Jump to content

Schommel auto raket


Dieko

Recommended Posts

Mij is het nog niet gelukt om door LC te vliegen met de auto. Maar ik heb de auto ook zegmaar in de schommel gezet. Dus waar de schommel zelf normaal hoort te hangen. Ook erg leuk want je hele auto deukt in als een blikje. Mijn Chrysler kwam eruit als een opgevouwen Twingo ^_^

No Disrespect against Twingo, huh!

Dit moet ik morgen of overmorgen eens gana proberen, toppie!

Later

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Pennywise The Clown

    6

  • Dieko

    6

  • ss_stefan

    4

  • FerryN

    3

Het is mij inmiddels ook gelukt om een vlucht te maken door Liberty City met de auto. Alleen jammer dat je vaak erg lang moet wachten totdat de auto eindelijk gekatapultiseerd wordt. Maar het is wel erg geinig, vooral met een bus ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Nog zon mooi filmpje hierover, met een lekker liedje eronder :D

@hieronder: oeps ^_^

Even voor de duidelijkheid. Dit is via de MP-functie gedaan. De auto wordt vooruit tegen de schommel geparkeerd. Wanneer je dit in singleplayer-mode doet vliegt Nico door de vooruit wanneer hij wordt gelanceerd. Je kunt in de singlemode de auto dus het beste achteruit tegen de schommel zetten, of tegen de zijkant, maar ook dan heb je kans dat Nico uit de auto vliegt.

Link to comment
Delen op andere websites

Nog zon mooi filmpje hierover, met een lekker liedje eronder :D

@hieronder: oeps ^_^

Even voor de duidelijkheid. Dit is via de MP-functie gedaan. De auto wordt vooruit tegen de schommel geparkeerd. Wanneer je dit in singleplayer-mode doet vliegt Nico door de vooruit wanneer hij wordt gelanceerd. Je kunt in de singlemode de auto dus het beste achteruit tegen de schommel zetten, of tegen de zijkant, maar ook dan heb je kans dat Nico uit de auto vliegt.

Klopt daar was ik zelf ook al achter gekomen.. wnt ik alsmaar proberen in singleplayer en die nico de heletijd uit de voorruit vliegen dus toen d8 ik ik probeer het in mp en toen deed hij het wel goed

Link to comment
Delen op andere websites

Nog zon mooi filmpje hierover, met een lekker liedje eronder :D

@hieronder: oeps ^_^

Even voor de duidelijkheid. Dit is via de MP-functie gedaan. De auto wordt vooruit tegen de schommel geparkeerd. Wanneer je dit in singleplayer-mode doet vliegt Nico door de vooruit wanneer hij wordt gelanceerd. Je kunt in de singlemode de auto dus het beste achteruit tegen de schommel zetten, of tegen de zijkant, maar ook dan heb je kans dat Nico uit de auto vliegt.

Klopt daar was ik zelf ook al achter gekomen.. wnt ik alsmaar proberen in singleplayer en die nico de heletijd uit de voorruit vliegen dus toen d8 ik ik probeer het in mp en toen deed hij het wel goed

Aha, dan ga ik het eens in party mode proberen, weet je iniedergeval zeker dat niemand je aanvalt, en de politie je ook met rust laat ;)

Link to comment
Delen op andere websites

mij lukt het niet, het is me al wel gelukt om 2 auto's aan gort te slaan, en een derde auto blies ik op met mij erin... :duh:

Niet 'in' de schommel gaan staan, maar tegen een van de uitstekende stangen. Dan gewoon eventjes gedult hebben. Zorg er wel voor dat je achteruit tegen de schommel gaat staan, wanneer je dit andersom doet vliegt Niko eruit.

Link to comment
Delen op andere websites

haha ik deed het zonder auto ging eraan hangen vloog recht de lucht in kwam terecht met mijn rug op diezelfde schommel ging ik weer de lucht in toen viel ik op dat hekje en net overleeft:D

daarna perongeluk ertegenaan gelopen ziet er grappig uit als je overeind staat en gewoon vet snel verplaatst:p

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vroeg me af of er nog meer schommels zijn. Ik ben het langzamerhand een beetje zat om constant in dat park terecht te komen, of tegen een of ander gebouw aan te rammen.

Snapmap zou handig zijn :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vroeg me af of er nog meer schommels zijn. Ik ben het langzamerhand een beetje zat om constant in dat park terecht te komen, of tegen een of ander gebouw aan te rammen.

Snapmap zou handig zijn :Y

Het kan alleen met die ene schommel op die video, toch? :?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 years later...

Ik heb het net voor de eerste keer gedaan en ik vloog achteruit met luis uit de auto. toen ik een apc haalde om het te proberen begon de schommel nogal raat op en neer te gaan en de tank werd onzichtbaar en kon niet meer voor en achteruit maar hij schoot wel nog. :sigaar: Even later blokeerde het spel. :cab::bonk::schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...