Jump to content

Vervelende mensen online


IV trailer

Recommended Posts

Weet je wat ik haat? Als ik in een Race

rechts word ingehaald >:(

Of als er gewoon een file voor me staat

in Free Mode, die kut[/font]GPS is ook nog zo

stom om 't niet op te merken me gewoon

door de file te loodsen -.-

Waarom haat je als je rechts wordt ingehaald?

Sarcasme, jongen..

Dat hele bericht was niet meer dan sarcasme.

Maar goed, ik snij de bochten nogal graag af he,

daarom :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 199
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • AXIO

    29

  • Robin B

    14

  • LangeDraak

    13

  • Wienish

    12

Top Posters In This Topic

Weet je wat ik haat? Als ik in een Race

rechts word ingehaald >:(

Of als er gewoon een file voor me staat

in Free Mode, die kut[/font]GPS is ook nog zo

stom om 't niet op te merken me gewoon

door de file te loodsen -.-

Waarom haat je als je rechts wordt ingehaald?

Sarcasme, jongen..

Dat hele bericht was niet meer dan sarcasme.

Maar goed, ik snij de bochten nogal graag af he,

daarom :puh:

Ok :puh: . Ik vind het juist leuk om iedereen van de baan te beuken! Dus Wienish ! See ya tonight!

Link to comment
Delen op andere websites

Weet je wat ik haat? Als ik in een Race

rechts word ingehaald >:(

Of als er gewoon een file voor me staat

in Free Mode, die kut[/font]GPS is ook nog zo

stom om 't niet op te merken me gewoon

door de file te loodsen -.-

Waarom haat je als je rechts wordt ingehaald?

Sarcasme, jongen..

Dat hele bericht was niet meer dan sarcasme.

Maar goed, ik snij de bochten nogal graag af he,

daarom :puh:

ow ja en ik stoor mij vreselijlk aan mensen die wienisch noemen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

ik was lekker wat aan het klooie op het vliegveld in freemode.

met wat mensen was leuk ensow.

todat ik zoeen auto kreeg die in het gewoon spel ook krijgt .

in ieder geval super snel mooi en ^_^:tu: .

maar die aardige spelertjes wilde mijn auto ook en begonne door de vooruit te schieten(grrrrrr).

ik was bijna dood en dacht,ik geen mooie auto jullie ook niet.

een mooi granaatje,suicide.

hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha :D:tu::D

srry moest effe

Bewerkt: door prolite1
Link to comment
Delen op andere websites

ik was lekker wat aan het klooie op het vliegveld in freemode.

met wat mensen was leuk ensow.

todat ik zoeen auto kreeg die in het gewoon spel ook krijgt .

in ieder geval super snel mooi en ^_^:tu: .

maar die aardige spelertjes wilde mijn auto ook en begonne door de vooruit te schieten(grrrrrr).

ik was bijna dood en dacht,ik geen mooie auto jullie ook niet.

een mooi granaatje,suicide.

hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha :D:tu::D

srry moest effe

domme actie, je kan ook gewoon over health rijden, en je auto en body is weer heel en je kan daarna op een rustige plek armor pakken en smgs om op hun terug te schietne en tegelijker tijd ze proberen te overijden
Link to comment
Delen op andere websites

ik was lekker wat aan het klooie op het vliegveld in freemode.

met wat mensen was leuk ensow.

todat ik zoeen auto kreeg die in het gewoon spel ook krijgt .

in ieder geval super snel mooi en ^_^:tu: .

maar die aardige spelertjes wilde mijn auto ook en begonne door de vooruit te schieten(grrrrrr).

ik was bijna dood en dacht,ik geen mooie auto jullie ook niet.

een mooi granaatje,suicide.

hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha :D:tu::D

srry moest effe

domme actie, je kan ook gewoon over health rijden, en je auto en body is weer heel en je kan daarna op een rustige plek armor pakken en smgs om op hun terug te schietne en tegelijker tijd ze proberen te overijden

ik was een keer op vliegveld met een paar nederlanders die ik niet ken ik vraag zo willen jullie de diepzeeduikboot ver van de kust van LC zien iedereen jaa jaa jaa pak een heli hun zitter er alle 3 in vlieg ik ver van de kust af met me heli en ik zei zo zo jongens we zijn er op 3 springen we er uit 1, ,2 ,3 hun springen er allemaal uit en ik vlieg rustig weg met me heli:)

@ Chasmen

ik ga dan altijd op voorbijgaande auto's knallen:)

Bewerkt: door straydoggs
Link to comment
Delen op andere websites

Bij de "Hangmann NOOSE" mode.

Het is de bedoeling dat je Patrovic laat ontsnappen van de politie en hem naar een grasveldje brengt.

Geen probleem, bijna iedereen is aangekomen op het veldje op eentje na.

Kan gebeuren dat je wordt opgehouden door de politie.

Maar dat die kleuters niet gewoon even kunnen wachten, eerst beginnen ze op jou te schieten.

Maakt niet uit want Friendly fire is off, maar daarna gaan ze op Patrovic schieten, gewoon uit verveling.

Dan kunnen ze hun gemak niet meer bewaren, is Patrovic dood, spel af, geld misgelopen.

In plaats dat ze nou gewoon even op die andere gast wachten gaan ze klieren :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Bij de "Hangmann NOOSE" mode.

Het is de bedoeling dat je Patrovic laat ontsnappen van de politie en hem naar een grasveldje brengt.

Geen probleem, bijna iedereen is aangekomen op het veldje op eentje na.

Kan gebeuren dat je wordt opgehouden door de politie.

Maar dat die kleuters niet gewoon even kunnen wachten, eerst beginnen ze op jou te schieten.

Maakt niet uit want Friendly fire is off, maar daarna gaan ze op Patrovic schieten, gewoon uit verveling.

Dan kunnen ze hun gemak niet meer bewaren, is Patrovic dood, spel af, geld misgelopen.

In plaats dat ze nou gewoon even op die andere gast wachten gaan ze klieren :duh:

ken nog wel een ergere actie, laat perongeluk bijna petrovic bijna dood gaan, maar overleefde het nog met hem en de andere 2 in de game gingen me op het laatst kicken, we waren al op het grasveldje kicken ze me :duh:
Link to comment
Delen op andere websites

Zat zo''n gozer in dat grote gebouw bij het vliegveld. Hij kon steeds na binnen op een of andere manier en knalde iedereen neer. Hij schoot gwn door de muur heen.>:S

Das een cheat . Je kan amper cheaten op GTA 4 . Maar gelukkig zijn er weinig cheaters . Ik ben ze maar 2x in 5 weken spelen tegen gekomen . Zelfs 2 maanden .

Link to comment
Delen op andere websites

Zat zo''n gozer in dat grote gebouw bij het vliegveld. Hij kon steeds na binnen op een of andere manier en knalde iedereen neer. Hij schoot gwn door de muur heen.>:S

Das een cheat . Je kan amper cheaten op GTA 4 . Maar gelukkig zijn er weinig cheaters . Ik ben ze maar 2x in 5 weken spelen tegen gekomen . Zelfs 2 maanden .

ik wist niet dat je kon cheaten :{ spijtig maar ik speel liever eerlijk ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Zat zo''n gozer in dat grote gebouw bij het vliegveld. Hij kon steeds na binnen op een of andere manier en knalde iedereen neer. Hij schoot gwn door de muur heen.>:S

Das een cheat . Je kan amper cheaten op GTA 4 . Maar gelukkig zijn er weinig cheaters . Ik ben ze maar 2x in 5 weken spelen tegen gekomen . Zelfs 2 maanden .

dat heet glitches, ik ken er wel 10 ofzo iedereen kent er maar 1 ofzo waar je in kan, en secret cars denkt iedereen dat er maar 1 is in mp maar er zijn 3 secret cars ^_^
Link to comment
Delen op andere websites

Zat zo''n gozer in dat grote gebouw bij het vliegveld. Hij kon steeds na binnen op een of andere manier en knalde iedereen neer. Hij schoot gwn door de muur heen.>:S

Heeft HoutwormNL ook bij mij en FerryN geflikt in een TDM -.-

Hij wilde zo graag tegenstanders, krijgt ie tegenstanders,

zien we gelijk waarom ie zichzelf zo 'onverslaanbaar' en

'geweldig goed' noemt: hij cheatte -.-

Edit: ik heb even het laatste woord in verleden tijd gezet,

voordat anderen weer op mij gaan zeiken daarover...

Bewerkt: door Wienish
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb meest irritante momenten meegemaakt in Hangmann NOOSE. Eerste keer als ik het speelde kreeg ik alleen noobs in mijn team. :duh: Na 1 minuut spelen bleef maar er eentje over en die rende als een gek naar een Enforcer om hem te jatten. Ik denkt "Wat doet die gast nou? Straks knalt NOOSE hem af." Ik heb besloten om die idioot dekking te geven (hij was wel een noob, maar ik had geen zin om alleen te moeten vechten), daarmee heb ik zijn leven gered. Hij jatte die Enforcer, pikt Petrovic op en laat ie mij achter. :duh: Ik was een halve meter van Enforcer af. Ik ging dood na een lange gevecht met NOOSE. Andere keer liet weer een noob mij en mijn teamgenoot achter. Paar minuten later zagen we die noob in een heli. Hij werd afgeknald en wij kregen een annihilator op ons kop :duh: . Andere keer werd ik platgereden door een gast die achteruit ging, zodat ik niet ver hoefde te lopen. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...