iamyourghost Geplaatst: 28 mei 2008 Rapport Geplaatst: 28 mei 2008 hey deze maand zit ik op de pc met last te denken van virus~en !! want mijn pc loopt zo traag ik scan de hele tijd met mijn virusscanner McAfee maar hij vind niks en deze maand zie ik steeds ip van mensen die mijn computer een code ofzo geven weet niet wat daar mee word bedoelt. En zie steeds meer vreemde dingen en bestanden op mijn pc En nu kan ik zelfs mijn lokaale station C en D niet normaal openen alleen door .te openen door te kliken alleen linker muis knop openen Kan iemand mij graag helpen want dan kan ik liever weer mijn pc voor 60 euro bij een man opnieuw instaleren te duur Alvast bedankt iamyourghost Reageren
jurgen1 Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 Dat hij zo traag is kan je oplossen door Cleaner te laten draaien : LINK En dat virus raar dat het niet gevonden wordt, probeer het is met HijackThis :LINK2 Reageren
gta-pilot Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 Dat hij zo traag is kan je oplossen door Cleaner te laten draaien : LINKEn dat virus raar dat het niet gevonden wordt, probeer het is met HijackThis :LINK2 Ik vind het zeer zwak dat jij hijackthis als ant virus zecht. Het kijkt inweze alleen naar wat er in je PC gebeurd voor toepassingen en kan het niet verwijderen alleen stoppen (voor even). Reageren
jurgen1 Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 klopt ik vindt het eigenlijk ook niet zo maar als hij het vind weet je wel het pad en dan kan je het bestand handmatig scanen en misschien lees McAfee het dan wel. Reageren
iamyourghost Geplaatst: 30 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 klopt ik vindt het eigenlijk ook niet zo maar als hij het vind weet je wel het pad en dan kan je het bestand handmatig scanen en misschien lees McAfee het dan wel. Ok tnx. gelukt het was een spyware maar hij werkte tog niet echt want die spyware onderdeel is verwijdert ofzo zei McAfee tnx voor jullie hulp Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.