Jump to content

GTA IV Gangs

mad_ce

Recommended Posts

Ik heb GTA IV niet (maar wel al gespeeld).

Hier volgt mijn vraag: "Zijn er gangs aanwezig in GTA IV, in Dukes, Broker,...?"

Zoja, zijn ze te vergelijkingen met de street gangs zoals in GTA SA of zijn ze helemaal anders uitgewerkt?

Delen op andere websites

Ja ik liep door bohan heen en toen kwamen er ineens uit het niks allemaal mensen

met paarse bandana's en slippers met sokke tot de knieen.

toen zei niko : go back to san andreas.

sinds heb ik ze niet meer gezien.

Delen op andere websites

Ja ik liep door bohan heen en toen kwamen er ineens uit het niks allemaal mensen

:? Heb jij dat ook al gehad??

ontopic: ja je heb wel soort gangs maar het is alleen heel anders als in sa.. je hebt wel b.v. biker gangs enzo.. maar niet echt dat je met gang tegen gang moet vechten.. online heb je wel zoiets dat heet turf war

Delen op andere websites

:? Heb jij dat ook al gehad??

ontopic: ja je heb wel soort gangs maar het is alleen heel anders als in sa.. je hebt wel b.v. biker gangs enzo.. maar niet echt dat je met gang tegen gang moet vechten.. online heb je wel zoiets dat heet turf war

Aja ok, dus je merkt niets van gangs die tussen elkaar vechten, in de Broker of Dukes ofzo?

Delen op andere websites

Aja ok, dus je merkt niets van gangs die tussen elkaar vechten, in de Broker of Dukes ofzo?

nee maar er zijn ook helemaal geen gang wars.. (volgens mij heb je die ook bijna nooit in echt new york ofzow hoor...)

Delen op andere websites

nee maar er zijn ook helemaal geen gang wars.. (volgens mij heb je die ook bijna nooit in echt new york ofzow hoor...)

Mischien niet zoals in LA, maar er is toch een enorm hoge criminaliteit, en er zijn tal van gangs aanwezig in NY...

Edit: ik lees net in een artikel van the New York Mag dat de gangs in NY aan het verdwijnen zijn. Dus is dit aspect van GTA IV mischien wel realistischer dan ik gedacht had.

Bewerkt: door mad_ce
Delen op andere websites

Mischien niet zoals in LA, maar er is toch een enorm hoge criminaliteit, en er zijn tal van gangs aanwezig in NY...

Klopt maar in liberty city is er toch ook hoge criminaliteit.. en er zijn ook gangs zoals ik al eerder vermelde..;) alleen zijn er geen gang wars waarvan ik dus denk dat die er ook niet echt zijn in new york..

Delen op andere websites

Dat heb ik ook een gehoord echt coolw

OT: En je hebt zelf ook wel een gang want als je Dwayne als vriend hebt kan je hem bellen en dan krijg je wat gang mebers die jou helpen.

Bewerkt: door Boesh
Delen op andere websites

OT: En je hebt zelf ook wel een gang want als je Dwayne als vriend hebt kan je hem bellen en dan krijg je wat gang mebers die jou helpen.

maar die gang members zijn gang members van dwayne zijn gang niet van de jouwe ze zijn dan ook zwart.

op dit topic vind je het meerendeel van de gangs die je op straat tegenkomt +vindplaats

in de missies zijn er nog enkele meer!

http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...mp;#entry994651

Bewerkt: door freestyla
Delen op andere websites

maar die gang members zijn gang members van dwayne zijn gang niet van de jouwe ze zijn dan ook zwart.

op dit topic vind je het meerendeel van de gangs die je op straat tegenkomt +vindplaats

in de missies zijn er nog enkele meer!

http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...mp;#entry994651

OK bedankt, ik wist niet dat er hier al een topic over bestond

Delen op andere websites

Ik heb GTA IV niet (maar wel al gespeeld).

Hier volgt mijn vraag: "Zijn er gangs aanwezig in GTA IV, in Dukes, Broker,...?"

Zoja, zijn ze te vergelijkingen met de street gangs zoals in GTA SA of zijn ze helemaal anders uitgewerkt?

Wou je dan de MS-13 in GTA IV

zou wel vet zijn, maar ze komen niet in New York voor. :N

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...