DenkaanHenk Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Geplaatst: 27 mei 2008 Kan iemand een filmpje of een paar filmpjes op zoeken van de Wedding dat Roman word vermoord plus laatste missie? Want ik kom alleen maar shit tegen met mensen die voor de grap GTA IV last mission als naam van het filmpje hebben en die achterlijke mongole zooi hebben. >>> Door Dutchy3010: In de regels is duidelijk te lezen dat spoilers in topictitels niet is toegestaan, en dat -wanneer je zeker weet dat er spoilers komen, zoals in dit topic- je spoiler in de ondertitel moet zetten. Titel + ondertitel veranderd, en in het vervolg rekening mee houden, svp.<<< Reageren
zezima0014 Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Geplaatst: 27 mei 2008 Ik probeer het spel zelf uit te spelen, en als ik het uitspeel, zal ik je zeggen hoe het gaat. Maar dat kan nog wel even duren, want ik zit nog niet in Alderney Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 27 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 mei 2008 Ik had ook uitgespeeld, maar kreeg geen bericht van laatste missie. Dus ben ik maar weer overnieuw begonnen. Reageren
mdgNL Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 Ik kan hem wel voor je filmen met me Samsung E900 (mobiel) Reageren
Hackman Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 (bewerkt) Ik denk dat DaH een duidelijke wil Ikke heb een Samsung SGH J700 (mobiel) Bewerkt: 29 mei 2008 door hackman Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 29 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 Hoeft niet meer, heb het al gevonden en bij favorieten opgeslagen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.