Jump to content

kan geen zombie worden


leroyajax

Recommended Posts

Je zit waarschijnlijk nog op Rang 1. Dat zie je aan de ster-button met een bebaald cijfer erin. Bij jou staat hier nog '1'. Wanneer je de 2e rang krijgt kun je dmv de L1-Button een zombie skin krijgen.

Je rang wordt hoger namate je meer geld krijgt. Geld verdien je uiteraard door races te winnen, mensen neer te halen, en missies te voltooien in de MP-functie.

Link to comment
Delen op andere websites

Je krijgt de zombie skin als je een rockstar developer neer schiet. Ik heb hem al bij het eerste potje death match dat ik heb gespeeld al gekregen ;). Ik ben dus nog level 1.

Rank 0 dus.

Link to comment
Delen op andere websites

Je krijgt de zombie skin als je een rockstar developer neer schiet. Ik heb hem al bij het eerste potje death match dat ik heb gespeeld al gekregen ;) . Ik ben dus nog level 1.

De Quote geldt alleen maar voor de XBoX.

Bij de PlayStation kan dit als je een rank 2 krijgt. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Het maakt geen ruk uit wat je rang is... Je moet gewoon een Rockstar ontwikkelaar voor z'n kanus schieten. Zowel voor de PS3 als voor de 360. Alleen bij de 360 krijg je ook nog eens een achievement genaamd "Let Sleeping Rockstars Lie" en is 10G waard.

EDIT: Je moet het wel in een "ranked" deathmatch doen! Team of gewoon, dat maakt ook geen ruk uit. Als je maar een ranked spel start.

Bewerkt: door Iscariah
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...