Jump to content

Missie 'Cecar Viapaldo' lukt niet

Recommended Posts

Geplaatst:

Bij de missie 'Cecar Viapaldo' van Sweet, ga ik naar die meeting, en als ik dan ga 'hoppen' duurt het ontieglijk lang voordat mijn score hoger wordt, terwijl die van mijn tegenstander bijna 2x zo hoog is de hele tijd. Ik weet wel 100% zeker dat ik het goed doe. Is dit een fout van het spel?

Geplaatst: (bewerkt)

In Cesar Vialpando moet je een lowriderbattle houden tegen een andere lowrider. Door middel van je numpad voer je de bewegingen uit. Wat het een stuk makkelijker maakt is om je instellingen zo laag mogelijk te zetten. Anders kan het voor komen dat íe later reageerd. Of dat de knopjes niet overeenkomen met de muziek. Probeer ook steeds een eigen ritme op te bouwen. Dit maakte het soms een stuk gemmakkelijker. Zet overigens niet te veel geld in. Hierdoor gaat de andere deelnemer beter presteren wat het natuurlijk alleen moeilijker maakt. Bij deze missie (samen met life's a bach) gaat het gewoon om timen. Blijf ook kalm. Als je frustrerend gaat spelen, wil het al helemaal niet lukken. Als het mislukt, probeer je het nogmaals. Op een gegeven moment zal het vast en zeker lukken.

GTA-fan2.. :*D

Bewerkt: door GTA-fan2

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...