Jump to content

Vervelende mensen online


IV trailer

Recommended Posts

Ik ging zo racen, stond lekker 1e valt me beeld uit omdat diekut[/font] stekker weer los ging

heeft niet echt met vervelende mensen te maken :bonk:

dat is pech hebben. :schater:

Nog ff wachten, en je had een bump van een maand :puh:

Maar goed, vervelende mensen online heb je natuurlijk altijd last van. Het is jammer, maar je haalt het niet weg. Mensen die bij GTA Race de weg blokkeren heb ik regelmatig last van.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 199
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • AXIO

    29

  • Robin B

    14

  • LangeDraak

    13

  • Wienish

    12

Top Posters In This Topic

Ik ging zo racen, stond lekker 1e valt me beeld uit omdat diekut[/font] stekker weer los ging

heeft niet echt met vervelende mensen te maken :bonk:

dat is pech hebben. :schater:

Nog ff wachten, en je had een bump van een maand :puh:

Maar goed, vervelende mensen online heb je natuurlijk altijd last van. Het is jammer, maar je haalt het niet weg. Mensen die bij GTA Race de weg blokkeren heb ik regelmatig last van.

wat ik helemaal rot vind bij GTA Race, dat is als mensen hun auto kapot hebben gemaakt, stappen ze uit, pakken ze een wapen en knallen iedereen neer die ze zien in een auto (zo verlies je een race, heel snel...), of als ze (ook in normale Race trouwens) in de tegenovergestelde richting de hele tijd tegen je aan rijden en je beuken...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ging zo racen, stond lekker 1e valt me beeld uit omdat diekut[/font] stekker weer los ging

heeft niet echt met vervelende mensen te maken :bonk:

dat is pech hebben. :schater:

Nog ff wachten, en je had een bump van een maand :puh:

Maar goed, vervelende mensen online heb je natuurlijk altijd last van. Het is jammer, maar je haalt het niet weg. Mensen die bij GTA Race de weg blokkeren heb ik regelmatig last van.

wat ik helemaal rot vind bij GTA Race, dat is als mensen hun auto kapot hebben gemaakt, stappen ze uit, pakken ze een wapen en knallen iedereen neer die ze zien in een auto (zo verlies je een race, heel snel...), of als ze (ook in normale Race trouwens) in de tegenovergestelde richting de hele tijd tegen je aan rijden en je beuken...

Ja had er gisteren ook mee te maken . Echt dom , maar met een gewone race . Gta race vind ik dan niet zo erg omdat dat dan mag :)

Link to comment
Delen op andere websites

Daarnet een of andere HIT_TECKSQUAD ofzo. Hij is rank 6 en hij schiet door muren heen. Je staat achter een muur, je staat niet eens in cover mode, je loopt alleen langs de muur aan de andere kant van een gebouw en hij schiet er gewoon doorheen. Van midden achter een ander gebouw. Als dat geen hack is...

Link to comment
Delen op andere websites

Daarnet een of andere HIT_TECKSQUAD ofzo. Hij is rank 6 en hij schiet door muren heen. Je staat achter een muur, je staat niet eens in cover mode, je loopt alleen langs de muur aan de andere kant van een gebouw en hij schiet er gewoon doorheen. Van midden achter een ander gebouw. Als dat geen hack is...

ben er achter gekomen dat je in ieder gebouw binnen kan komen via de empire state glitch

(youtube) met de heli. deze zal ook wel gebruikt worden door dit figuur, gewoon aan de andere kant gaan spelen en hem negeren...

Link to comment
Delen op andere websites

Zou kunnen maar denk het niet, want bij die glitch kan je niet uit stappen uit je heli als je die glitch doet. Val je door de wereld of je spawned in the subway.

youtube link :

Bewerkt: door gemertenaar
Link to comment
Delen op andere websites

Die host die nix doen : ZWAAR IRRI :ch:

met dat eene in die muur .

op het airport kun je onder een van die bogen in het hoofdgebouw springen :*D

ze zien jou niet maar jij hun wel , zo kun je iedereen dood knallen ,

het is wel moelijk om er in te komen maar het kan wel :? , ik heb het zelf ook uit geprobeert .

en daar is ook al een forum over dus dan moet je daar effe kyke , ik weet niet waar maar hij is er wel .

Bewerkt: door maus1994
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Het racen, mensen doen daar zo asociaal. Niet alleen bij GTA maar ook bij GT5 P. Ik kan dat echt niet lijen. Ik lig eerste, ik rem voor een bocht en bam, iemand knalt vol tegen mij op, hij staat dan bijna stil dus kan hij de bocht nemen en ik ben een blok door geschoten.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik zit lekker te free mode'n

Komt er iemand in de game begint me te kicken

.... wants to kick SpookHuis

stuk of 30x

ik stuur hem berichtje:

'What did i do 2 you'

antwoord:

'your born'

slaat gewoon nergens op

Later kom ik een game in word ik gekickt terwijl ik hem niet ken ofso :?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit lekker te free mode'n

Komt er iemand in de game begint me te kicken

.... wants to kick SpookHuis

stuk of 30x

ik stuur hem berichtje:

'What did i do 2 you'

antwoord:

'your born'

slaat gewoon nergens op

Later kom ik een game in word ik gekickt terwijl ik hem niet ken ofso :?

Jij was gister ook anders behoorlijk vervelend met nick en nog iemand :puh:

Met zn 3en tegen mij, mijn aanhangsel deed niet veel.. :schater:

Grapje hoor :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...