlem enzo. Er zijn wel meer buurten naar Nederlandse dingen vernoemd. Ook in het echt dus.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben er eigenlijk wel trots op dat heel veel namen in GTA IV zitten van nederland zijn. Je hebt rotterdam hill en North Holland enz. Zijn dat andere mensen ook opgevallen en zijn er nog meer van zulke namen die met nederland hebben te maken? ^_^

Ik ben er ook trots op.. Reden hiervoor is dat New York / amerika een kolonie van Nederland is geweest. (WIKIPEDIA) Ik ben iets minder trots op het feit dat onze voorvaderen die lap grond hebben geruild met Engeland tegen f-ing Suriname... :schater:

Ik niet.. waarom zou je niet zo'n rot stadje (toen nog heel klein) dat omringt is door Engelse gebieden niet ruilen voor een land dat tig x zo groot is en veel meer producten heeft die je goed kan gebruiken..

En wie zegt dat anders Nieuw Amsterdam Überhaupt zo groot was geweest? Het was wel een gebied dat omringt was door Engelsen. En als het anders was gelopen had je misschien wel kunnen denken dat het een domme ruil was en dat we Suriname hadden moeten nemen. :puh:

Wees er gewoon trots op dat die stad er staat door ons! :puh:

Ook is een van de gebieden van new york(zoals bijv Queens, ben de naam kwijt) qua naam gebasseerd op een nederlandse plaats. het was iets met een B. niet de naam zoals het heet in gta IV, maar in het echt.

Moet je even paar topics terug kijken.. daar zie je wel heel veel verwijzingen ;)

Bewerkt: door -->nick<--
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...