Jump to content

Printer gezocht

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

hey,

Onze printer heeft het gisteren begeven (het was al een oud beestje :N RIP :puh:)

En nu zoeken we een nieuwe.

Eisen:

-hij moet kunnen printen, kopieren en scannen.

-van een acceptabele prijs zijn.

-De inktpatronen mogen ook niet al te duur zijn.

Het liefst zoeken we een printer waar je de 4 basiskleuren apart kan vervangen (zwart, blauw, rood, geel), maar ik weet niet of dit wel bestaat.

Is er soms iemand die iets van printers afweet en me wat raad kan geven?

Alvast bedankt :Y

Bewerkt: door Jorair
Geplaatst: (bewerkt)

Zelf heb ik denk ik wel wat je zoekt. Ik heb een All-in-one(scannen+printen+kopieren). De cardrige voor kleur is gescheiden van zwart. Hij kostte dacht ik 40 euro. Je moet alleen wel apart een usb kabel erbij nemen van ongeveer 2 euro (1,5M).

Volgens mijn computer en handleiding heet hij HP Deskjet F300, maar op de sticker van de printer (die ik zelf erop moest plakken) staat F370.

Ik ben tevreden over het product.

"Ik heb hem zelf ook" :puh: (citaat uit bol.com reclame)

Bewerkt: door IV trailer
Geplaatst:

Ik heb net ff zitten googelen, als ik het goed begrijp HP Deskjet F300 niet een printer, maar een serie printers bestaand uit de F370, F375, en F380.

Ikzelf heb ook een HP printer, namelijk de HP PSC 2355p all-in-one. Dit is wel een wat duurdere printer, als ik het goed heb zit die over de 100 euro, maar ik heb geen idee of die nog leverbaar is, misschien wel een wat nieuwere versie.

Als ik bij de kruidvat kijk zijn de inktpatronen voor mijn printer 17,99 voor een zwarte cartridge van 11 ml en 20,99 voor een kleurencartridge van 7 ml. Dat zijn dan officiele HP-cartridge's, de eigen merk van kruidvat is iets goedkoper.

Ik raad trouwens wel aan een printer te kopen van een wat bekender merk,

en niet een of ander "aldi-geval" wat dan misschien goedkoper is, maar waar je of jezelf blauw betaald aan cartridges, of de cartridges zijn na verloop van tijd niet meer te vinden, of alleen af te halen aan de andere kant van NL... enz enz enz :puh:

Voor de rest maakt het volgens mij allemaal niet zo veel verschil, ik zou zeggen kijk bij kijkshop, of bol.com rond.

Geplaatst:

Ik denk dat het Merk Brother iets voor je is:

Faxen,scannen,printen,kopieren,en dat alles voor een goeie

prijs.Kijk een op Google.

Geplaatst:

Ik heb een HP Deskjet F380.Ook deze kan scannen,printen en kopieren.Ik zou alleen niet weten hoeveel hij heeft gekost,hij was volgens mij niet zo duur.Ook de cartridges zijn niet zo duur.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...