Wienish Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2008 D'r zat net ook zo'n idioot in party mode bij mij :oHij heette Etinogard_NL... Eerst zaten we een beetje te scheuren, toen probeerden we een half uur lang naar het hart toe te gaan, maar we sprongen steeds naast, toen we eindelijk boven waren knalde ik een RPG op het hart en gingen we dood... Daarna nog even wat gescheurt en naar de schommel gegaan, daar wat lol gemaakt, toen in Alderney een Forklift gehaald en met die forklift gaan schommelen :$ PSsst: Etinogard_NL is gek :o D'r zat ook zo'n gek net bij mij in de server, genaamd Wienish, Hij kwam op het idee om naar die stanbeeld te gaan en d'r hart te bekijken, na een half uur springen en dood gaan stonden we met zijn drieën in dat stanbeeld, totdat Dj_GTA zich zelf per ongeluk vermoorden, en daarna die gekke Wienish op dat hart schoot met een RPG, toen ging hij mij volgen, en ik hem weer, hij bleef maar scheuren en schommelen met zijn wagens, en toen hij met zijn forklift kwam(toen ik hem ook had), begon hij me te volgen, als of ik honing aan mij forklift had. Gelukkig kwam Dj_GTA en hield hij hem tegen door hem aan de kant te beuken. Toen begon hij met zijn forklift te schommelen en verloor hij zijn forklift, toen kwam ie met een faggio aanzetten en ging er ook mee schommelen en knalde hij vol tegen de muur aan, en was hij dood. Toen ging ie weg. En nog iets, pas maar op voor hem, hij is een beetje tikkie tikkie Dan heb jij hetzelfde meegemaakt als mij :o ben jij Etinogard_NL ofzo? xD Knettergaaf.. Ik? ik Etinogard? Hmmm, verbaasd mij wel dat jij....... Wienish heet. Even kijk of ik Etinogard_NL ben. Edit: Ja, ik ben Etinogard_NL, maar jij bent gek zeg! Met je forklift met een rode gastank achterop, maar ik had de blauwe, daar zit andere soort gas in, Lachgas, Supersonisch!!! Waarom ging ik dan sneller dan jou op Algonquin Bridge? :') Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2008 D'r zat net ook zo'n idioot in party mode bij mij :oHij heette Etinogard_NL... Eerst zaten we een beetje te scheuren, toen probeerden we een half uur lang naar het hart toe te gaan, maar we sprongen steeds naast, toen we eindelijk boven waren knalde ik een RPG op het hart en gingen we dood... Daarna nog even wat gescheurt en naar de schommel gegaan, daar wat lol gemaakt, toen in Alderney een Forklift gehaald en met die forklift gaan schommelen :$ PSsst: Etinogard_NL is gek :o D'r zat ook zo'n gek net bij mij in de server, genaamd Wienish, Hij kwam op het idee om naar die stanbeeld te gaan en d'r hart te bekijken, na een half uur springen en dood gaan stonden we met zijn drieën in dat stanbeeld, totdat Dj_GTA zich zelf per ongeluk vermoorden, en daarna die gekke Wienish op dat hart schoot met een RPG, toen ging hij mij volgen, en ik hem weer, hij bleef maar scheuren en schommelen met zijn wagens, en toen hij met zijn forklift kwam(toen ik hem ook had), begon hij me te volgen, als of ik honing aan mij forklift had. Gelukkig kwam Dj_GTA en hield hij hem tegen door hem aan de kant te beuken. Toen begon hij met zijn forklift te schommelen en verloor hij zijn forklift, toen kwam ie met een faggio aanzetten en ging er ook mee schommelen en knalde hij vol tegen de muur aan, en was hij dood. Toen ging ie weg. En nog iets, pas maar op voor hem, hij is een beetje tikkie tikkie Dan heb jij hetzelfde meegemaakt als mij :o ben jij Etinogard_NL ofzo? xD Knettergaaf.. Ik? ik Etinogard? Hmmm, verbaasd mij wel dat jij....... Wienish heet. Even kijk of ik Etinogard_NL ben. Edit: Ja, ik ben Etinogard_NL, maar jij bent gek zeg! Met je forklift met een rode gastank achterop, maar ik had de blauwe, daar zit andere soort gas in, Lachgas, Supersonisch!!! Waarom ging ik dan sneller dan jou op Algonquin Bridge? :') Omdat alle wagens voor mij gingen rijden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Busenitz Geplaatst: 16 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2008 We waren free roam aan het spelen. Allemaal leuk op the swing of death/car cannon -(of hoe je het wil noemen)- aan het rijden. Komt er opeens zo een kerel iedereen doodknallen. ALS JE MENSEN WIL NEERKNALLEN MOET JE DEATHMATCH OPSTARTEN!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 16 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2008 In het hoofdbericht stond dat het niet de bedoeling was om op een vuurgevecht uit te lopen. Mijn mening: Het was gewoon een avond stressen. Eerst het Forklift-idee dat pas na eenhalf uur op gang kwam, omdat er 2 mensen waren die het leuk vonden om niet een forkliftte halen, maar een grote vrachtwagen. Uiteindelijk toen we op gang kwamen, ging het wel even goed, ik heb even mooi beeld gehad toen ik op de Algonquin Bridge Cinematic Cameraaanzette, was leuk om 5 Forkliftjes te zien rijden in de buurt van elkaar. Helaas haalde deForklift van Robin_bbb de schommel niet, hij vloog op de rotonde in de fik. Mijn eigen Forkliftvloog na de eerste Launch in de fik, op een klein dakje. Nadat er een paar mensen werdenafgemaakt, er flink gepusht werd en kinderachtig gedrag werd vertoond in sommige mails,hebben ik en Ferry besloten door te gaan naar het volgende onderdeel, het vliegveld. Dit verliep goed, totdat er wat mensen doodgingen en de mensen die overwaren terug gingen,waardoor we weer bij de schommels belandde. Daar werd weer gepusht, hier en daar alwat geschoten. Zijn we even later weer naar het vliegveld geracet, kreeg ik pech met mijnInfernus, was wel grappig. Aangekomen op het vliegveld werd er steeds meer geschoten,wat uiteindelijk leidde tot een soort van oorlogje bij de helikopters.Mijn cijfer voor deze avond: 3/10Ik hoop dat het de volgende keer (waarschijnlijk woensdag 30 juli) wat beter zal verlopen.Mvg,Alex Komt uit een topic van mijzelf bij MPIV: Trefunt. Ik heb geen zin om namen te noemen, want die weten donders goed over wie ik het heb. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin B Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2008 (bewerkt) Het verbaast me altijd.Als je lekker freemode of partymode doet en er komen newbies en die gaan jou en anderen beschieten.Die haat ik. En nee ik hoor daar niet bij . En srry hoor Alex je moet niet steeds zitten te zeiken dat je match is verkloot.Ik heb dat zovaak! Bewerkt: 17 juli 2008 door robin bbb Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LangeDraak Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2008 Het verbaast me altijd.Als je lekker freemode of partymode doet en er komen newbies en die gaan jou en anderen beschieten.Die haat ik.En nee ik hoor daar niet bij . En srry hoor Alex je moet niet steeds zitten te zeiken dat je match is verkloot.Ik heb dat zovaak! Kan me voorstellen dat het een teleurstelling is. Maar het punt dat we blijven fitten op elkaar hebben we nu wel gehad denk. Robin jij hebt je verdedigd en Alex heeft zijn ongenoegen geuit...Case Closed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nljesse Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2008 maar der is een makkelijke oplossing voor als je niej beschoten wilt worden doe friendly fire off maar wat ik zo irri vind dat als je bdbII speelt en mensen dan je auto laten ontploffen of sta je te schuilen om iemand dood te mkn iemand der voor springt om zelf die $100 te krijgen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LangeDraak Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2008 maar der is een makkelijke oplossing voor als je niej beschoten wilt worden doe friendly fire off maar wat ik zo irri vind dat als je bdbII speelt en mensen dan je auto laten ontploffen of sta je te schuilen om iemand dood te mkn iemand der voor springt om zelf die $100 te krijgen Dat eerste van die auto ben ik met je eens..... Dat is gewoon irritant als ze zelf met 1 auto er vandoor gaan en de tweede auto al opblazen...... De tweede optie is gewoon sneller zijn. Het is knallen knallen en nog eens knallen.... Ik denk dat ze dat niet expres doen maar gewoon als een dolle alle tegenstanders afmaken... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nljesse Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2008 maar der is een makkelijke oplossing voor als je niej beschoten wilt worden doe friendly fire off maar wat ik zo irri vind dat als je bdbII speelt en mensen dan je auto laten ontploffen of sta je te schuilen om iemand dood te mkn iemand der voor springt om zelf die $100 te krijgen Dat eerste van die auto ben ik met je eens..... Dat is gewoon irritant als ze zelf met 1 auto er vandoor gaan en de tweede auto al opblazen...... De tweede optie is gewoon sneller zijn. Het is knallen knallen en nog eens knallen.... Ik denk dat ze dat niet expres doen maar gewoon als een dolle alle tegenstanders afmaken... ja oke dat wel mar het is vreselijk irritant wat ook irritant is als ik tgn jou moet spelen en jij weer stiekem omloop en mij weer ff in me rug schiet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LangeDraak Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2008 (bewerkt) maar der is een makkelijke oplossing voor als je niej beschoten wilt worden doe friendly fire off maar wat ik zo irri vind dat als je bdbII speelt en mensen dan je auto laten ontploffen of sta je te schuilen om iemand dood te mkn iemand der voor springt om zelf die $100 te krijgen Dat eerste van die auto ben ik met je eens..... Dat is gewoon irritant als ze zelf met 1 auto er vandoor gaan en de tweede auto al opblazen...... De tweede optie is gewoon sneller zijn. Het is knallen knallen en nog eens knallen.... Ik denk dat ze dat niet expres doen maar gewoon als een dolle alle tegenstanders afmaken... ja oke dat wel mar het is vreselijk irritant wat ook irritant is als ik tgn jou moet spelen en jij weer stiekem omloop en mij weer ff in me rug schiet Je hebt er toch geen slapeloze nachten van hè Je krijgt binnenkort je revance nog wel Bewerkt: 18 juli 2008 door LangeDraak Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AXIO Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2008 Het irritantste is nog wel, als je in potje zit groepje mensen schiet op je, je pakt heli of wat dan ook je maakt hun de heletijd dood zonder dat het hun lukt jou te vermoorden willen ze je kicken, erger ik me dood aan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nljesse Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2008 maar der is een makkelijke oplossing voor als je niej beschoten wilt worden doe friendly fire off maar wat ik zo irri vind dat als je bdbII speelt en mensen dan je auto laten ontploffen of sta je te schuilen om iemand dood te mkn iemand der voor springt om zelf die $100 te krijgen Dat eerste van die auto ben ik met je eens..... Dat is gewoon irritant als ze zelf met 1 auto er vandoor gaan en de tweede auto al opblazen...... De tweede optie is gewoon sneller zijn. Het is knallen knallen en nog eens knallen.... Ik denk dat ze dat niet expres doen maar gewoon als een dolle alle tegenstanders afmaken... ja oke dat wel mar het is vreselijk irritant wat ook irritant is als ik tgn jou moet spelen en jij weer stiekem omloop en mij weer ff in me rug schiet Je hebt er toch geen slapeloze nachten van hè Je krijgt binnenkort je revance nog wel die slapeloze nachte niet maar wel gebroken controllers en een jonge die bijna depresief is maar die revanche die komt hard aan hoor heel hard Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
soedje Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2008 gaan we hier nou beetje cijfers voor een avond lopen geven ? zoiets moet je ook niet afspreken. gewoon als paar gasten online zijn online gaan in Party Mode en dan zien wat er gebeurt. Zo heb ik hele nachten al gevuld hoor ... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2008 gaan we hier nou beetje cijfers voor een avond lopen geven ?zoiets moet je ook niet afspreken. gewoon als paar gasten online zijn online gaan in Party Mode en dan zien wat er gebeurt. Zo heb ik hele nachten al gevuld hoor ... Ik begin me ineens af te vragen of ik wel wil weten wat je die nacht gedaan hebt.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HoutwormNL Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2008 gaan we hier nou beetje cijfers voor een avond lopen geven ?zoiets moet je ook niet afspreken. gewoon als paar gasten online zijn online gaan in Party Mode en dan zien wat er gebeurt. Zo heb ik hele nachten al gevuld hoor ... Ik begin me ineens af te vragen of ik wel wil weten wat je die nacht gedaan hebt.. haha ontopic:P nu serieus echt ik haat het als mensen je gaan kicken als je aan het winnen bent een paar van die polen die gaan je dan kicken ohh wat heb ik daar een hekel aan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.