Jump to content

Vervelende mensen online


IV trailer

Recommended Posts

  • Reacties 199
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • AXIO

    29

  • Robin B

    14

  • LangeDraak

    13

  • Wienish

    12

Top Posters In This Topic

Ik heb meest irritante momenten meegemaakt in Hangmann NOOSE. Eerste keer als ik het speelde kreeg ik alleen noobs in mijn team. :duh: Na 1 minuut spelen bleef maar er eentje over en die rende als een gek naar een Enforcer om hem te jatten. Ik denkt "Wat doet die gast nou? Straks knalt NOOSE hem af." Ik heb besloten om die idioot dekking te geven (hij was wel een noob, maar ik had geen zin om alleen te moeten vechten), daarmee heb ik zijn leven gered. Hij jatte die Enforcer, pikt Petrovic op en laat ie mij achter. :duh: Ik was een halve meter van Enforcer af. Ik ging dood na een lange gevecht met NOOSE. Andere keer liet weer een noob mij en mijn teamgenoot achter. Paar minuten later zagen we die noob in een heli. Hij werd afgeknald en wij kregen een annihilator op ons kop :duh: . Andere keer werd ik platgereden door een gast die achteruit ging, zodat ik niet ver hoefde te lopen. :7

Noobs zijn altijd stom :ch: .

Link to comment
Delen op andere websites

met freemode vindt ik het irritant dat als je op het vliegveld aan het stunten bent met andere personen. dat er dan een zo een noob komt die een helicopter steelt en dan vanaf de lucht op jouw schiet en jouw auto met de wieken probeert te raken. zodat je auto meters ver vliegt waardoor het ontploft. :duh:

daarna probeerde die sukkel mij nog te raken met de wieken toen ik uit mijn wrak stapte.

gelukkig had ik een rocket laucher en nouja de rest kan je wel raden...

^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Zat zo''n gozer in dat grote gebouw bij het vliegveld. Hij kon steeds na binnen op een of andere manier en knalde iedereen neer. Hij schoot gwn door de muur heen.>:S

Heeft HoutwormNL ook bij mij en FerryN geflikt in een TDM -.-

Hij wilde zo graag tegenstanders, krijgt ie tegenstanders,

zien we gelijk waarom ie zichzelf zo 'onverslaanbaar' en

'geweldig goed' noemt: hij cheatte -.-

Edit: ik heb even het laatste woord in verleden tijd gezet,

voordat anderen weer op mij gaan zeiken daarover...

als je weet dat hij daar zit ga je er toch niet heen :duh:
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Jank niet.

Pardon? Hij probeert je te helpen, maar je kraakt hem gewoon af?

Ontopic: Ik haat die mensen echt als hun mij "tackelen" in (GTA) Race, loop ik gelijk echt ver achter. :duh:

ja dat is het spel ook een beetje he maar snap je punt hoor haha _O_

Link to comment
Delen op andere websites

ik was een keer op vliegveld met een paar nederlanders die ik niet ken ik vraag zo willen jullie de diepzeeduikboot ver van de kust van LC zien iedereen jaa jaa jaa pak een heli hun zitter er alle 3 in vlieg ik ver van de kust af met me heli en ik zei zo zo jongens we zijn er op 3 springen we er uit 1, ,2 ,3 hun springen er allemaal uit en ik vlieg rustig weg met me heli:)

@ Chasmen

ik ga dan altijd op voorbijgaande auto's knallen:)

TOP ACTIE ! HA HA HA GA IK NU OOK DOEN

Link to comment
Delen op andere websites

Zat zo''n gozer in dat grote gebouw bij het vliegveld. Hij kon steeds na binnen op een of andere manier en knalde iedereen neer. Hij schoot gwn door de muur heen.>:S

Heeft HoutwormNL ook bij mij en FerryN geflikt in een TDM -.-

Hij wilde zo graag tegenstanders, krijgt ie tegenstanders,

zien we gelijk waarom ie zichzelf zo 'onverslaanbaar' en

'geweldig goed' noemt: hij cheatte -.-

Edit: ik heb even het laatste woord in verleden tijd gezet,

voordat anderen weer op mij gaan zeiken daarover...

als je weet dat hij daar zit ga je er toch niet heen :duh:

Het was TDM slimpie, we konden ook gewoon wat staan en een uur wachten en hem niet betrappen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb vaak een woordewisseling met mensen, gister met iemand die TheDutchFella heet, ik vroeg waarom Dutch als je niet nederlands bent( in het engels dan he ) hij zei omdat mijn familie nederlands is, ik zei weer je bent fake want je spreekt geen woord nederlands enz.

ik stoor me aan zulke mensen doen alsof ze nederlands zijn terwijl ze geen woord nederlands spreken.

en gister ik deed suggests free mode(ik geef aan niet schieten) 1 kerel schiet me hele tijd dood ik doe wants to kick blablabla..

krijg ik mail ''your a pussy''

ik reageer fel terug, hij zegt daarna dingen van suck my dick go fock your mom fuck you

en later heb ik hem maar geblokkeert omdat hij bleef mailen :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb vaak een woordewisseling met mensen, gister met iemand die TheDutchFella heet, ik vroeg waarom Dutch als je niet nederlands bent( in het engels dan he ) hij zei omdat mijn familie nederlands is, ik zei weer je bent fake want je spreekt geen woord nederlands enz.

ik stoor me aan zulke mensen doen alsof ze nederlands zijn terwijl ze geen woord nederlands spreken.

en gister ik deed suggests free mode(ik geef aan niet schieten) 1 kerel schiet me hele tijd dood ik doe wants to kick blablabla..

krijg ik mail ''your a pussy''

ik reageer fel terug, hij zegt daarna dingen van suck my dick go fock your mom fuck you

en later heb ik hem maar geblokkeert omdat hij bleef mailen :duh:

Op sturen naar Sony Playstation, dan kan je lachen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb vaak een woordewisseling met mensen, gister met iemand die TheDutchFella heet, ik vroeg waarom Dutch als je niet nederlands bent( in het engels dan he ) hij zei omdat mijn familie nederlands is, ik zei weer je bent fake want je spreekt geen woord nederlands enz.

ik stoor me aan zulke mensen doen alsof ze nederlands zijn terwijl ze geen woord nederlands spreken.

en gister ik deed suggests free mode(ik geef aan niet schieten) 1 kerel schiet me hele tijd dood ik doe wants to kick blablabla..

krijg ik mail ''your a pussy''

ik reageer fel terug, hij zegt daarna dingen van suck my dick go fock your mom fuck you

en later heb ik hem maar geblokkeert omdat hij bleef mailen :duh:

Op sturen naar Sony Playstation, dan kan je lachen.

Dan zal er niet veel gebeuren, aangezien deze situatie als hij het een beetje handig weet te twisten ;P

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb vaak een woordewisseling met mensen, gister met iemand die TheDutchFella heet, ik vroeg waarom Dutch als je niet nederlands bent( in het engels dan he ) hij zei omdat mijn familie nederlands is, ik zei weer je bent fake want je spreekt geen woord nederlands enz.

ik stoor me aan zulke mensen doen alsof ze nederlands zijn terwijl ze geen woord nederlands spreken.

en gister ik deed suggests free mode(ik geef aan niet schieten) 1 kerel schiet me hele tijd dood ik doe wants to kick blablabla..

krijg ik mail ''your a pussy''

ik reageer fel terug, hij zegt daarna dingen van suck my dick go fock your mom fuck you

en later heb ik hem maar geblokkeert omdat hij bleef mailen :duh:

Op sturen naar Sony Playstation, dan kan je lachen.

Dan zal er niet veel gebeuren, aangezien deze situatie als hij het een beetje handig weet te twisten ;P

ik schold terug omdat ik niet weet hoe je naar sony playstation mailt anders had ik het wel zo aangepakt :cya:
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...