GTA Monster Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Geplaatst: 27 mei 2008 Ik moest iets herstellen op de PC van onze meester. Ik ga naar systeemherstel. Alles OK. Opnieuw opstarten, verloopt prima. Inloggen op server, NO WAY! Als ik CTRL+ALT+DEL indruk kom ik niet in de computer. Toestenbord aansluiting gecheckt. Goed Opnieuw geprobeert. NIKS WERKT. Dit vind ik typisch een geval dat Ik liever een Mac zou aanschaffen...[/font] Reageren
Thundercover Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Geplaatst: 27 mei 2008 Is het een losstaande computer zoals bij je thuis of een schoolcomputer en onderdeel van een netwerk? Kijk trouwens even of het lampje van Num Lock/Caps Lock/Scroll Lock gaat branden als je erop drukt. Zo niet, dan moet je kijken of je toetsenbord goed vast zit en in wat voor poort (USB of een andere?) het uiteinde zit. Reageren
Galiorix Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Geplaatst: 27 mei 2008 Als je bij het inlogscherm van het netwerk bent (dus dat je nog niet de taakbalk en dergelijke heb) kan je geen taakbeheer oproepen. Dat is op elke computer zo... Of zit het anders bij jullie? Reageren
Thundercover Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Geplaatst: 27 mei 2008 Als je bij het inlogscherm van het netwerk bent (dus dat je nog niet de taakbalk en dergelijke heb) kan je geen taakbeheer oproepen. Dat is op elke computer zo... Of zit het anders bij jullie? Het kan zijn dat je voor je moet inloggen op Ctrl+Alt+Del moet drukken. Dit ter beveiliging tegen virussen zodat er niet automatisch kan worden ingelogd. Op scholen hebben ze dit vaak, maar thuis kan je het ook op je eigen pc instellen. Reageren
GTA Monster Geplaatst: 28 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 mei 2008 Ik heb het vertelt aan hem, weet nit of het gaat lukken. We zullen tot de 30ste moeten wachten, want morgen hebben we studiedag. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.