Jump to content

Administrator probleempje.

Recommended Posts

Geplaatst:

Heey. Ik heb een probleem met mijn nieuwe computer. Als ik een progamma wil verwijderen krijg ik deze foutmelding; foutmeldingvd8.jpg

Dat is raar want ik ben de systeembeheerder dacht ik. Tenminste, dit is mijn computer en er is maar een acount op aangemeld. Ik heb Vista tevens. Wie kan mij helpen. ^_^

Geplaatst:

Meld je aan als échte admin, en verander dan de privileges zodat je totaal vrije toegang hebt :) (Dus meld je aan als Administator)

Geplaatst:

Maar dat kan dus niet! Er is maar 1 acount op deze computer gemaakt en dat is die van mezelf. Dat heb ik gelijk gedaan toen ik hem (nieuw) kocht.

Geplaatst:

Probeer het volgende.

• Ga naar het installatiebestandje.
  • Klik er met je rechtermuisknop erop.
  • Klik dan op 'Als Administrator uitvoeren'

Ik hoop dat het werkt en zo niet, dan weet ik denk ik nog wel iets :)

Succes ;)

Geplaatst:

probeer eens als volgt, ga naar eigenschappen => tabblad beveiliging => knopje met tekst [bewerken] => ga naar PC_VAN_... => vink ALLE vakjes AAN => [TOEPASSEN] en [OK]

die ... is jouwe naam/nickname

Geplaatst:

Als dat alles niet lukt kun je altijd met Ubuntu proberen het te verwijderen. :Y

Ik weet dat het kan, maar ik weet er niet veel van af (een neef deed het bij mij)

Geplaatst:

Typ onderstaande even in 'opdrachtprompt' in.

net user administrator /active:yes

Als je je afmeldt zie je een account genaamd 'Administrator'. Standaard heeft deze geen wachtwoord, dus ik raad je aan om deze er op te zetten.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...