Harrison Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2008 Net zoals in resident evil 4, Daar mag je wel de kippen en vogels doodschietten, ook de koeien en de wolven en de honden! TERWIJL ZE NIET EENS GEINFECTEERD ZIJN MET DAT PARASIET!Niet dat ik WIL dat er dieren inkommen. maar zou het spel wel realistischer maken.. Mensen die met een hond rondhuppelen En dan de dierenbescherming achter je kont aan omdat je honden mishandelt . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
chasmen Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2008 Bij Hitman Bloodmoney kon je ook honden dood schieten. Dit kon soms handig zijn als zo'n hond ging blaffen, want dan werd je ontdekt, en het was leuk :$ . Als je bij GTA een hond er in zet, wordt het volgende een kat, of cavia, of konijn, je krijgt dan een hele dierentuin, want in welke stad loopt nou alleen een hond Het is wel leuk omdat het spel weer een stapje echter word . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
freestyla Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2008 zitten er neit in het mag wel maar zou onrealisties zijn omdat als je dieren of kinderen in het spel zet mogen ze niet dood kunnen gaan door jouw kogels of vuisten dan heb je wnf op je dak en zowieso dat is gewoon zielig dieren neerschieten in een spel pak een buks en ga duiven zoeken ofso Wie zegt dat ik dieren wil dood schieten dan wausie. Wat is er nu erg aan zo'n poppetje doodschieten dat geen leven heeft ? ohja, mensen mogen we wel dood schieten maar dieren niet ( ohja, duiven wel) Ik vind dat duiven evenwaardig zijn aan andere dieren en dezelfde rechten krijgen! Vanaf nu boycot ik GTA en ga ik die duifjes niet meer doden! Leve de duifjes! Een mens is toch ook een dier, net zo iets als met die kinderen. je mag wel een opa de reuma uit ze rug rijden maar geen kinderen neerknallen(daar heb ik ook geen behoefte aan voordat mensen weer reageren erop) Ja, ik vraag het me ook af, het is toch niet omdat we ze virueel kapot maken, dat we dat in het echte leven ook zouden doen? En een kind of een volwassene of een dier is mijn ogen hetzelfde. Het slaat nergens op, in cod mag je herders hun nekken omdraaien. In elke andere game mag je inelkaar helemaal de tyfus inknallen omdat het een volwassen man of vrouw is. maja boeit me eigenlijk niet zoveel. Klopt, gelooft er misschien echt iemand dat een dierenrechten organisatie ooit al een spel heeft kunnen laten verbieden. En rockstar heeft zich dat ook nog nooit aangetrokken in gta4 schiet je duiven dood en in bully had je wel honden die je kon bewusteloos slaan of schoppen ! Zou ook maar stom zijn mensen doden of verwonden wel en dieren niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
deserteaglenick Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2008 zitten er neit in het mag wel maar zou onrealisties zijn omdat als je dieren of kinderen in het spel zet mogen ze niet dood kunnen gaan door jouw kogels of vuisten dan heb je wnf op je dak en zowieso dat is gewoon zielig dieren neerschieten in een spel pak een buks en ga duiven zoeken ofso Wie zegt dat ik dieren wil dood schieten dan wausie. Wat is er nu erg aan zo'n poppetje doodschieten dat geen leven heeft ? ohja, mensen mogen we wel dood schieten maar dieren niet ( ohja, duiven wel) Ik vind dat duiven evenwaardig zijn aan andere dieren en dezelfde rechten krijgen! Vanaf nu boycot ik GTA en ga ik die duifjes niet meer doden! Leve de duifjes! Een mens is toch ook een dier, net zo iets als met die kinderen. je mag wel een opa de reuma uit ze rug rijden maar geen kinderen neerknallen(daar heb ik ook geen behoefte aan voordat mensen weer reageren erop) Jah precies helemaal met je eens. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
A-lusion Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2008 ik zou het wel tof vinden als er honden en katten enzo in voor kwamen het is toch realistischer dat er bijv een man een hond uitlaat. En ik vind het wel grappig om IN DE GAME ze dood te schieten het is toch nep dus dat maakt niejj uit en teminste hoef ik ze dan niet in het egt te doen Cheeers Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.