claud Geplaatst: 28 mei 2008 Rapport Geplaatst: 28 mei 2008 mag ik van iemand misschien ook de vorbisfile.dll hebben? mijn sa is zojuist opnieuw geïnstalleert maar de vorbisfile.dll is er niet meer dus hij werkt niet? alvast bedankt Reageren
Dastard Geplaatst: 28 mei 2008 Rapport Geplaatst: 28 mei 2008 Normaal, als je je spel opnieuw geinstaleerd hebt, moeten alle files erin zitten, anders heb je iets met je spel (illigaal ofzo.). Reageren
claud Geplaatst: 28 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 mei 2008 (bewerkt) Normaal, als je je spel opnieuw geinstaleerd hebt, moeten alle files erin zitten, anders heb je iets met je spel (illigaal ofzo.). hij is orgineel maar mijn vorbisfile.dll is weg gevonden maar nu moet ik nog de eax.dll hebben of hoe dat maar mag heten. de foutmelding: san andreas kan niet worden gestart wegens bestand te kort de EAX.dll Bewerkt: 28 mei 2008 door claud Reageren
iamyourghost Geplaatst: 28 mei 2008 Rapport Geplaatst: 28 mei 2008 Normaal, als je je spel opnieuw geinstaleerd hebt, moeten alle files erin zitten, anders heb je iets met je spel (illigaal ofzo.). hij is orgineel maar mijn vorbisfile.dll is weg hoe komt het dat je virus hebt of ben je zelf gAAN spelen met de cd binnen in Reageren
claud Geplaatst: 28 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 mei 2008 Normaal, als je je spel opnieuw geinstaleerd hebt, moeten alle files erin zitten, anders heb je iets met je spel (illigaal ofzo.). hij is orgineel maar mijn vorbisfile.dll is weg hoe komt het dat je virus hebt of ben je zelf gAAN spelen met de cd binnen in nee. alleen ik heb een eax.dll nodig nu en nog veel meer denk ik AAAA.UUUUU.BBBBB help me amders kan ik niet meer op de camping gta spelen Reageren
.Timothy Geplaatst: 28 mei 2008 Rapport Geplaatst: 28 mei 2008 eax.dll Het is niet ingepakt met WinRAR, dus je kan het gewoon zo downloaden en plakken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.