Jump to content

Schommel auto raket


Dieko

Recommended Posts

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Pennywise The Clown

    6

  • Dieko

    6

  • ss_stefan

    4

  • FerryN

    3

omdat het filmpje in miltiplayer is heb ik het in singleplayer geprobeerd en het werkte ook,

alleen lukt het niet zo goed om ver te vlegen, moet je je auto op een bepaalde plaats zetten of lukt het alleen goed met bepaalde auto's?

Link to comment
Delen op andere websites

hahahaha Gisteren even geprobeerd...

1ste poging uit mijn auto (er met de voorkant tegenaan gereden) geslingerd en over de snelweg gevlogen... Op de rails erachter geland en net aan in leven gebleven hahahaha :schater:

2de keer andere auto... Achteruit tegen de schommel aan gereden... Kwam niet van het speel pleintje af maar kon ook niet meer verder rijden met de auto... Achterkant zat volledig in elkaar en blokkeerde mijn achterwiel. Het rijden was afgelopen :bonk:

Echt lachen dit... _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Ik viel uit men auto onder Liberty City! Ik kon dus de mensen en auto's zien rijden langs de onderkant. UIteindelijk na een aantal minuten zwemmen was het het einde van het water en ik viel eraf weer in Liberty City zelf! Zonder te sterven.

Ik ga het nu nog eens proberen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik viel uit men auto onder Liberty City! Ik kon dus de mensen en auto's zien rijden langs de onderkant. UIteindelijk na een aantal minuten zwemmen was het het einde van het water en ik viel eraf weer in Liberty City zelf! Zonder te sterven.

Ik ga het nu nog eens proberen.

Ik werd ook helemaal in de zee geschoten.

Ik moest heel lang zwemmen tot ik aan de overkant kwam.

Bewerkt: door Dieko
Link to comment
Delen op andere websites

Mij lukt t maar niet.. ik zit wel heletijd klem en de hele schommel raakt overstuur..

Maar wegvliegen, :N

dit heb ik ook soms, soms probeer ik precies hetzelfde als vorige keer, maar dan lukt het ook niet :(

Bewerkt: door the max
Link to comment
Delen op andere websites

lol. Ik jatte een auto, waardoor ik een ster kreeg en ik dacht: nog ff snel proberen weg te vliegen. Werd toch opgepakt, maar terwjil het beeld zwart wit was en slowmotion, werd ik toch nog weg geschoten. Toen vloog die politiegast mee xD maar hij 'stond (in de lucht dus) wel nog bij de auto'' ^^ was wel grappig.

Ik ben nog niet echt ver gekomen :( of ik vlieg eruit, of ik kom niet of net wel uit het park... ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Mij lukt t maar niet.. ik zit wel heletijd klem en de hele schommel raakt overstuur..

Maar wegvliegen, :N

Je moet in het midden van de schommel met je auto er tegen aan rijden.

Ga naar de schommel aan de linkerkant van je.

Link to comment
Delen op andere websites

Mij is het nog niet gelukt om door LC te vliegen met de auto. Maar ik heb de auto ook zegmaar in de schommel gezet. Dus waar de schommel zelf normaal hoort te hangen. Ook erg leuk want je hele auto deukt in als een blikje. Mijn Chrysler kwam eruit als een opgevouwen Twingo ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...