Jump to content

vliegtuigen


henkiedelelijke

Recommended Posts

ik zag op wikigta staan daar er wel dodo's zijn en andere vliegtuigen.

maar waar? :eten:

Volgens mij zijn er in GTA IV helemaal geen vliegtuigen die je kan besturen.

De enige vliegtuigen die ik weet waar je naar kan kijken is op het vliegveld maar zelf besturen kan niet :N

Link to comment
Delen op andere websites

ik zag op wikigta staan daar er wel dodo's zijn en andere vliegtuigen.

maar waar? :eten:

Volgens mij zijn er in GTA IV helemaal geen vliegtuigen die je kan besturen.

De enige vliegtuigen die ik weet waar je naar kan kijken is op het vliegveld maar zelf besturen kan niet :N

Klopt er zijn geen vliegtuigen beschikbaar waar je zelf inkan om ze te besturen en die informatie die op wikigta staat klopt ook niet

Link to comment
Delen op andere websites

dat is wel raar maar wikigta heeft alle info van gta III gekopieert dat is eht probleem

fout

GTA IV heeft de code lijst dinges op de cd gekopieerd :puh:

dus die vliegtuigen zijn die dingetjes die je op het vliegveld/in de lucht ziet :puh:

je kan er niet in, maar om ze te laten bewegen/te laten zien is er een code van gemaakt :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

dat is wel raar maar wikigta heeft alle info van gta III gekopieert dat is eht probleem

fout

GTA IV heeft de code lijst dinges op de cd gekopieerd :puh:

dus die vliegtuigen zijn die dingetjes die je op het vliegveld/in de lucht ziet :puh:

je kan er niet in, maar om ze te laten bewegen/te laten zien is er een code van gemaakt :puh:

Waar heb jij het nou weer over?

Link to comment
Delen op andere websites

dat is wel raar maar wikigta heeft alle info van gta III gekopieert dat is eht probleem

fout

GTA IV heeft de code lijst dinges op de cd gekopieerd :puh:

dus die vliegtuigen zijn die dingetjes die je op het vliegveld/in de lucht ziet :puh:

je kan er niet in, maar om ze te laten bewegen/te laten zien is er een code van gemaakt :puh:

Waar heb jij het nou weer over?

Over de vliegtuigen... Met die code bedoelt hij de .col, .dff en de texture files. Objecten in de game waar je niet in kan hebben wel vergelijkbare files, anders kan je er niet tegenaan rijden, erop klimmen etc. Dit geldt dus ook voor gebouwen enzovoorts.

Als idd Wiki alle texturefiles heeft opgezocht, zou de oude schoolbus die je op sommige plekken als wrak tegenkomt, er ook nog weleens bijgezet kunnen worden!

Link to comment
Delen op andere websites

dat is wel raar maar wikigta heeft alle info van gta III gekopieert dat is eht probleem

fout

GTA IV heeft de code lijst dinges op de cd gekopieerd :puh:

dus die vliegtuigen zijn die dingetjes die je op het vliegveld/in de lucht ziet :puh:

je kan er niet in, maar om ze te laten bewegen/te laten zien is er een code van gemaakt :puh:

ik denk dat dit voor een gedeelte wel waar is ja maar ik denk niet dat ze dan zo'n vliegtuig dodo zullen noemen aangezien die ook nergens te vinden is.. ik denk persoonlijk dat ze die dingen dan airplane01 zullen noemen ofzow.. maar niet zoals de airplanes uit de oudere gta's

Link to comment
Delen op andere websites

dat is wel raar maar wikigta heeft alle info van gta III gekopieert dat is eht probleem

fout

GTA IV heeft de code lijst dinges op de cd gekopieerd :puh:

dus die vliegtuigen zijn die dingetjes die je op het vliegveld/in de lucht ziet :puh:

je kan er niet in, maar om ze te laten bewegen/te laten zien is er een code van gemaakt :puh:

ik denk dat dit voor een gedeelte wel waar is ja maar ik denk niet dat ze dan zo'n vliegtuig dodo zullen noemen aangezien die ook nergens te vinden is.. ik denk persoonlijk dat ze die dingen dan airplane01 zullen noemen ofzow.. maar niet zoals de airplanes uit de oudere gta's

jawel, dit hebben ze waarschijnlijk gedaan om het te vermakkelijken voor de mensen van Rockstar :puh:

als je me niet geloofd, kijk maar in de code, of vraag het aan een mod :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
ik zag op wikigta staan daar er wel dodo's zijn en andere vliegtuigen.

maar waar? :eten:

Volgens mij zijn er in GTA IV helemaal geen vliegtuigen die je kan besturen.

De enige vliegtuigen die ik weet waar je naar kan kijken is op het vliegveld maar zelf besturen kan niet :N

op het vliegveld staan twee vliegtuigen, de andromada, die rijd de hele tijd rondjes over het vliegveld,

en iets wat lijkt op de shamal uit SA

maar je kan ze niet besturen, hoef voor mij ook niet want de landen liggen veel dichter bij elkaar dan in SA dus je kan makkelijk met de auto van land naar land

Bewerkt: door Gta Bram
Link to comment
Delen op andere websites

ik zag op wikigta staan daar er wel dodo's zijn en andere vliegtuigen.

maar waar? :eten:

Volgens mij zijn er in GTA IV helemaal geen vliegtuigen die je kan besturen.

De enige vliegtuigen die ik weet waar je naar kan kijken is op het vliegveld maar zelf besturen kan niet :N

op het vliegveld staan twee vliegtuigen, de andromada, die rijd de hele tijd rondjes over het vliegveld,

en iets wat lijkt op de shamal uit SA

maar je kan ze niet besturen, hoef voor mij ook niet want de landen liggen veel dichter bij elkaar dan in SA dus je kan makkelijk met de auto van land naar land

Dat is helemaal niet de Andromada (die gebaseerd is op de C17 Globemaster 3), maar gewoon een B-747 ( of in ieder geval daarop gebaseerd) die daar rondrijdt. Want het lijkt nieteens op een vrachtvliegtuig. Je ziet ze trouwens ook rondvliegen hoor, maar dat is weer een andere die altijd in de lucht zit.

Bewerkt: door GAngst
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...