AXIO Geplaatst: 12 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2008 Ik zit lekker te free mode'n Komt er iemand in de game begint me te kicken .... wants to kick SpookHuis stuk of 30x ik stuur hem berichtje: 'What did i do 2 you' antwoord: 'your born' slaat gewoon nergens op Later kom ik een game in word ik gekickt terwijl ik hem niet ken ofso Jij was gister ook anders behoorlijk vervelend met nick en nog iemand Met zn 3en tegen mij, mijn aanhangsel deed niet veel.. Grapje hoor Met nick tm dm spelen is gewoon echt lachen, zitten elkaar beetje te duwen terwijl het andere team naar ons toekomt ofzo gooien granaten naar elkaar dat soort dingen , btw je had ook slechte medespeler Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 Ik was aan het race'n, en hij wou mij van de weg af duwen. En ik reed tegen een stilstaande auto aan, en uiteindelijk heb ik de finish niet heel gehaald!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fiegel5 Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 (bewerkt) Ik was niet lang geleden in een Free mode server met rocket bezig, alleen daar was het een gewoonte om de nieuwste speler in het spel constant te vermoorden. Je werd zeg maar vermoord totdat er weer een nieuwe speler kwam, opzich wel grappig. Maar niet als je zelf aan de beurt bent . Bewerkt: 10 december 2008 door Fiegel5 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rakker126 Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2008 Ik was niet lang geleden in een Free mode server met rocket bezig, alleen daar was het een gewoonte om de nieuwste speler in het spel constant te vermoorden. Je werd zeg maar vermoord totdat er weer een nieuwe speler kwam, opzich wel grappig. Maar niet als je zelf aan de beurt bent . Dat klinkt wel lollig, om zo opgejaagt te worden. Ik zou me gewoon verbergen in een oud flat gebouw ofzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RustyRustler89 Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2009 Ik had ook een keer met Hangman NOOSE dat zo'n irritatne Spaanse malloot alleen maar op ons zat te knallen, ga dan gewoon iets anders doen dan ons vervelen... Meteen maar een Avoided Player gemaakt, en dus nooit meer tegen gekomen Weet iemand misschien hoe het kan dat ik echt nog nooit iemand van b.v. dit forum ben tegen gekomen, ik zie genoeg namen voor X-Box Live, maar ik kom altijd bij een paar gasten in de kamer waarbij ik vrijwel altijd zit Wordt soms wel een beetje saai Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.