Wienish Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2008 gaan we hier nou beetje cijfers voor een avond lopen geven ?zoiets moet je ook niet afspreken. gewoon als paar gasten online zijn online gaan in Party Mode en dan zien wat er gebeurt. Zo heb ik hele nachten al gevuld hoor ... Ik begin me ineens af te vragen of ik wel wil weten wat je die nacht gedaan hebt.. haha ontopic:P nu serieus echt ik haat het als mensen je gaan kicken als je aan het winnen bent een paar van die polen die gaan je dan kicken ohh wat heb ik daar een hekel aan Daarom speel ik alleen met mensen die me écht Engels lijken, of gewoon écht Nederlands zijn. Die Polen zijn meestal bijna 'tzelfde, ook in 't echt. Doen er alles aan om zelf te winnen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nljesse Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2008 gaan we hier nou beetje cijfers voor een avond lopen geven ?zoiets moet je ook niet afspreken. gewoon als paar gasten online zijn online gaan in Party Mode en dan zien wat er gebeurt. Zo heb ik hele nachten al gevuld hoor ... Ik begin me ineens af te vragen of ik wel wil weten wat je die nacht gedaan hebt.. haha ontopic:P nu serieus echt ik haat het als mensen je gaan kicken als je aan het winnen bent een paar van die polen die gaan je dan kicken ohh wat heb ik daar een hekel aan Daarom speel ik alleen met mensen die me écht Engels lijken, of gewoon écht Nederlands zijn. Die Polen zijn meestal bijna 'tzelfde, ook in 't echt. Doen er alles aan om zelf te winnen. ja maar de helft van de polen wonen ook in nederland maar ik speel gwon met vrienden tgn elkaar kan je nooit last van een ander hebben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Venzio Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2008 Ik erger me er aan als mensen in Freemode dan doen ik en mijn vriend zogenaamd Real life en dan komen hun schieten ze op je en wij schieten meestal niet terug zo om te zeggen Stop Stop! Maar ze blijven schieten ik en me vriend denken dan Weg ermee en dan kicken we hem meestal. Venzio,, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
blacklord Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2008 Ik erger me er aan als mensen in Freemode dan doen ik en mijn vriend zogenaamd Real life en dan komen hun schieten ze op je en wij schieten meestal niet terug zo om te zeggen Stop Stop!Maar ze blijven schieten ik en me vriend denken dan Weg ermee en dan kicken we hem meestal. Venzio,, Als je costum match doet, pak dan het maximaal aantal slots. Dan kunnen jij en je vrienden real life doen zonder dat er andere spelers bijkomen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2008 Ik erger me er aan als mensen in Freemode dan doen ik en mijn vriend zogenaamd Real life en dan komen hun schieten ze op je en wij schieten meestal niet terug zo om te zeggen Stop Stop!Maar ze blijven schieten ik en me vriend denken dan Weg ermee en dan kicken we hem meestal. Venzio,, dat had ik en mijn vriend ook maar ze schoten met bazzookas op ons want anders konden ze ons niet raken echty dom Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jeffback Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2008 was een keer op zoek in teamdeatmatch mode naar een rocket launcher had ik m eindelijk na een paar minuten lopen/ rijden stap ik uit en wil mn rocket launcher pakken rijdt er een teamgenoot over me heen. wel per ongeluk maar blijft irritant. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2008 was een keer op zoek in teamdeatmatch mode naar een rocket launcher had ik m eindelijk na een paar minuten lopen/ rijden stap ik uit en wil mn rocket launcher pakken rijdt er een teamgenoot over me heen. wel per ongeluk maar blijft irritant. heb je die bazooka dan nog kunnen pakken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fightme100 Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2008 Als ik aan het racen ben, Knalt er iemand achter op me bumper en ik vlieg de snelweg af bij Alderney. En ik was eerste Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2008 Als ik aan het racen ben, Knalt er iemand achter op me bumper en ik vlieg de snelweg af bij Alderney.En ik was eerste heb ik ook soms of dan ben ik en een vriend aan het racen op het vliegveld op freemode en dan knallen andere met bazookas enzo op ond echt kut Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AXIO Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2008 Als ik aan het racen ben, Knalt er iemand achter op me bumper en ik vlieg de snelweg af bij Alderney.En ik was eerste heb ik ook soms of dan ben ik en een vriend aan het racen op het vliegveld op freemode en dan knallen andere met bazookas enzo op ond echt kut als je ook niet kan rijden kan ik wel voorstellen dat je word geraakt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2008 Als ik aan het racen ben, Knalt er iemand achter op me bumper en ik vlieg de snelweg af bij Alderney.En ik was eerste heb ik ook soms of dan ben ik en een vriend aan het racen op het vliegveld op freemode en dan knallen andere met bazookas enzo op ond echt kut als je ook niet kan rijden kan ik wel voorstellen dat je word geraakt Als ze ver genoeg mikken heb je nog steeds kans dat je geraakt word hoor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HoutwormNL Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2008 Als ik aan het racen ben, Knalt er iemand achter op me bumper en ik vlieg de snelweg af bij Alderney.En ik was eerste heb ik ook soms of dan ben ik en een vriend aan het racen op het vliegveld op freemode en dan knallen andere met bazookas enzo op ond echt kut als je ook niet kan rijden kan ik wel voorstellen dat je word geraakt Als ze ver genoeg mikken heb je nog steeds kans dat je geraakt word hoor. nee als je een beetje kan rijden dan wordt je niet geraakt je hoort hem aankomen dan ga je gelijk al aan de kant dus een beetje meer ervaring zou je wel goed doen:D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2008 Ik zat freemode te doen en ik zat samen met iemand in een helicopter en we gingen een beetje rondvliegen en toen gingen we landen bij een persoon omdat we dachten dat hij wel een lift nodig had, Begon hij opeens op ons te schieten dat gebeurd echt heel vaak Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2008 Als ik aan het racen ben, Knalt er iemand achter op me bumper en ik vlieg de snelweg af bij Alderney.En ik was eerste heb ik ook soms of dan ben ik en een vriend aan het racen op het vliegveld op freemode en dan knallen andere met bazookas enzo op ond echt kut als je ook niet kan rijden kan ik wel voorstellen dat je word geraakt als je even stilstaat om te vertrekken kan je wel gerkaakt worden en soms ben je zohard bezig om goed te rijden dat je die niet hoort aankomen en er zijn ook nog andere mensen in het spel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HoutwormNL Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2008 Als ik aan het racen ben, Knalt er iemand achter op me bumper en ik vlieg de snelweg af bij Alderney.En ik was eerste heb ik ook soms of dan ben ik en een vriend aan het racen op het vliegveld op freemode en dan knallen andere met bazookas enzo op ond echt kut als je ook niet kan rijden kan ik wel voorstellen dat je word geraakt als je even stilstaat om te vertrekken kan je wel gerkaakt worden en soms ben je zohard bezig om goed te rijden dat je die niet hoort aankomen en er zijn ook nog andere mensen in het spel slimmer spelen waar ik me aan erger is dat je gekickt wordt als je aan het winnen bent zorg ervoor dat je niet geraakt wordt dus als ze naast je staan in 1 keer op de rem daarna volgas wegwezen staan ze achter je maak een schijnbeweging naar rechts of links Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.