snowguard3 Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2008 was net nog party mode aan het doen en gewoon chillen met vrienden dan komen er opeens 2 binnen die ik niet ken en gingen schieten op ons en de hele tijd campen met rocket launcher Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FireFighter Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2008 (bewerkt) Ik rijd altijd met een bus rond, en stop bij busstations (ik speel dus voor busschauffeur ) zet mensen af bla bla bla maar dan ga ik naar een busstation. (Ik toeter altijd 5x, na die 5x als er dan niemand op me af komt, vertrek ik) Maargoed, ze stappen in en dan zijn er twee dingen:" één: ze gaan op polite e.d schieten, waardoor hun wanted lvl krijgen en IK ook! twee: na het uitstappen krijg ik gezellig een kogel door me hoofd. Aan die twee punten irriteer ik me echt aan. (Ik speel ook altijd free roaming.) Bewerkt: 7 juni 2008 door thegtaman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
IV trailer Geplaatst: 8 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2008 Ik rijd altijd met een bus rond, en stop bij busstations (ik speel dus voor busschauffeur ) zet mensen af bla bla bla maar dan ga ik naar een busstation. (Ik toeter altijd 5x, na die 5x als er dan niemand op me af komt, vertrek ik) Maargoed, ze stappen in en dan zijn er twee dingen:"één: ze gaan op polite e.d schieten, waardoor hun wanted lvl krijgen en IK ook! twee: na het uitstappen krijg ik gezellig een kogel door me hoofd. Aan die twee punten irriteer ik me echt aan. (Ik speel ook altijd free roaming.) Enig idee hoeveel mensen er in een bus kunnen? Of hoeveel er minstens inkunnen? Ik vraag me af of het gewoon net zoals een four-door car is of zo goed als een onbeperkt aantal mensen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FireFighter Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2008 Ik rijd altijd met een bus rond, en stop bij busstations (ik speel dus voor busschauffeur ) zet mensen af bla bla bla maar dan ga ik naar een busstation. (Ik toeter altijd 5x, na die 5x als er dan niemand op me af komt, vertrek ik) Maargoed, ze stappen in en dan zijn er twee dingen:"één: ze gaan op polite e.d schieten, waardoor hun wanted lvl krijgen en IK ook! twee: na het uitstappen krijg ik gezellig een kogel door me hoofd. Aan die twee punten irriteer ik me echt aan. (Ik speel ook altijd free roaming.) Enig idee hoeveel mensen er in een bus kunnen? Of hoeveel er minstens inkunnen? Ik vraag me af of het gewoon net zoals een four-door car is of zo goed als een onbeperkt aantal mensen. onbeperkt (like gta:sa) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
IV trailer Geplaatst: 8 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2008 (bewerkt) Ik rijd altijd met een bus rond, en stop bij busstations (ik speel dus voor busschauffeur ) zet mensen af bla bla bla maar dan ga ik naar een busstation. (Ik toeter altijd 5x, na die 5x als er dan niemand op me af komt, vertrek ik) Maargoed, ze stappen in en dan zijn er twee dingen:"één: ze gaan op polite e.d schieten, waardoor hun wanted lvl krijgen en IK ook! twee: na het uitstappen krijg ik gezellig een kogel door me hoofd. Aan die twee punten irriteer ik me echt aan. (Ik speel ook altijd free roaming.) Enig idee hoeveel mensen er in een bus kunnen? Of hoeveel er minstens inkunnen? Ik vraag me af of het gewoon net zoals een four-door car is of zo goed als een onbeperkt aantal mensen. onbeperkt (like gta:sa) Wat gebeurt er dan als ze drive-by gebruiken? Of kan dat niet? Ik bedoel dat ze toch ergens uit het raam moeten hangen. Waar komen ze dan uit als het onbeperkt is? Ik denk dan toch dat het gewoon 16 zitplaatsen zijn. Bewerkt: 8 juni 2008 door IV trailer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DiabloFlame Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2008 Ik erger me aan mensen die op mn wagen zitten te knallen terwijl ik lekker aan t toeren ben in Free Mode. Dus ik wil ze terug pakken door op hun wagens te schieten en dan willen ze me ineens kicken, terwijl zij er mee begonnen zijn! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
fulcrum61953 Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2008 Mij vervelende ervaring was dat ik aan het race was, stond ik mooi eerste(was motor race) gaan een paar klootvioolen in auto's stappen en jou omver rijden. En voor de lol op iedereen schieten terwijl de andere helft serieus aan het racen was. Best klote eigenlijk, en dan moet je nog op hun wachten als je gefinisht bent. Gelukkig was er een time limit anders kwam er nooit een einde aan-.- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2008 Hallo mensen, hebben jullie ook vaak dat mensen left game doen of van team wisselen omdat iemand in het andere team een kroontje achter zijn naam heeft staan? Ik vind het bijzonder vervelend, altijd ben ik in me eentje. Of iedereen gaat in mijn team omdat daar iemand in zit met een kroontje achter zijn naam, en als het hele andere team weg is doet iedereen teamkilling. Erg jammer, de vraag is dus. Hebben jullie dat ook vaak? Rechtstreeks uit me topic. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RHochstenbach Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2008 Ik vind het vervelend als je team deathmatch doet en sommige spelers dan op teamgenoten schieten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
snowguard3 Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2008 ze hadden gewoon geen wapens in free mode moeten doen of dat je elkaar niet kan killen want als ze elkaar willen vermoorden moeten ze gewoon naar deathmatch gaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2008 Ik vind het vervelend als je team deathmatch doet en sommige spelers dan op teamgenoten schieten. Ja he, die gasten moeten gebanned worden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2008 Zijn er dan geen soort van mods die dat in de gaten houden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
IV trailer Geplaatst: 10 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2008 Zijn er dan geen soort van mods die dat in de gaten houden? Nope. Anders heb je echt ontiegelijk veel mensen nodig aangezien er vaak maar 5 mensen op een server zitten. Het is ook niet verboden om in free mode te schieten op je medespelers. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Iscariah Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2008 Zijn er dan geen soort van mods die dat in de gaten houden? Nope. Anders heb je echt ontiegelijk veel mensen nodig aangezien er vaak maar 5 mensen op een server zitten. Het is ook niet verboden om in free mode te schieten op je medespelers. Je kan ze zelf verbannen, zodat je ze niet meer tegenkomt. Althans, op de 360. Ik weet niet hoe het bij de PS3 is geregeld. En mijn grootste ergenis? Wanneer ik mijn rang omhoog probeer te werken in games zoals Bomb Da Base II, Hangman's NOOSE en Deal Breaker, wordt er soms totaal niet serieus gespeeld. Sterker nog, wordt het verknald! Bijv. als de helicopter aankomt vliegen, dan pleurt er iemand even gauw een handgranaat neer zodat ie ontploft. Ik kan wel janken als zoiets gebeurt! Daarom zoek ik ook altijd meteen uit wie het was en als ik dat niet kan zien, verban ik iedereen met wie ik dat potje heb gespeeld. Anders verban ik natuurlijk alleen de dader... Zo simpel! Spelers zat die het wél serieus willen spelen en die geef ik dan weer de voorkeur (kan ik ook instellen) zodat ik ze vaker tegenkom met een beetje geluk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2008 Maar met wie spelen jullie dan? Kun je het niet spelen met leden van het forum? Ik denk dat die zich vast beter kunnen gedragen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.