Jump to content

NedGame online Shop

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste leden,

ik wil al een tijdje Gta San andreas op mijn PS2, via het maandelijkse blad PU waar ik lid van ben stond een advertentie dat alleen deze maand 10% extra korting op alle Gta Games is.

Dus ik denk mooi dan bestel ik daar San Andreas voor mijn PS2! Ik keek nog even de kleine lettertjes op de advertentie in mijn favo blad na en daar stond:

*Aanbieding geldig 25 mei t/m 25 Juni 2008. Ik keek afgelopen vrijdag op de site en toen was de prijs van Sa nieuw: €19,99 en Gebruikt: €12,99 dat was dus de 23ste. Ik dacht bij me zelf dan wacht ik gewoon de datum 25 mei af dan heb ik Sa toch nog goedkoper. Ik wou dan de gebruikte tweedehands dus gaan kopen, aangezien je daar nog 3 maanden garantie op krijgt en mij gaat het er om dat het spel gewoon goed werkt. Dus ik afgelopen zondag 25 mei weer kijken blijkt de prijs nog precies het zelfde te zijn! Maar wat is 12,99 nou? En ik heb niet zoveel geduld en maar meteen besteld! Ik koos voor ''vooruitbetalen pr. bank''. Toen kreeg ik een mail waar ik de kosten naar moest overmaken (moest binnen 7 dagen) ik natuurlijk meteen de kosten overgemaakt! En het is al van me bank giro rekening afgeschreven! Nu 3 ruim 3 dagen verder nog niks ontvangen, terwijl hun mijn geld al hebben (anders was het niet van me bank afgeschreven toch?) krijg verder ook geen mail met de status en hoe en wat. Maar las op google dat ze dat niet doen en dat de meeste hun game binnen 1-2 dagen hebben. Dus ik weer op me bank rekening via internet kijken, alles klopt (dus geen verkeerd nummer of wat dan ook) ik weer naar de site staat er opeens dat via vooruitbetalen 5/7 dagen kan duren! Dit vind ik wel een vreemde zaak want als het goed is hebben ze al lang me geld en er stond duidelijk in de mail dat ze na ontvangst van het bedrag het spel direct zullen opsturen.

Nou wil ik eigenlijk van jullie weten, ervaring met deze site? Ook wel eens wat besteld en hoe lang duurde dat bij jullie? Want ik heb al van alles gehad van bol.com tot consoleshop.nl en altijd binnen 1-2 dagen me games ontvangen.

Geplaatst: (bewerkt)
Heb je al contact met ze opgenomen? Want dit is natuurlijk geen support forum.

Ik heb ze al een email gestuurd, waar ik nog geen reactie op heb gekregen. Dit topic heb ik puur geopend om eventueel informatie te krijgen van andere leden die ervaring hebben met deze online shop en/of mij kunnen vertellen hoe dat bij hun is gegaan. Ik laat graag nog weten als ik antwoord heb gekregen op mijn mail. Als dit topic onnodig is op dit forum heb ik er verder geen probleem mee als jullie deze sluiten.

Edit: Net een email terug ontvangen met dat ik volgens hun het spelletje morgen moet binnen krijgen. Wel vreemd dat ze niks zeggen over die 10% korting..... :?

Bewerkt: door Global

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...