Kloep Geplaatst: 22 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2008 Ik ging zo racen, stond lekker 1e valt me beeld uit omdat diekut[/font] stekker weer los gingheeft niet echt met vervelende mensen te maken dat is pech hebben. Nog ff wachten, en je had een bump van een maand Maar goed, vervelende mensen online heb je natuurlijk altijd last van. Het is jammer, maar je haalt het niet weg. Mensen die bij GTA Race de weg blokkeren heb ik regelmatig last van. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 22 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2008 Ik ging zo racen, stond lekker 1e valt me beeld uit omdat diekut[/font] stekker weer los gingheeft niet echt met vervelende mensen te maken dat is pech hebben. Nog ff wachten, en je had een bump van een maand Maar goed, vervelende mensen online heb je natuurlijk altijd last van. Het is jammer, maar je haalt het niet weg. Mensen die bij GTA Race de weg blokkeren heb ik regelmatig last van. wat ik helemaal rot vind bij GTA Race, dat is als mensen hun auto kapot hebben gemaakt, stappen ze uit, pakken ze een wapen en knallen iedereen neer die ze zien in een auto (zo verlies je een race, heel snel...), of als ze (ook in normale Race trouwens) in de tegenovergestelde richting de hele tijd tegen je aan rijden en je beuken... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.sjakes Geplaatst: 22 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2008 Ik ging zo racen, stond lekker 1e valt me beeld uit omdat diekut[/font] stekker weer los gingheeft niet echt met vervelende mensen te maken dat is pech hebben. Nog ff wachten, en je had een bump van een maand Maar goed, vervelende mensen online heb je natuurlijk altijd last van. Het is jammer, maar je haalt het niet weg. Mensen die bij GTA Race de weg blokkeren heb ik regelmatig last van. wat ik helemaal rot vind bij GTA Race, dat is als mensen hun auto kapot hebben gemaakt, stappen ze uit, pakken ze een wapen en knallen iedereen neer die ze zien in een auto (zo verlies je een race, heel snel...), of als ze (ook in normale Race trouwens) in de tegenovergestelde richting de hele tijd tegen je aan rijden en je beuken... Ja had er gisteren ook mee te maken . Echt dom , maar met een gewone race . Gta race vind ik dan niet zo erg omdat dat dan mag Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 25 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2008 Daarnet een of andere HIT_TECKSQUAD ofzo. Hij is rank 6 en hij schiet door muren heen. Je staat achter een muur, je staat niet eens in cover mode, je loopt alleen langs de muur aan de andere kant van een gebouw en hij schiet er gewoon doorheen. Van midden achter een ander gebouw. Als dat geen hack is... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DDT Dorus Geplaatst: 25 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2008 Daarnet een of andere HIT_TECKSQUAD ofzo. Hij is rank 6 en hij schiet door muren heen. Je staat achter een muur, je staat niet eens in cover mode, je loopt alleen langs de muur aan de andere kant van een gebouw en hij schiet er gewoon doorheen. Van midden achter een ander gebouw. Als dat geen hack is... ben er achter gekomen dat je in ieder gebouw binnen kan komen via de empire state glitch (youtube) met de heli. deze zal ook wel gebruikt worden door dit figuur, gewoon aan de andere kant gaan spelen en hem negeren... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gemertenaar Geplaatst: 25 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2008 (bewerkt) Zou kunnen maar denk het niet, want bij die glitch kan je niet uit stappen uit je heli als je die glitch doet. Val je door de wereld of je spawned in the subway. youtube link : Bewerkt: 25 september 2008 door gemertenaar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 25 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2008 Het is in ieder geval irritant en het zal me worst wezen hoe ie t doet. Ik heb hem een berichtje gestuurd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gemertenaar Geplaatst: 25 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2008 Het is in ieder geval irritant en het zal me worst wezen hoe ie t doet. Ik heb hem een berichtje gestuurd lol Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GIGAgangster1 Geplaatst: 25 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2008 Mensen die in meetings onbekende mensen gaan uitnodigen , echt irritant Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
maus1994 Geplaatst: 1 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2008 (bewerkt) Die host die nix doen : ZWAAR IRRI met dat eene in die muur . op het airport kun je onder een van die bogen in het hoofdgebouw springen ze zien jou niet maar jij hun wel , zo kun je iedereen dood knallen , het is wel moelijk om er in te komen maar het kan wel , ik heb het zelf ook uit geprobeert . en daar is ook al een forum over dus dan moet je daar effe kyke , ik weet niet waar maar hij is er wel . Bewerkt: 1 oktober 2008 door maus1994 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
(MOH)tomik Geplaatst: 18 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2008 Dat sommige bij dealbreaker alleen maar een beetje zitten te kloten en helemaal niks doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 22 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2008 wat ik het vervelends vind is toch wel als je met een paar vrienden een filmpje gaat maken en dat dan een paar mensen het verpesten door je heel de tijd van gebouwen af te duwen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 22 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2008 Het racen, mensen doen daar zo asociaal. Niet alleen bij GTA maar ook bij GT5 P. Ik kan dat echt niet lijen. Ik lig eerste, ik rem voor een bocht en bam, iemand knalt vol tegen mij op, hij staat dan bijna stil dus kan hij de bocht nemen en ik ben een blok door geschoten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AXIO Geplaatst: 11 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2008 Ik zit lekker te free mode'n Komt er iemand in de game begint me te kicken .... wants to kick SpookHuis stuk of 30x ik stuur hem berichtje: 'What did i do 2 you' antwoord: 'your born' slaat gewoon nergens op Later kom ik een game in word ik gekickt terwijl ik hem niet ken ofso Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sentasi Geplaatst: 11 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2008 Ik zit lekker te free mode'n Komt er iemand in de game begint me te kicken .... wants to kick SpookHuis stuk of 30x ik stuur hem berichtje: 'What did i do 2 you' antwoord: 'your born' slaat gewoon nergens op Later kom ik een game in word ik gekickt terwijl ik hem niet ken ofso Jij was gister ook anders behoorlijk vervelend met nick en nog iemand Met zn 3en tegen mij, mijn aanhangsel deed niet veel.. Grapje hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.