leroyajax Geplaatst: 28 mei 2008 Rapport Geplaatst: 28 mei 2008 Als ik bij player model L1 inhoud word ik geen zombie... wat doe ik fout ? Reageren
leroyajax Geplaatst: 28 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 mei 2008 hoe verdien i kdat dan ? Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 28 mei 2008 Rapport Geplaatst: 28 mei 2008 Je zit waarschijnlijk nog op Rang 1. Dat zie je aan de ster-button met een bebaald cijfer erin. Bij jou staat hier nog '1'. Wanneer je de 2e rang krijgt kun je dmv de L1-Button een zombie skin krijgen. Je rang wordt hoger namate je meer geld krijgt. Geld verdien je uiteraard door races te winnen, mensen neer te halen, en missies te voltooien in de MP-functie. Reageren
Devsio Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 Je krijgt de zombie skin als je een rockstar developer neer schiet. Ik heb hem al bij het eerste potje death match dat ik heb gespeeld al gekregen . Ik ben dus nog level 1. Reageren
IV trailer Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 Je krijgt de zombie skin als je een rockstar developer neer schiet. Ik heb hem al bij het eerste potje death match dat ik heb gespeeld al gekregen . Ik ben dus nog level 1. Rank 0 dus. Reageren
LangeDraak Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 Je krijgt de zombie skin als je een rockstar developer neer schiet. Ik heb hem al bij het eerste potje death match dat ik heb gespeeld al gekregen . Ik ben dus nog level 1. De Quote geldt alleen maar voor de XBoX. Bij de PlayStation kan dit als je een rank 2 krijgt. Reageren
oostzaan Geplaatst: 5 juni 2008 Rapport Geplaatst: 5 juni 2008 Mijn rank word wel steeds gereset maar volgens mij kon ik wel zombie zijn... maar weetik niet zeker, Heb al tijdje nie gespeeld omdat me ps3 kapot is Reageren
Iscariah Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 (bewerkt) Het maakt geen ruk uit wat je rang is... Je moet gewoon een Rockstar ontwikkelaar voor z'n kanus schieten. Zowel voor de PS3 als voor de 360. Alleen bij de 360 krijg je ook nog eens een achievement genaamd "Let Sleeping Rockstars Lie" en is 10G waard. EDIT: Je moet het wel in een "ranked" deathmatch doen! Team of gewoon, dat maakt ook geen ruk uit. Als je maar een ranked spel start. Bewerkt: 10 juni 2008 door Iscariah Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.