Jump to content

Vervelende mensen online


IV trailer

Recommended Posts

Maar met wie spelen jullie dan? Kun je het niet spelen met leden van het forum? Ik denk dat die zich vast beter kunnen gedragen.

Ik probeer in een clan te komen, maar er is nog niet gereageerd. Ik start altijd gewoon een ranked spel en dan speel ik het met wie dan ook. Ik zou het niet weten. Ik moet zeggen dat 's nachts na 2en het lekkerste spelen is. Die Amerikanen zijn best serieus en willen ook hun rang omhoog werken, net als ik! Komt dat even mooi uit! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 199
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • AXIO

    29

  • Robin B

    14

  • LangeDraak

    13

  • Wienish

    12

Top Posters In This Topic

Maar met wie spelen jullie dan? Kun je het niet spelen met leden van het forum? Ik denk dat die zich vast beter kunnen gedragen.

Ik probeer in een clan te komen, maar er is nog niet gereageerd. Ik start altijd gewoon een ranked spel en dan speel ik het met wie dan ook. Ik zou het niet weten. Ik moet zeggen dat 's nachts na 2en het lekkerste spelen is. Die Amerikanen zijn best serieus en willen ook hun rang omhoog werken, net als ik! Komt dat even mooi uit! ;)

ben zelf al zo vaak rank verloren dat ik niet meer voor geld speel, weet zelf wel of ik goed genoeg ben ofzo, speel nu hele tijd free mode, en ik speel soms ik nog wel eens nog 2'en :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Maar met wie spelen jullie dan? Kun je het niet spelen met leden van het forum? Ik denk dat die zich vast beter kunnen gedragen.

Ik probeer in een clan te komen, maar er is nog niet gereageerd. Ik start altijd gewoon een ranked spel en dan speel ik het met wie dan ook. Ik zou het niet weten. Ik moet zeggen dat 's nachts na 2en het lekkerste spelen is. Die Amerikanen zijn best serieus en willen ook hun rang omhoog werken, net als ik! Komt dat even mooi uit! ;)

ben zelf al zo vaak rank verloren dat ik niet meer voor geld speel, weet zelf wel of ik goed genoeg ben ofzo, speel nu hele tijd free mode, en ik speel soms ik nog wel eens nog 2'en :*D

Da's kut voor je! Ik heb daar gelukkig geen last van. Mijn rank blijft steeds het juiste aangeven. Op dit moment ben ik 5e rang en nog zo'n 4 à 5 potjes van Hangman's NOOSE of Bomb Da Base II of Deal Breakler spelen. Het leuke van deze missies is dat je dood kan gaan na een aantal keer. Als je daarna blijft kijken naar hoe de anderen het doen en die slagen om de missie te voltooien, dan krijg je ookal ben je dood tóch de volle mep aan geld! Da's slapend je rang naar boven werken. :schater:_O_;)

EDIT: Nu moet je trouwens niet meteen denken dat ik een cheater ben, want ik speel absoluut serieus. Ik bedoelde er alleen mee te zeggen dat het tof is dat je tóch nog je geld krijgt, mocht je dood gaan. Soms gebeurt het me, maar dan komt dat voornamelijk door debiele medespelers.

Bewerkt: door Iscariah
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het zo irritant als..

Als ik een server wil joinen, staat er dus loading. Hoor ik soms wat mensen praten en dan 7 seconden later ben ik eruit gekickt ofzo.. IS ZO IRRITANT! IK WIL VERDOMME GEWOON EEN SPEL SPELEN!

Ik had ook een keer, speelde ik 2 potjes van cops 'n crooks, ik was nog best goed. Ik zat in het team dat 2 keer won. Dus weer terug naar het optie-scherm, zie ik ineens dat die host iedereen uit mijn team uit het spel kickt. Tis toch niet normaal meer..

Bewerkt: door jellybee
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het zo irritant als..

Als ik een server wil joinen, staat er dus loading. Hoor ik soms wat mensen praten en dan 7 seconden later ben ik eruit gekickt ofzo.. IS ZO IRRITANT! IK WIL VERDOMME GEWOON EEN SPEL SPELEN!

Dat komt volgens mij eerder door verbindingsproblemen dat je word "gekickt". Dit gebeurt dan niet door de mensen, maar is dan een standaart melding wanneer je niet instaat bent te joinen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

ja ik heb ook zo'n hekel aan mensen in free mode die doen alsof het een deathmatch is. Spawnen elkaar neerschieten, spawnen elkaar neerschieten, spawnen elkaar neerschieten, enz enz enz. Free mode is om met auto's elkaar te achtervolgen en met heli's vliegen, granaten gooien. Maar niet met je pistoolje weer iemand afschieten. :N

Link to comment
Delen op andere websites

wat ik heel irritant vind bij team spellen (Bomb da base, Deal breaker en Noose dinges) is dat mensen niet altijd naar de plek zelf toe lopen...

bijvoorbeeld bij Deal Breaker, aan het eind moet je naar de garage toe lopen, maar in plaats daarvan gaan ze raketjes op elkaar afvuren ofzo...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb wel eens paar keer gehad dat ik hele tijd zo'n gastje zat te irriteren van dat ik hem steeds doodschoot dus komt hij met heel groepje vrienden met ze alle tegen mij, en dan moet je alles doen om met auto te ontsnappe en er levend uit te komen ook gewoon zwaar irritant

Link to comment
Delen op andere websites

4x eruit "gekickt" voor de volgende reden:

1- Ik had Hangman NOOSE nog nooit gedaan en toeval of niet ik werd HOST, dus ik zet hem op "easy" en ik word eraf geflikkerd.

2- Ik had een te lage rang volgens de 3 amerikanen in de lobby en weer eraf "gekickt".

3- Ik leefde volgens de 3 andere (alweer amerikanen) in de verkeerde tijdzone. quote: " look at the timezone he lives in". En je raad het al, weer eraf geflikkerd.

4- Was nog nieuw online en wist niet goed wat ik moest doen in Hangman NOOSE en deed het dus ook niet zo goed (ben geen helderziende). Naderhand kwam ik terug in de lobby bij dezelfde 3 spelers en ze hebben mij niet alleen eraf geflikkerd maar hebben ook een slechte Review gegeven op xbox-live. De reden was "onsportief". Oja het waren weer amerikanen.

Denk dat ik terug GOW ga spelen online.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook een vervelende ervaring: Ik was Hangsman noose aan het spelen.Die gozer had vervoer.Maar in plaats van petrovic op te halen.Gaat hij godver mij overrijden.

En een vervelende ervaring voor powerpats: Ik pwnde hem vierkant toen ik hem steeds van boven neerschoot met een rpg.

NE ne nene!! :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik deed vanmiddag ook hangman noose (lekker rank omhoog in 3 uurtjes of minder)

maar er was zo'n potje ik vervoerde petrovic naar veilige plek en ging bijna dood want lande helemaal verkeerd met heli en belande in water, en ik was er gaan die andere 2 me kicken terwijl het bijna klaar was, ben nog nooit zo genaait geweest op gta :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wordt er altijd zo moe van als mensen een freemode joinen zonder even te lezen wat de settings zijn... In het begin was het nogal hilarisch, die maffe Engelsen met rocketlaunchers op je te zien schieten en granades te zien gooien, noem maar op, en nog steeds niet door hebben dat "friendly fire" off staat... :duh: Maar het begint inmiddels behoorlijk te vervelen! Ben je rustig op weg richting weet-ik-veel-wat, wordt je weer kompleet doorzeeft... Zonde van de auto, enzo! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wordt er altijd zo moe van als mensen een freemode joinen zonder even te lezen wat de settings zijn... In het begin was het nogal hilarisch, die maffe Engelsen met rocketlaunchers op je te zien schieten en granades te zien gooien, noem maar op, en nog steeds niet door hebben dat "friendly fire" off staat... :duh: Maar het begint inmiddels behoorlijk te vervelen! Ben je rustig op weg richting weet-ik-veel-wat, wordt je weer kompleet doorzeeft... Zonde van de auto, enzo! :Y

Das echt irri.Dan moeten ze maar deathmatch gaan doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Kan je als je freemode speelt de instellingen nog zien? (ps3)

Want als ik join dan kom ik meteen in een spelletje terecht (logisch) maar dan ga ik altijd maar een beetje uitproberen om de settings te weten te komen. (wel/geen politie ed)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...