Jump to content

100%

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb alles gedaan maar nog steeds staan de procenten op 99.47%.

Ik heb geen idee hoe dat komt want ik heb maar 3 keer gecheat (cheats toegepast)

kan iemand mijn helpen a.u.b

dat zou ik heel fijn vinden :tu:

ik heb mijn savegame bij de bijlage gedaan.

greetz

GTASAsf2.b

Geplaatst:

Kijk eens met SAMA of je alles voor de 100% hebt gehaald, denk aan collectables et cetera. Download het en pak het uit met WinRAR. Eenmaal uitgepakt start je het op en druk je op het mapje. Open je savegame en zoek uit wat mist. Succes :)

Geplaatst:

Ik heb zelf even met SAMA naar jou savegame gekeken en het enige wat je nog moet doen voor de volle 100% is de >Freight missie<. Dit betekent dat je nog twee keer helemaal rond San Andreas moet touren en onderweg lading moet afleveren bij de treinstations. Succes je bent er bijna ^_^

Geplaatst:
Ik heb zelf even met SAMA naar jou savegame gekeken en het enige wat je nog moet doen voor de volle 100% is de >Freight missie<. Dit betekent dat je nog twee keer helemaal rond San Andreas moet touren en onderweg lading moet afleveren bij de treinstations. Succes je bent er bijna ^_^

ahahah dankje wel :*D dan weet ik dat ook weer ,kan ik gaan uitspelen

bedankt :tu::klap:

Geplaatst:
Kijk eens met SAMA of je alles voor de 100% hebt gehaald, denk aan collectables et cetera. Download het en pak het uit met WinRAR. Eenmaal uitgepakt start je het op en druk je op het mapje. Open je savegame en zoek uit wat mist. Succes :)

Wat is dat, SAMA?

Geplaatst: (bewerkt)

SAMA is een programma, voluit: San Andreas Mission Analyser. Hiermee kan je een savegame van SA voor de PC inlezen en geeft het aan welke missies je al gedaan hebt en welke niet, ook geeft het aan welke collectables je nog niet gevonden hebt. Bij de Unique Stunt Jumps kan je zien welke je al gevonden hebt maar nog niet hebt gehaald en welke je nog helemaal niet geprobeerd hebt. Heel handig dus als je het spel voor de PC hebt en de 100% wilt halen. ^_^

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Als SAMA gestart is kan je zowel een aparte savegame analyseren of je spel waar je op dat moment mee bezig bent, mits SA gestart is met een savegame. Hiervoor gebruik je de eerste twee knoppen links bovenaan. Je wilt toch niet zeggen dat je die knoppen nog niet hebt uitgeprobeerd?

Iig zie je daarna wat je al gedaan hebt, dit is dan afgevinkt, wat je nog net gedaan hebt is aangegeven met rode kruizen. :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...