Jump to content

Vervelende mensen online


IV trailer

Recommended Posts

  • Reacties 199
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • AXIO

    29

  • Robin B

    14

  • LangeDraak

    13

  • Wienish

    12

Top Posters In This Topic

Ik ging zo racen, stond lekker 1e valt me beeld uit omdat diekut[/font] stekker weer los ging

heeft niet echt met vervelende mensen te maken :bonk:

Wel offtopic maar ik kan het niet laten...

De stekker die jij gebruikt is zeker een av stekker (bij ps3 meegelevert voor beeld/geluid). Die wilt namelijk nog wel eens iets te los gaan.

Gewoon nieuwschierig. :engel:

Ontopic: Volgens mij is mensen van de weg drukken niet echt zo erg in een racegame waarin je elkaars auto kan beschieten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een heleboel vervelende spelers gezien. Ik heb bijvoorbeeld is een wedstrijdje GTA race gewonnen van een grote groep. Omdat ik eerste was ben ik er "uit" gekicked waarschijnlijk omdat ze niet tegen hun verlies konden. -,- Terwijl ik nog wel "host" was...! Ook erger ik me er aan als ik wel is boven aan hey beeld zie dat iemand me wil kicken "zonder reden" dus kick ik terug...

Hoe kan je "kicken" dan ??

Speel regelmatig on-line maar ik heb nog geen "kick" gezien ??

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een heleboel vervelende spelers gezien. Ik heb bijvoorbeeld is een wedstrijdje GTA race gewonnen van een grote groep. Omdat ik eerste was ben ik er "uit" gekicked waarschijnlijk omdat ze niet tegen hun verlies konden. -,- Terwijl ik nog wel "host" was...! Ook erger ik me er aan als ik wel is boven aan hey beeld zie dat iemand me wil kicken "zonder reden" dus kick ik terug...

Hoe kan je "kicken" dan ??

Speel regelmatig on-line maar ik heb nog geen "kick" gezien ??

ga naar je telefoon, phonebook druk op de naam van persoon die je wilt kicken en druk dan op "kick player" maar als je met 3 mensen bent moetten er 2 mensen zijn die dezelfde persoon kicken anders heeft geen nut.

bomb the base, 2e part als een noob handgranaat vasthoud wanneer je in de heli bent. :(

Link to comment
Delen op andere websites

wat ik haat is als ik zon missie doe zoals bomb da base en die andere nemen dat helemaal neit serieus die gaan gewoon een beetje dom auwehoeren op dat klote vliegveld en wat do eik ik schiet iedereen neer breng die vent in veiligheid steel de heli ga naar dat stomme haventje blaas die dingen op en op het fucking sorry voor het woord

allerlaatste moment schieten hun mij neer terwijl je nog 1 leven hebt en ik krijg maar een paar centen en hun de rest:@ daar werd ik zo fucking erg godverdomme pist om

Link to comment
Delen op andere websites

wat ik haat is als ik zon missie doe zoals bomb da base en die andere nemen dat helemaal neit serieus die gaan gewoon een beetje dom auwehoeren op dat klote vliegveld en wat do eik ik schiet iedereen neer breng die vent in veiligheid steel de heli ga naar dat stomme haventje blaas die dingen op en op het fucking sorry voor het woord

allerlaatste moment schieten hun mij neer terwijl je nog 1 leven hebt en ik krijg maar een paar centen en hun de rest:@ daar werd ik zo fucking erg godverdomme pist om

Misschien erger je er wel extra aan wanneer je tot 5:00 s'ochtends blijft doorgamen :7

Ik wordt er niet goed van wanneer ze bij de GTA-Race meteen uit de auto stappen, een Rocketlauncher gaan zoeken, en wachten totdat de auto's terug komen richting finish. Of wanneer ze terwijl wij met busjes rijden, gauw uitstappen en in een Infernus verder gaan. Strontirritant, maar daar hebben ze natuurlijk de 'race' voor uitgevonden. Alleen zit daar nooit iemand op :7

Link to comment
Delen op andere websites

hosts die niet thuis geven terwijl je zsm een potje wilt knallen

mensen die te lam zijn om t potje af te maken als ze niet 1ste staan...

ook n ergenis opzich...

maar ook super lomp!

tuurlijk is je win/los level minder, maar je moet t geld gewoon meenemen voor je ranks

na het potje kan je ook gewoon op O drukken, dan slaat hij je stats niet op

Link to comment
Delen op andere websites

he hallo allemaal

ik vandaag voor het eerst effe een keer mp gedaan

wel erg stoer vond ik het maar moest effe stoppen word je door 1 of andere idioot gekickt en moet je meteen weer naar singleplayer

WY kickt die gozer mij mis te goed voor hem :-) :D:D:D

maar verder op dat na is het super is wel zo dat er wel rare gasten bij zitten maar ja hoort er bij he

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel regelmatig Bomb Tha Base, en als je dan met zen 4 en bent, soms ga je dan met 2 auto's (2 personen per auto) Dat die in de andere auto jouw auto kapot schieten om zelf eerder bij de truck te komen.

Het is ook irritant als ze hem snel smeren met de helicopter, om snel bij het schip te zijn om zo veel mogelijk kereltjes dood te schieten.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ook wel een puntje van ergenis is voor mij zijn de mensen die niet het verschil weten tussen Deathmatch en Free Play!!!! :duh:

Net lekker 4 sterren en ben ik heerlijk agenten aan het laten vliegen dmv granaten en RPG's wordt ik neer geschoten door een sukkeltje die in het verkeerde spel zit..... :N

Echt heeeel irritant!!!! :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had gister echt zo'n irritante K*T vent.

Ik deed team deathmatch met alleen rocketlaucher op het vliegveld. en toen ging een medespeler die in mijn team zat heel de tijd onder mijn schieten dat ik tientallen meters de lucht in vloog echt zwaar irritant ! De eerste keer is wel leuk maar daarna niet meer ! :puh: Ook als ik in een helicopter ging zitten schoot hij die steeds kapot !

Iemand anders ook last van ?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een heleboel vervelende spelers gezien. Ik heb bijvoorbeeld is een wedstrijdje GTA race gewonnen van een grote groep. Omdat ik eerste was ben ik er "uit" gekicked waarschijnlijk omdat ze niet tegen hun verlies konden. -,- Terwijl ik nog wel "host" was...! Ook erger ik me er aan als ik wel is boven aan hey beeld zie dat iemand me wil kicken "zonder reden" dus kick ik terug...

ja man ik heb het zelfde meegemaakt lekker aan het spelen ging goed weetje en ineens u bent gekickt en wy? ik zo het niet weten puur omdat ik beter was dan hun denk ik zo

nou suc6 :D

Link to comment
Delen op andere websites

heb nou echt het ergste meegemaakt was in deal breaker en in het begin schiet hij onze auto kapot en alle autos stonden parked dus lang zoeken naar zon kutding komen we daar aan schiet hij op ons met een bazooka ja dat was de 2de keer 1 life left hij had ze al bijna allemaal dood kon nog net 3 pakken ofso dus ik achter die boot aan ik zag die raket aankomen ik dacht die ontwijk ik maar me mattie is daat overleden :( dus ik stond er alleen voor

uiteindelijk had ik die biker dus ik naar dat huis waar je dan heenmoet komt die klootzak er weer aan met zijn auto wil die me platrijden dus ik daar op dat balkonnetje zit aan dat huis vast hij erop ik eraf hij eraf ik erop zo de hele tijd door en ik dacht ik kan em wel doodmaken met die granaten maar dan is het mission failed dus ik dacht als ik nou binnen ga staan wil hij me platrijden en dan komt ei in de marker mission passed maar nee hij gaat buiten wachten met granaten zitten gooien dus ik spring daar over die heuvel naar beneden komt ie weer aan met zijn auto weetzijnnaamnietmeer GOURANGAD Houtworm en toen wordt ik boos heeft me 50 euro gekost nieuwe controller die stomme achterlijke klootzak heeft me wel een uur gekost ofso om niet dood te gaan nu ik er over nalees is het wel grappig

ps sorry dat ik geen leestekens gebruik

gr houtworm

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een heleboel vervelende spelers gezien. Ik heb bijvoorbeeld is een wedstrijdje GTA race gewonnen van een grote groep. Omdat ik eerste was ben ik er "uit" gekicked waarschijnlijk omdat ze niet tegen hun verlies konden. -,- Terwijl ik nog wel "host" was...! Ook erger ik me er aan als ik wel is boven aan hey beeld zie dat iemand me wil kicken "zonder reden" dus kick ik terug...

Haha ik zie bijna nooit mensen GTA race doen om ook echt die race te winnen :bonk:

Dik oorlog voeren daar is veel vetter vind ik zelf, maar waar ik wel tering hard aan erger is als mensen je bij GTA race gaan spawncampen, omdat je zonder gun spawned

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...