Torritor Geplaatst: 28 mei 2008 Rapport Geplaatst: 28 mei 2008 Aan Iedereen, Ik ging een keer een goederen-trein stelen bij een treinstation in het zuiden van Los Santos. Daarna ging ik met hoge snelheid naar een brug in het noord-oosten van de stad. Die was namelijk nog gesloten omdat ik nog niet alle missies van Los Santos had gehaald. Maar nu het vreemste gedeelte: De goederen-trein die ik gestolen had, ging opeens met hoge snelheid de brug over zonder dat de trein eigenlijk automatich had moeten stoppen voor de brug omdat ie gesloten was en dat ik niet alle missies van Los Santos had gehaald. De trein ging richting Las Venturas. De politie kwam er toen aan, maar dat is normaal als je de grens oversteekt als je nog niet alle missies hebt gehaald van bijvoorbeeld Los Santos. Ik kon ook via een brug van Las Vanturas de andere stad San Fiero bereiken. Met nog steeds de politie achter me aan. Ik maakte ongeveer 6 rondjes door de 3 grote steden: Los Santos, Las Venturas en San Fiero. De lange ''rare'' rit in de goederen-trein duurde maarliefst 50 minuten en eindigde in Las Vanturas toen de trein uiteindelijk ontspoorde omdat ie veelste hard ging rijden. Ik kon ongehinderd alle gesloten bruggen over om alle 3 de steden te bereiken. Mijn vraag is: Hoe kan dat gebeuren? De treinen horen normaal alleen in Los Santos te rijden als alle bruggen nog gesloten zijn. Wie kan dit oplossen? Alvast bedankt! Groeten Shy-Guy Reageren
Daffy Duck Geplaatst: 28 mei 2008 Rapport Geplaatst: 28 mei 2008 Dit is gewoon een bug. Ik denk niet dat er iets aan kan doen. Ik heb het zelf ook gehad. Het is wel leuk rondjes rijden door heel San Andreas met 5 sterren politie achet je aan Reageren
Nissan Geplaatst: 28 mei 2008 Rapport Geplaatst: 28 mei 2008 ja toch De politie ook op die treinrails rijden en als er van de andere kant een trein aankomt is gelijk de helft van de politie weg Reageren
Basssss Geplaatst: 28 mei 2008 Rapport Geplaatst: 28 mei 2008 Dit is eigelijk compleet raar, want als ik het doe en ik ben bijna bij de versperring gaat de trein automatisch remmen. :S Reageren
leettjuh Geplaatst: 28 mei 2008 Rapport Geplaatst: 28 mei 2008 een vriend van mij heeft dat ook weleens gehad. dat is zekerwel een bug Reageren
Bossinkje Geplaatst: 28 mei 2008 Rapport Geplaatst: 28 mei 2008 Ik heb dat nog nooit gehad. Ik weet zeker dat het een bug is. Als deze bug je overkomt,heb je erg veel geluk,en kan je even gerust heel San Andreas verkennen Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 28 mei 2008 Rapport Geplaatst: 28 mei 2008 Dit heb ik ook een keer gehad. Dit is gewoon een bug wat al door veel mensen is gezegd. Het werkt ook alleen als je met hoge snelheid eraan komt gereden . Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 Vele mensen die GTA San Andreas spelen zullen dit wel is een keer gehad hebben, Ook ik heb dit wel eens gehad, het is gewoon een Bug zoals Daffy Duck zegt, niks van aantrekken, en speel lekker verder Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 (bewerkt) Ik had dit al een hele tijd geleden al ontdekt op de PS2, voor de PC heb ik het eigenlijk nooit uitgeprobeerd. I.c.m. een cheat kan je dan idd makkelijk overal komen zonder wanted level, alleen is er nog weinig te doen behalve wat zijmissies: courier missies, NRG-500 challenge, stadium events, collectables, gyms en tattoo shops. Maar wel leuk gevonden na al die tijd Edit: Overigens kan dit niet meer na de missie The Green Sabre, dan worden de barriëres verplaatst / opnieuw ingesteld en is het uit met deze pret. Bewerkt: 29 mei 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
Torritor Geplaatst: 30 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 Huh? Dat kan echt niet. Een bug kan daar echt niet voorkomen. Je kan alleen met een goederentrein de 2 andere steden bereiken. Daarvoor moet je wel met hoge snelheid er naar toe gaan, anders lukt dit niet. De rit kan wel leuk worden. Reageren
michelIII Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 ik weet bijna cker dat het een bug is Probeer het nog maar eens en dan kijken of het weer lukt. Reageren
Torritor Geplaatst: 31 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 Oké! Ik ga het gewoon nog een keer proberen. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 Speelde je op de PS2 of PC? Post het even, dan kijk ik even of het werkt . Reageren
niko belic Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 ik had het ook op mijn ps2 maar ik had minder gelijk ik ging door die blokkade heen maar 1 van de wagons bleven steken en de trein kwam niet meer voor uit dus was ik bustedt en toen nooit meer geprobeerd Reageren
Torritor Geplaatst: 8 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 De treinroute van mij gebeurde via de PC. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.