Tmzom Geplaatst: 25 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2005 hallo mede-gta'ers Ik heb een strategy guide aangeschaft, en op verschillende raders is te zien dat er 2 targets zijn??? (rode rondjes die je met O kunt plaatsen op je map) Weet iemand hoe dit kan? Ps: Ben bij de laatste missies van san fierro. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 25 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2005 hallo mede-gta'ersIk heb een strategy guide aangeschaft, en op verschillende raders is te zien dat er 2 targets zijn??? (rode rondjes die je met O kunt plaatsen op je map) Weet iemand hoe dit kan? Ps: Ben bij de laatste missies van san fierro. dat doe met de kaart als je pauzeert met je spel klik je kaart aan en druk op 0 en taada hier is je target heel handig vind ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lasventuras Geplaatst: 25 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2005 jah op start x op de map en dan doe rondje waar je target nodig hebt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta SA fan Geplaatst: 25 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2005 ja en die target is zo handig dat gwoon iedereen hem moet gebruiken vind k !! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 26 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2005 ja maar goed da r* da heeft er in gedaan want nu kan ik veeel beeter naar de besteming gaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 26 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2005 Zonder die target vond ik gewoon niets. Hadden ze der in VC ook moeten in doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killarboy Geplaatst: 26 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2005 Er is op die kaart maar 1 target volgens mij... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 26 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2005 zo groot was VC niet hr....VC ken je zo uit je kop...GTA sa duurt ff en owja NIEMAND heeft het goede antwoord gegeven.... heb een strategy guide aangeschaft, en op verschillende raders is te zien dat er 2 targets zijn??? (rode rondjes die je met O kunt plaatsen op je map) hij weet dus al hoe hij rondjes moet plaatsen ....alleen hij weet niet hoe hij er 2 moet plaatsen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 26 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2005 (bewerkt) dat kan volgens mij niet hoor of ik heb het grof mis.. :blink: Bewerkt: 26 februari 2005 door the straight people killer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tmzom Geplaatst: 26 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2005 Er is hier dus maar 1 goede lezer: The godfather. Op de radar in het boek, staan 2 targets... Snap er echt niks van.... :huh: Maja... Mischien dat ik er nog achterkom... Dan laat ik het meteen weten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.