vincent Geplaatst: 9 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2004 help mij alsjeblieft ik heb auto's en scooters gedownload en ik weet niet hoe ik ze in mijn spel krijg help mioj Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 9 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2004 Sommige mensen die zijn zo slim. Lees dan de ReadMe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim&Stijn Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2006 ik wil het ook weten maar... waar is de ReadMe te vinden?? ik kan hem niet vinden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ArticLight Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2006 (bewerkt) De readme is een text bestand, deze is te meestal te vinden in de map waarin alle data staan van het voertuig. Vraag dit voortaan maar bij de Modding Help Bewerkt: 18 augustus 2006 door ArticLight Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2006 Een verwijzing zou misschien wel handig zijn. Dit topic zal je vast verder helpen: Hulp met installeren van mods. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.