Daan007 Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Geplaatst: 27 mei 2008 Heey. Ik heb een probleem met mijn nieuwe computer. Als ik een progamma wil verwijderen krijg ik deze foutmelding; Dat is raar want ik ben de systeembeheerder dacht ik. Tenminste, dit is mijn computer en er is maar een acount op aangemeld. Ik heb Vista tevens. Wie kan mij helpen. Reageren
ikt Geplaatst: 28 mei 2008 Rapport Geplaatst: 28 mei 2008 Meld je aan als échte admin, en verander dan de privileges zodat je totaal vrije toegang hebt (Dus meld je aan als Administator) Reageren
Daan007 Geplaatst: 28 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 mei 2008 Maar dat kan dus niet! Er is maar 1 acount op deze computer gemaakt en dat is die van mezelf. Dat heb ik gelijk gedaan toen ik hem (nieuw) kocht. Reageren
Daan007 Geplaatst: 1 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 Klein lief bumpje. Iemand die kan helpen please? Reageren
Robin2130 Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 Probeer het volgende. Ga naar het installatiebestandje. Klik er met je rechtermuisknop erop. Klik dan op 'Als Administrator uitvoeren' Ik hoop dat het werkt en zo niet, dan weet ik denk ik nog wel iets Succes Reageren
SWYV Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 probeer eens als volgt, ga naar eigenschappen => tabblad beveiliging => knopje met tekst [bewerken] => ga naar PC_VAN_... => vink ALLE vakjes AAN => [TOEPASSEN] en [OK] die ... is jouwe naam/nickname Reageren
Grove St. Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 Als dat alles niet lukt kun je altijd met Ubuntu proberen het te verwijderen. Ik weet dat het kan, maar ik weet er niet veel van af (een neef deed het bij mij) Reageren
Froop Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 Typ onderstaande even in 'opdrachtprompt' in. net user administrator /active:yes Als je je afmeldt zie je een account genaamd 'Administrator'. Standaard heeft deze geen wachtwoord, dus ik raad je aan om deze er op te zetten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.