Jump to content

Vervelende mensen online


IV trailer

Recommended Posts

Jij hebt liever niet zoveel mensen om mee te spelen?

Het lijkt wel steeds erger te komen. Er zijn nu al gasten die je de hele stad volgen om je dan neer te schieten. Ik weet er een mooi plekje voor om snel uit je auto te komen, je achtervolger(s) op te blazen, en dan een ander spel op te zoeken, waar leukere mensen inzitten :-)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 199
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • AXIO

    29

  • Robin B

    14

  • LangeDraak

    13

  • Wienish

    12

Top Posters In This Topic

ik lach me echt dood om sommige reacties hierzo en dan komt papa draak er weer tussen :tu:

maar ik erger me aan mensen die met tdm/dm van 5 meter afstand ff hun rpg pakken en je 10 meter verder laten vliegen en dan overleef je het net en wordt je aangereden :duh:

en ik noem nu geen namen

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

heb ook al eens gehad ik dacht dat ze me kwamen oppikken ik moest achter de chauffeur zitten omdat er al 3 mensen in zaten en ik wil instappen en de chauffeur gooit opeens een molotov cocktail naar buiten en ik was dood

HAHAHAHAHAHA, die is gewoon OWNED!!!

Die ga ik ook doen xD xD xD xD xD xD

MUAHHAHAHAHAHAHAH.

Euhhmmm,

Even serieus, ik had die gasten in TDM die snel een M4 pakken, en dan pas schieten, omdat ze met een handgun niet durven.

Link to comment
Delen op andere websites

ik lach me echt dood om sommige reacties hierzo en dan komt papa draak er weer tussen :tu:

maar ik erger me aan mensen die met tdm/dm van 5 meter afstand ff hun rpg pakken en je 10 meter verder laten vliegen en dan overleef je het net en wordt je aangereden :duh:

en ik noem nu geen namen

:cya:

haha dat vind ik ook wel irritant however wel skillfull van iemand die dat doet. Ikzelf vind het net iets te tricky en in een "real" TDM die telt zal ik dat nooit proberen. Grace kan dit goed..

@ hierboven; kan me voorstellen dat je het irritant vind, maar het is gewoon een slimme actie van de persoon die dit doet. Ik bedoel je bent zelf ook vrij genoeg om andere wapens op te pakken. Dat is mijn mening dan weer..

Link to comment
Delen op andere websites

Ook net met freemode. Ik en een paar Amerikanen zaten lekker een route te rijden door LC . Komt er godver een noob die schiet alles overhoop!

Maar die noob kreeg het flink betaalt met een brandweerspuit en geweren :) .

hahaha een brandweer spuit hahahah

Link to comment
Delen op andere websites

Ook net met freemode. Ik en een paar Amerikanen zaten lekker een route te rijden door LC . Komt er godver een noob die schiet alles overhoop!

Maar die noob kreeg het flink betaalt met een brandweerspuit en geweren :) .

hahaha een brandweer spuit hahahah

Nu doe je me ergens aan denken. Een brandweerspuit is na een tijdje dodelijk. Dat deed me denken aan dat omverlopen dat ook is in singleplayer. Nu vraag ik me af of je in multiplayer ook iemand kan doden door hem de hele tijd omver te lopen. :?

Link to comment
Delen op andere websites

Ook net met freemode. Ik en een paar Amerikanen zaten lekker een route te rijden door LC . Komt er godver een noob die schiet alles overhoop!

Maar die noob kreeg het flink betaalt met een brandweerspuit en geweren :) .

hahaha een brandweer spuit hahahah

Nu doe je me ergens aan denken. Een brandweerspuit is na een tijdje dodelijk. Dat deed me denken aan dat omverlopen dat ook is in singleplayer. Nu vraag ik me af of je in multiplayer ook iemand kan doden door hem de hele tijd omver te lopen. :?

Volgens mij niet, die mensen gaan dan toch al weer zo snel weg.

Je hebt geneens de kans, want dan krijg je binnen 5 sec weer een headshot :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ook net met freemode. Ik en een paar Amerikanen zaten lekker een route te rijden door LC . Komt er godver een noob die schiet alles overhoop!

Maar die noob kreeg het flink betaalt met een brandweerspuit en geweren :) .

hahaha een brandweer spuit hahahah

Ja ik stal een brandweer auto zodat die noob niet kon schieten.En zodat wij hem wel dood kunnen knallen! Echt owned !

Link to comment
Delen op andere websites

Een brandweer wagen is echt kut[/font] omdat iemand dan heeft en dan op me gaat zitten spuiten heletijd en kan dan niet opstaan irriteer ik me dood aan, en word ik zeg maar gedwongen om game te verlaten

Nee fucking cool . Dan kan degene niet meer schieten en dan moet hij nog opstaan. Stap snel uit en schiet hem dood als hij opstaat!

Link to comment
Delen op andere websites

Een brandweer wagen is echt kut[/font] omdat iemand dan heeft en dan op me gaat zitten spuiten heletijd en kan dan niet opstaan irriteer ik me dood aan, en word ik zeg maar gedwongen om game te verlaten

Nee fucking cool . Dan kan degene niet meer schieten en dan moet hij nog opstaan. Stap snel uit en schiet hem dood als hij opstaat!

zou je je het leuk vinden als het jou over komt
Link to comment
Delen op andere websites

Een brandweer wagen is echt kut[/font] omdat iemand dan heeft en dan op me gaat zitten spuiten heletijd en kan dan niet opstaan irriteer ik me dood aan, en word ik zeg maar gedwongen om game te verlaten

Nee fucking cool . Dan kan degene niet meer schieten en dan moet hij nog opstaan. Stap snel uit en schiet hem dood als hij opstaat!

zou je je het leuk vinden als het jou over komt

Ik heb het toch niet over mij maar over de anderen . Dan is het voor jou toch wel leuk!

Link to comment
Delen op andere websites

Weet je wat ik haat? Als ik in een Race

rechts word ingehaald >:(

Of als er gewoon een file voor me staat

in Free Mode, die kut[/font]GPS is ook nog zo

stom om 't niet op te merken me gewoon

door de file te loodsen -.-

Waarom haat je als je rechts wordt ingehaald?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...